Τα τελευταία 17 χρόνια ο Πολύκαρπος Ζαλώνης είναι ο υπεύθυνος για τη διαφημιστική καμπάνια των καταστημάτων Jumbo. Ο Βολιώτης διαφημιστής, ο οποίος είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας Pollen Advertising, από τότε που άρχισε να συνεργάζεται με τα πολυκαταστήματα Jumbo, δημιούργησε δεκάδες σποτ που αποτυπώθηκαν όσο ελάχιστες στους Έλληνες καταναλωτές. Με τις εμπνεύσεις του χαρίζει εικόνα και ήχο στα προϊόντα της γνωστής αλυσίδας, ενώ αυτές τις ημέρες ετοιμάζεται για το τελευταίο διαφημιστικό που θα βγει στον «αέρα» εντός των προσεχών ημερών. Στο νέο σποτ των Jumbo θα πρωταγωνιστήσει ο «Μουντζούρης», το ονομαστό τρένο του Πηλίου, το οποίο θα μεταμορφωθεί σε… «Πολικό Εξπρές», για τις ανάγκες της παραγωγής που βρίσκεται στα «σκαριά» από τον Βολιώτη δημιουργό.
Η συνεργασία του Πολύκαρπου Ζαλώνη με τα Jumbo μοιάζει αστείρευτη, όσα χρόνια κι εάν περάσουν, με τον ίδιο να παραδέχεται: «Βαδίζουμε χέρι-χέρι γύρω στα 17 χρόνια. Μία ζωή ολόκληρη θα ‘λεγα. Και το γεγονός ότι συνεχίζουμε τόσα χρόνια μαζί, σημαίνει πολλά πράγματα. Όλον αυτό τον καιρό έχουμε δημιουργήσει πάρα πολλές διαφημίσεις. Αμέτρητες. Τον ακριβή αριθμό τους δεν τον θυμάμαι καν. Μόνο στο ραδιόφωνο έχουμε πάνω από 200 σποτ. Άλλες τόσες είναι και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις, ίσως και λίγο λιγότερες. Όμως και πάλι οι αριθμοί είναι απίστευτοι».
Ο δημιουργός μίας από τις πιο βραβευμένες και ίσως μακροβιότερες διαφημιστικές καμπάνιες της χώρας, όπως είναι αυτή από τα καταστήματα Jumbo, μίλησε για την επιλογή του «Μουντζούρη», αλλά και το πώς προέκυψε η ιδέα να επισκεφτεί φέτος το Πήλιο: «Όλη η ταινία θα είναι ένα on road πάνω στο τρενάκι του Πηλίου. Η ιδέα ξεκίνησε από το τραγούδι του «Polar Express». Έχουμε τα δικαιώματα του κομματιού, το οποίο ήδη ακούγεται αυτή την περίοδο στα καταστήματα του Jumbo. Διασκευάσαμε το κομμάτι με ελληνικούς στίχους και θα επενδύσουμε μουσικά τη διαφήμιση, που θα αποτελέσει και την καμπάνια ενόψει των φετινών Χριστουγέννων. Στην ουσία θα είναι ένα μουσικό βιντεοκλίπ πάνω στον «Μουντζούρη», με 25 χαρούμενα πιτσιρίκια από τον Βόλο, που θα τραγουδάνε στο ρυθμό του «Πολικού Εξπρές». Τα παιδιά που θα παίξουν, επιλέγηκαν μέσα από διαδικασία casting από βολιώτικες σχολές χορού που ήρθαμε σε επαφή τον τελευταίο καιρό. Η έκπληξη έχει να κάνει με το πρόσωπο που θα υποδυθεί τον μηχανοδηγό του τρένου. Με λίγα λόγια, η υπόθεση της διαφήμισης αφορά ένα τρένο που θα μεταφέρει όλα τα δώρα των παιδιών για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, μέσα στις ολοκαίνουριες κόκκινες επετειακές σακούλες που κατασκευάστηκαν γι’ αυτές τις γιορτές».
Ο κ. Ζαλώνης στάθηκε στην τελευταία λεπτομέρεια, λέγοντας: «Τα Jumbo φέτος για πρώτη χρονιά κατασκεύασαν μία κόκκινη σακούλα μόνο για τα Χριστούγεννα. Η ιδέα ήταν του ιδιοκτήτη της αλυσίδας, κ. Απόστολου Βακάκη. Οι επετειακές σακούλες δεν είναι κάτι καινούριο. Το ξανακάναμε πριν από λίγα χρόνια, όταν για 40 ημέρες μετρούσαμε αντίστροφα μέχρι τα Χριστούγεννα. Κάθε μέρα και από μία σακούλα με διαφορετικό αριθμό. Φέτος, λοιπόν, ο κ. Βακάκης είπε να εντάξουμε στην καμπάνια την κόκκινη σακούλα».
Τα γυρίσματα στον «Μουντζούρη» θα ολοκληρωθούν εντός της εβδομάδας που διανύουμε, με τον επιτυχημένο διαφημιστή να τονίζει: «Λόγω της κακοκαιρίας καθυστέρησε το γύρισμα. Κανονικά την προηγούμενη εβδομάδα θα έπρεπε να είναι στον «αέρα» το σποτ με το τρένο και τα δώρα. Η πρώτη προβολή είναι προγραμματισμένη για τις 27 με 28 Νοεμβρίου περίπου, οπότε από εδώ και πέρα, θα δουλέψουμε σε εντατικούς ρυθμούς».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Pollen Advertising θα επισκεφτεί, έτσι, τη Μαγνησία για δεύτερη φορά τα τελευταία χρόνια. Πριν από χρόνια προηγήθηκαν τα γυρίσματα στην πλατεία της Τσαγκαράδας για τη διαφήμιση της εταιρείας πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου 11880. Τώρα στον κατάλογο θα προστεθεί και το τρένο του Πηλίου για λογαριασμό της αλυσίδας των καταστημάτων Jumbo, κάτι που για τον κ. Ζαλώνη έχει ξεχωριστή σημασία: «Είναι όμορφο το συναίσθημα να γυρίζω στον τόπο μου. Και είναι μία ευκαιρία να δώσουμε στο τρενάκι ένα… σπρώξιμο. Να γίνει περισσότερο γνωστό απ’ ό,τι είναι. Πρόκειται, άλλωστε, για ένα πολύ όμορφο κομμάτι της ιστορίας του τόπου και είναι κρίμα να μένει μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Βέβαια, μία διαφήμιση δεν μπορεί να κάνει κάτι, πέρα από το να «ξυπνήσει» το κοινό. Ο κόσμος, καθώς θα δει την καινούρια διαφήμιση, θα αναρωτηθεί πού βρίσκεται το τρενάκι αυτό και πού έγινε το γύρισμα. Σε κάθε διαφήμιση, ταινία ή σίριαλ, όταν ο κόσμος βλέπει κάτι που του κινεί το ενδιαφέρον, αναρωτιέται πού είναι αυτό. Κι εάν πρόκειται για ένα μέρος που μπορεί να το ζήσει, είναι το πρώτο πράγμα που αναζητά. Από εκεί και πέρα βέβαια, εάν το τρένο λειτουργεί λίγες φορές τον χρόνο και κάτω υπό περίεργες συνθήκες, δεν μπορεί να αποτελέσει βοήθεια ανάπτυξης. Αυτό που μπορεί να κάνει η διαφήμιση, είναι να αναδείξει αυτό το όμορφο πράγμα που υπάρχει στο Πήλιο».