Δεν λέει να λάβει τέλος ο συναγερμός που έχει σημάνει στον ΣΚΑΪ από την ημέρα έναρξης του «Survivor». Καθώς, έναν μήνα μετά, η μάχη για την αύξηση των ποσοστών τηλεθέασης συνεχίζεται χωρίς σημαντικά αποτελέσματα, το βάρος πλέον μετατίθεται στο… ταμείο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Realnews, ο ΣΚΑΪ ζει το δικό του Survivror, καθώς η πτώση της τηλεθέασης οδηγεί σε μείωση διαφημιστικών εσόδων, ενώ το προϊόν παραμένει πανάκριβο. Στο πλαίσιο αυτό, η ιδιοκτησία του ΣΚΑΪ έχει ήδη ξεκινήσει εντατικές διαπραγματεύσεις με τον παραγωγό Αντζούν Ιλιτζαλί για να περιορίσει τη «μαύρη τρύπα» από την επένδυση στο πολυδάπανο προϊόν που πλέον «δεν τα φέρνει».
Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες της εφημερίδας, ο ΣΚΑΪ ζητά από τον Τούρκο παραγωγό το κόστος κάθε επεισοδίου να μειωθεί αναλογικά με την πτώση της τηλεθέασης, προσδιορίζοντας έτσι το «κούρεμα» μπορεί να φτάσει ακόμα και σε 50%.
Το ακριβώς αντίστροφο είχε γίνει, άλλωστε, την πρώτη σεζόν, όταν ο ΣΚΑΪ πλήρωνε «χρυσά» τα 60άρια, καταβάλλοντας τότε επιπλέον χρήματα για κάθε επιπλέον μονάδα τηλεθέασης. Ο Αντζούν Ιλιτζαλί φέρεται διαλλακτικός και ανοιχτός να δεχθεί μείωση, καθώς αντιλαμβάνεται ότι στο Φάληρο έχουν υποστεί μεγάλη ζημιά, αλλά και επίγνωση ότι -όπως λένε- θα πρέπει να «μοιραστεί η χασούρα».
Ωστόσο, το κανάλι του Φαλήρου, συμφώνησε για διάστημα δύο βδομάδων να μειώσει τα διαφημιστικά μπρέικ κάθε επεισοδίου από τέσσερα σε δύο, ώστε να κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο τους τηλεθεατές και να μη δίνει ευκαιρίες σε ζάπινγκ.
Η στρατηγική για τη «διάσωση» του «Survivor» επανεξετάζεται ανά 15ήμερο. Αν ούτε η είσοδος των νέων παικτών και η ανάδειξη ανθρώπινων ιστοριών δεν «πιάσει», τότε θα μειωθεί ο αριθμός των επεισοδίων, με πρόωρη λήξη του προγράμματος.
Πηγή: Έθνος