Τοπικά

Ομαδικά πυρά στη δημοτική αρχή Βόλου για την οδό Καραμπατζάκη: «Θα μετατραπεί σε μίνι περιφερειακό»

Τα πυρά της αντιπολίτευσης δέχθηκε η δημοτική αρχή Βόλου στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα της οδού Καραμπατζάκη. Οι εκπρόσωποι των μειοψηφιών κατήγγειλαν συγκεκριμένα τη δημοτική αρχή ότι προωθεί τη δημιουργία ενός μίνι περιφερειακού με αποσπασματικές παρεμβάσεις, χωρίς μελέτη και συγκεκριμένο σχεδιασμό.

Παρουσιάζοντας την πρόταση της δημοτικής αρχής για τη μονοδρόμηση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη, ο μηχανικός του Δήμου Κ. Καραγιάννης εξήγησε ότι στην οδό Ζάχου τα πεζοδρόμια θα είναι πλάτους 2,5 μέτρων και θα διαμορφωθεί ποδηλατόδρομος πλάτους 1,5 μέτρου, ενώ θα απομένουν ελεύθερα 3 μέτρα για την κίνηση των οχημάτων και δύο μέτρα για τη στάθμευση.
Στην οδό Καραμπατζάκη θα γίνει ποδηλατόδρομος από την πλευρά του Κραυσίδωνα και μεγάλα πεζοδρόμια.
Ο δήμαρχος Θ. Θεοδώρου υποστήριξε ότι σύμφωνα με έγγραφο του Υπ. Μεταφορών, οι μονοδρομήσεις των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη είναι σύμφωνες με τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό του Περιφερειακού, ενώ τη σύμφωνη γνώμη τους εξέφρασαν οι πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων Νέας Ιωνίας και Βόλου.
Ειδικότερα, η εκπρόσωπος του Τοπικού Συμβουλίου της Νέας Ιωνίας ανέφερε ότι απορρίπτεται κάθε ισχυρισμός για καταστροφή του δρόμου και εξήρε τη δημοτική αρχή, ενώ επιτέθηκε στην κ. Νατάσα Οικονόμου κατηγορώντας την για άγνοια στα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης… και για φτηνή αντιπολίτευση.
«Για όσα λες θα απολογηθείς στους πολίτες της Νέας Ιωνίας» ήταν η αντίδραση της κ. Κοκκινάκη.
Η Ιωάννα Ζωμένου από το Τοπικό Συμβούλιο Βόλου ζήτησε να τη χειροκροτήσουν για την απόφαση που έλαβε το Συμβούλιο και είπε ότι εγκρίθηκε η μελέτη με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος… η οποία δεν παρουσιάστηκε.
Η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης» Νατάσα Οικονόμου κατηγόρησε τη δημοτική αρχή ότι προσπαθεί να εξασφαλίσει λευκή επιταγή στους σχεδιασμούς της, φέρνοντας πρόχειρα και χωρίς μελέτη το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Η Νατάσσα Οικονόμου δήλωσε, συγκεκριμένα, πως καμία μελέτη δεν παρουσιάστηκε για να μετατραπεί η οδός σε ήπιας κυκλοφορίας στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας μινι –περιφερειακό. «Εμείς δεν καταλάβαμε τι ψήφισαν τα τοπικά συμβούλια» είπε και τόνισε ότι το ΓΠΣ κατατάσσει την Καραμπατζάκη στις τοπικές οδούς και όχι ως συλλεκτήρια.
«Εμείς όταν ήμασταν αντιπολίτευση, ήμασταν σοβαροί άνθρωποι και δεν κάναμε φτηνή και νευρασθενική αντιπολίτευση. Σε όλα είστε αρνητικοί και κάνετε ενστάσεις. Και για τον βιολογικό όταν πάθανε βλάβη εμείς δεν λέγαμε ότι μολύνθηκε ο Παγασητικός. Εσείς με τις καρακατινιές που κάνετε εδώ, δεν προσφέρετε τίποτα στην πόλη» απάντησε ο Γ. Μουλάς.
«Η αντιπολίτευση δεν καταλαβαίνει ότι η δημοτική αρχή έχει ένα άλλο όραμα» ανέφερε ο Τάσος Μπατζιάκας.
Ο Μ. Μιτζικός επισήμανε πως συμφωνεί να μετατραπεί ο οδός Ζάχου σε μονόδρομο, αλλά για την Καραμπατζάκη τόνισε πως η οδός θα επιβαρυνθεί με αυτοκίνητα και θα αλλάξει προς το χειρότερο.
«Υπάρχει η σύνδεση Λαρίσης και περιφερειακού και θα συγκεντρώσει περισσότερα αυτοκίνητα από τη Ζάχου. Θέλουμε να επιβαρύνουμε αυτούς τους ανθρώπους σε αυτή τη λαϊκή συνοικία» αναρωτήθηκε και ο Γ. Μουλάς απάντησε πως δεν προέχει η ποιότητα ζωής σε δέκα σπίτια.
Ο κ. Νάνος δήλωσε πως η πρόταση της δημοτικής αρχής φέρνει την πόλη 25 χρόνια πίσω και καταργεί αποφάσεις δημάρχων που βάλανε την σφραγίδα τους και είχαν όραμα για την πόλη τους . «Τα έργα γίναμε με αγώνες και εγκρίθηκαν από την ευρωπαϊκή ένωση. Σήμερα εσείς πατε να ανατρέψετε όλα με μια μονοκοντυλιά χωρίς όραμα και προοπτική. Μας λέγατε ότι σήμερα (χθες) θα φέρνατε μελέτη . Άλλο ένα ψέμα και μια κοροϊδία στους πολίτες» είπε και δήλωσε από τη σκέψη της δημοτικής αρχής έχει φύγει κάθε έννοια διεκδίκησης ολοκλήρωσης του περιφερειακού.
«Επειδή δεν υπάρχει εμπεριστατωμένη μελέτη θα σας γράψουν από το Υπουργείο όπως σας γράφουν διαρκώς. Αλλάζετε συνεχώς σκέψεις, προτάσεις , ποιος να σας εμπιστευτεί εσάς. Ακολουθείτε τη λογική του ράβε-ξήλωνε για τους εργολάβους όπως προηγούμενες δημοτικές αρχές», είπε και καταψήφισε.

«Βρίσκω λάθος πολλές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αλλά αυτή τη βρίσκω σωστή εφόσον δεν θα υπάρξει απώλεια σε πράσινο», σημείωσε η δημοτική σύμβουλος Κ. Τσοπουρίδου η οποία διαφοροποιήθηκε από τον επικεφαλής της παράταξής της Μιχ. Μιτζικό.
Η Φωτεινή Κοκκινακη τόνισε ότι οι αλλαγές στην Καραμπατζάκη θα είναι υπέρ του αυτοκινήτου, ενώ ο Τ. Δουλόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη να γίνει κανονιστική και τεχνική μελέτη για όλο το μήκος της Καραμπατζάκη.
Ο Γ. Μουλάς χαρακτήρισε πολεοδομικό έγκλημα αυτό που έγινε στην Καραμπατζάκη, το οποίο πρέπει να αποκατασταθεί.
Υπεραμυνόμενος της πρότασης ο αντιδήμαρχος Θ. Σταυρίδης ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες παρεμβάσεις των τελευταίων 25 ετών, η οποία θα αφήσει εποχή.
Η πρόταση καταψηφίστηκε από όλες της παρατάξεις, πλην του κ. Μιτζικού που ψήφισε λευκό.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το