Κόσμος

«Οταν μεγαλώσω θα γίνω γιακάς» – Η καμπάνια που τάραξε την Burberry

burbery

Πονοκέφαλο έχει προκαλέσει στη διάσημη εταιρεία Burberry η καμπάνια διεθνούς οργάνωσης που μάχεται για τα δικαιώματα των ζώων και η οποία καλεί την εταιρεία να σταματήσει να χρησιμοποιεί αληθινή γούνα στις συλλογές ενδυμάτων της.
Η καμπάνια ευαισθητοποίησης της FOUR PAWS επικεντρώνεται σε μια μικρή λευκή αλεπού με το όνομα Kimi, η οποία αυτή τη στιγμή ζει στη Φινλανδία και κατά πάσα πιθανότητα θα θυσιαστεί στον βωμό της μόδας τον Νοέμβριο κατά τη διάρκεια αυτού που στο χώρο της μόδας αποκαλείται «σοδειά γούνας».
Το Four Paws έχει ξεκινήσει μια οnline καμπάνια για την διάσωση της αλεπούς και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 125.000 ηλεκτρονικές υπογραφές, ενώ η οργάνωση έχει συγκεντρώσει χειρόγραφα 35.000 επιπλέον.

Σύμφωνα με την επικεφαλή της φιλοζωικής οργάνωσης, Τζούλι Σάντερς «η εκστρατεία μας για την διάσωση της Kimi έχει στόχο την αφύπνιση του αγοραστικού κοινού, το οποίο αν γνώριζε τη φρίκη πίσω από τις φάρμες της γούνας στη Φινλανδία θα σοκάρονταν».

Αναλυτικά στο www.ethnos.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το