Τοπικά

Με «όπλο» το δίπτυχο “Βόλος – Πήλιο” και την επόμενη τουριστική χρονιά

Το δίπτυχο “Βόλος-Πήλιο” παραμένει το σύνθημα προβολής του δήμου Βόλου και την επόμενη χρονιά, ενώ το σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2015, που παρουσιάστηκε σήμερα στη δημοτική Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης, δίνει έμφαση σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ο οργανωμένος περιπατητικός τουρισμός, ο αθλητικός τουρισμός και η γαστρονομία, σε συνδυασμό με τον τουρισμό κρουαζιέρας και την προβολή της Αργούς, στο πλαίσιο συνεργειών με όμορους δήμους. Προτείνει δε προβολή του τοπικού τουριστικού προϊόντος, τόσο μέσω των εκθέσεων τουρισμού όσο και μέσω του διαδικτύου. Το κονδύλι που θα διαθέσει ο δήμος Βόλου ειδικά για την υλοποίηση των προτεινόμενων δράσεων ανέρχεται συνολικά σε 130.000 ευρώ, ενώ μέρος των δράσεων θα καλυφθούν από το πρόγραμμα Leader , ύψους 66.000 ευρώ (ο δήμος Βόλου συμμετέχει με 20.000 ευρώ).
«Στόχος της δημοτικής αρχής είναι η ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής και η στήριξη της επιχειρηματικότητας», επισήμανε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Θάνος Θεοδώρου και πρόσθεσε ότι ήδη έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις. Η δημοτική αρχή αποφάσισε και ήδη έχουν εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, όπως είπε, τα ποσά που θα διατεθούν για την τουριστική προβολή, δηλαδή 25.000 ευρώ για εκτυπώσεις, 15.000 € για δράσεις ενημέρωσης και 90.000 € για συμμετοχή στις εκθέσεις.
Σχολιάζοντας την παρουσία του δήμου στην έκθεση Philoxenia Θεσσαλονίκης, ο κ. Θεοδώρου υπογράμμισε τη σημασία των συνεργειών και των οργανωμένων δράσεων, γεγονός που επιβεβαίωσε το στέλεχος του Τμήματος Τουρισμού Γ. Παπαμακάριος επισημαίνοντας ότι το περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας δημιούργησε αίσθηση στους επισκέπτες, ενώ για πρώτη φορά τo moto «Βόλος-Πήλιο» εφαρμόστηκε ενεργά και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο επικεφαλής της ΛΑΣ Απ. Νάνος, ο σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας Ιάσων Αποστολάκης και της α’ ελάσσονος μειοψηφίας Σπ. Μαβίδης, ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Κ. Λεβέντης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου – Ν. Ιωνίας Κ. Τσέλιος, η εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Θέκλα Καμένου, ο εκπρόσωπος των ενοικιαζόμενων Δωματίων Θαν. Σπύρου, ο πρόεδρος καταστημάτων εστίασης Γ. Γρηγορίου και μεμονωμένοι επαγγελματίες.
Ο κ. Λεβέντης εκτίμησε ότι το σχέδιο δράσης θα μπορούσε να λύσει πολλά προβλήματα, αν υλοποιηθεί σωστά και ιεραρχηθούν οι δράσεις, και εξέφρασε την άποψη ότι τη συγκέντρωση του πρωτογενούς υλικού (φωτό και video) που απαιτείται για τη δημιουργία σποτς , ενημερωτικών video κ.α., θα πρέπει να ανατεθεί σε ανθρώπους της περιοχής που γνωρίζουν το αντικείμενο, «γιατί αν ακολουθηθεί η οδός των διαγωνισμών, θ’ αργήσουμε πάρα πολύ». Επίσης πρότεινε η δημοτική αρχή να προχωρήσει σε μείωση δημοτικών τελών σε επιχειρήσεις του τουρισμού, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που της δίνει σχετικός νόμος, προκειμένου να λειτουργήσει ως κίνητρο σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο και στο πλαίσιο ενίσχυσης του εσωτερικού τουρισμού.
Η κ. Καμένου τόνισε την ανάγκη οι ιδέες να γίνουν πράξη, να κοστολογηθεί το πρόγραμμα και να προχωρήσει οπωσδήποτε η πιστοποίηση των χώρων επίσκεψης. «Πρόκειται για ένα νέο κομμάτι του τουρισμού που πρέπει να κυνηγήσουμε» τόνισε.
Την ανάγκη να διαφυλαχθεί το φυσικό περιβάλλον, ώστε να μην βλέπουν οι επισκέπτες μπαζωμένα ρέματα, επισήμανε ο κ. Θαν. Σπύρου, ενώ ο κ. Τσέλιος τόνισε ότι η ΑΡΓΩ θα πρέπει να στεγαστεί οπωσδήποτε σε χώρο που θα είναι επισκέψιμος για τα σχολεία και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
«Ο σχεδιασμός για την τουριστική προβολή είναι ευθύνη του κράτους» τόνισε ο Απ. Νάνος ενώ επισήμανε ότι ελάχιστα βελτιώθηκαν οι υποδομές στην περιοχή όπως το λιμάνι και το αεροδρόμιο. Θεώρησε δε το λιγότερο «σκανδαλώδη» την πρόταση Λεβέντη για μείωση των δημοτικών τελών σε επιχειρήσεις του τουρισμού.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το