Τοπικά

Ο Κων. Μαραβέγιας στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς

Επίσκεψη στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς πραγματοποίησε ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, την Πέμπτη 23 Ιουνίου, συνοδευόμενος από τον τομεάρχη Παιδείας της ΔΕΕΠ Μαγνησίας κ. Αναστάσιο Κανελλόπουλο. 

Τον βουλευτή υποδέχθηκε ο διευθυντής κ. Απόστολος Μιχαλόπουλος, ο οποίος αφού τον ξενάγησε στους περιποιημένους και άνετους χώρους του διδακτηρίου, τον ενημέρωσε ότι φοιτούν 40 παιδιά, που υποστηρίζονται τόσο μαθησιακά όσο εργαστηριακά. Μάλιστα, ορισμένα από αυτά παρακολουθούν το απόγευμα, προγράμματα και δράσεις στις εγκαταστάσεις της ΕΛΕΠΑΠ.

Ο κ. Μιχαλόπουλος επισήμανε ότι τον Σεπτέμβριο θα αποφασιστεί εάν το Ειδικό σχολείο Αγριάς θα μπορέσει να αναλάβει την εκπαίδευση και υποστήριξη άλλων 11 παιδιών, οι γονείς των οποίων έχουν καταθέσει σχετική αίτηση. Σημείωσε, μάλιστα, ότι υπάρχει αυξητική τάση στην εκδήλωση ενδιαφέροντος για εγγραφές παιδιών και στο Νηπιαγωγείο, με ορατή την προοπτική να λειτουργήσει στο άμεσο μέλλον ως τριθέσιο, από μονοθέσιο που είναι σήμερα.

Επίσης, ο κ. Μιχαλόπουλος ενημέρωσε τον κ. Μαραβέγια ότι, μετά τις απαραίτητες ρυθμίσεις που έγιναν, το Ειδικό σχολείο Αγριάς είναι πλέον απαλλαγμένο από παλαιά χρέη που είχαν συσσωρευτεί εξαιτίας της λειτουργίας και άλλων δομών στον χώρο. Υπάρχει αγαστή συνεργασία μεταξύ του διδακτικού προσωπικού και του Συλλόγου Γονέων – Κηδεμόνων για την προώθηση λύσεων σε προβλήματα της καθημερινότητας και στις προτεραιότητες του επόμενου διαστήματος είναι το στρώσιμο της αυλής με ειδικό υλικό, ώστε να μην τραυματίζονται τα παιδιά.

Ο βουλευτής εξήρε το έργο της διεύθυνσης και των εκπαιδευτικών, τονίζοντας ότι η συγκεκριμένη σχολική μονάδα συμβάλλει στην αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην πόλη μας και ειδικότερα στην αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, δικαιώνοντας όλους όσοι συνέβαλαν στη λειτουργία της, προκειμένου οι μαθητές με αναπηρία να απολαμβάνουν ίσες ευκαιρίες στη γνώση και την ποιοτική εκπαίδευση.

Τέλος, υποσχέθηκε ότι σύντομα θα επισκεφθεί το σχολείο ξανά, έχοντας συγκεκριμένες απαντήσεις στα ζητήματα – αιτήματα που του τέθηκαν.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το