Τοπικά

Ο Τρύφωνας Πλαστάρας κρίνει τη διοίκηση του Επιμελητηρίου Μαγνησίας ανεπαρκέστατη

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη συνάντηση των εκλεγμένων του Συνδυασμού μας «ΜΑΓΝΗΣΙΑ 2025» υπό την Προεδρία του κ. Πλαστάρα Τρύφωνα. Παρευρέθησαν οι αντιπρόσωποι: Τμήμα Υπηρεσιών Μαουσίδης Σεραφείμ, Σταυρίδης Αθανάσιος, Σαββάκης Αριστείδης Γκαμπλιά Παρασκευή, Τμήμα Εμπορικό Τόρης Γεώργιος, Χριστοδουλιάς Βασίλειος, Τμήμα Μεταποίησης Πλαστάρας Τρύφων, Πλαστάρας Ελευθέριος, Πελεκούδας Κωνσταντίνος, Χριστοφή Κουτσογιάννη Ζωγραφιά. Απόντες ο κος Μίχας Δημ από την Σκιάθο και ο κος Βαρούτσικος Γεώργιος.
Σκοπός της συνάντησης ήταν να συζητηθεί η μέχρι τώρα πορεία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και η διαμόρφωση προτάσεων για την ένταξη τους στον προϋπολογισμό του Επιμελητηρίου. Μετά από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων διαπιστώθηκαν τα εξής:
“Έχοντας περάσει έξι μήνες από τις τελευταίες εκλογές του Επιμελητηρίου Μαγνησίας με την Διοίκηση του κου Μπασδάνη βρίσκεται σε πλήρη αδράνεια. Καμία σημαντική πρωτοβουλία δεν έχει παρθεί, ελάχιστες ενέργειες έχουν γίνει από τη διοίκηση για την προώθηση ενεργειών προς όφελος των επιχειρήσεων του Νομού.
Καμία κατάθεση προτάσεων. Πραγματοποιούνται Δ.Σ. μόνο για την έγκριση δαπανών, χωρίς στόχους, χωρίς όραμα. Και όλα αυτά την στιγμή που οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του νομού ζουν το δικό τους γολγοθά με την μείωση οικονομικής και επαγγελματικής δραστηριότητας.
Αποφασίστηκε να γίνουν οι εξής προτάσεις σε πρώτη φάση, ώστε να μπουν στον υπό διαμόρφωση προϋπολογισμό του Επιμελητηρίου:
1. Έρευνα σε επίπεδο νομού της οικονομικής κατάστασης των επιχειρήσεων (μεταποίηση, τουρισμός, εμπόριο, αγροτικός τομέας)
2. Απεικόνιση και παρουσίαση της παραγωγικής φυσιογνωμίας του νομού, έτσι ώστε να μπορούν να χαραχτούν και οι ανάλογες οικονομικές πολιτικές προς όφελος των επιχειρήσεων.
3. Οργάνωση εορταστικών εκδηλώσεων σε συνεργασία με φορείς όπως Δήμους σε όλη τη Μαγνησία, Εμπορικοί Σύλλογοι, Ένωση Ξενοδόχων.
4. Πρόταση για δημιουργία παιδικών χώρων από το Επιμελητήριο σε Βόλο και Νέα Ιωνία σε πρώτη φάση και αργότερα σε περιφερειακούς Δήμους.
5. Πρόταση τουριστικής προβολής για ενίσχυση της τοπικής αγοράς (εκμετάλλευση του διαδικτύου κτλ).
6. Ενεργοποίηση της σχέσης Επιμελητηρίου και Οικονομικού Πανεπιστημίου σε θέματα οργάνωσης και πληροφόρησης των επιχειρήσεων.
7. Επιχειρηματικές αποστολές, εκθέσεις.
8. Αίτηση παραχώρησης του κτιρίου Μπρισίμη σε συνδικαλιστικούς φορείς, ΟΕΒΕΜ, Σωματεία, Ενώσεις και συζήτηση αξιοποίησης του κτιρίου με πραγματοποιήσιμες ενέργειες”

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το