Τοπικά

Οδηγίες σε Γυμνάσια και Λύκεια της Μαγνησίας για αποκλεισμό των εξωσχολικών από την τηλεκπαίδευση

Σε οδηγίες προς τα Λύκεια και τα Γυμνάσια για τον αποκλεισμό των εξωσχολικών από την τηλεκπαίδευση προχώρησε χθες η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί ένα φαινόμενο που προέκυψε προχθές και προκάλεσε μικρή αναστάτωση.
Χθες ήταν η τρίτη μέρα τηλεκπαίδευσης και, όπως αναφέρθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας, τα μαθήματα διεξήχθησαν κανονικά και δεν υπήρξαν διαμαρτυρίες από τις σχολικές μονάδες για προβλήματα.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι αναφορές από τα σχολεία.
«Χθες ήταν η πρώτη φορά από τη Δευτέρα, που μπορέσαμε να κάνουμε τηλεκπαίδευση χωρίς προβλήματα» επισημάνθηκε από τη διεύθυνση Λυκείου και προστέθηκε πως «οι δύο πρώτες μέρες ήταν πολύ δύσκολες και μαθήματα δεν έγιναν, αλλά χθες όλα κύλησαν ομαλά».
Οι εκπαιδευτικοί ελπίζουν ότι, καθώς θα προχωρούν οι μέρες, θα ομαλοποιείται και η κατάσταση στη σύνδεσή τους στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο.

Ωστόσο ένα θέμα που απασχόλησε αρκετά σχολεία ήταν η είσοδος εξωσχολικών στις ψηφιακές τάξεις.
Αυτό παρατηρήθηκε πολύ έντονα προχθές. Μάλιστα, όπως αναφέρεται από σχολεία, οι εξωσχολικοί όχι μόνο εισήλθαν στα μαθήματα, αλλά προχώρησαν και σε κάποιες βωμολοχίες ή έγραψαν διάφορα αρνητικά σχόλια. Βέβαια γρήγορα οι καθηγητές τους απέκλεισαν από τις ψηφιακές τάξεις, ωστόσο η μικρή αναστάτωση είχε επέλθει.
Για το θέμα ενημερώθηκε και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που χθες προχώρησε στην αποστολή οδηγιών προς τις σχολικές μονάδες.

«Αυτό που συστήνουμε στους καθηγητές, είναι, πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα, να βλέπουν ένα-ένα τα ονόματα των μαθητών, καθώς και τα e-mail τους. Οι καθηγητές έχουν τις καταστάσεις των μαθητών σε κάθε τμήμα και μπορούν να καταλάβουν, αν έχει μπει στην ψηφιακή τάξη κάποιος εξωσχολικός. Επίσης ζητήσαμε από τους μαθητές να γράφουν κανονικά όλο το ονοματεπώνυμό τους στον σύνδεσμο και όχι κάποια συνθηματικά. Οι καθηγητές στην αγωνία τους να ξεκινήσει το μάθημα, καθώς είχε προβλήματα η σύνδεση, έκαναν αποδοχή όλων των αιτημάτων από μαθητές που ήθελαν να συνδεθούν με την ψηφιακή τάξη, χωρίς να γνωρίζουν ότι κάποιος ή κάποιοι μπορεί να ήταν εξωσχολικοί» αναφέρθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας.

Πώς, όμως κατάφεραν εξωσχολικοί και εισήλθαν στην τηλεκπαίδευση; «Θα πρέπει να φανταστούμε πως η ψηφιακή τάξη είναι σαν την κανονική τάξη, όπου, αν η πόρτα είναι ανοικτή από την αίθουσα διδασκαλίας, μπορεί να εισέλθει κάποιος μέσα. Κάποιοι εξωσχολικοί είτε έλαβαν τον ψηφιακό κωδικό από μαθητές ενός τμήματος είτε το είδαν σε κάποια σχολική ιστοσελίδα, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχουν και άλλοι τρόπο» αναφέρθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το