Ελλάδα

Ο καταναλωτής ορίζει την νέα εποχή στα super market

Με ένταση ξεκινάει η χρονιά για τα σούπερ μάρκετ μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου. Με τις καταναλωτικές ανάγκες να αλλάζουν και την οικονομική πίεση να ενισχύεται, τώρα που σχολεία ξεκίνησαν, όλοι οι μεγάλοι παίκτες προσπαθούν, αποκωδικοποιώντας τα δεδομένα, να βρουν το κατάλληλο μείγμα για να απαντήσουν σε ένα σταυρόλεξο για δύσκολους λύτες.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει μέρα με τη μέρα με τις προκλήσεις να αυξάνονται λόγω της οικονομικής κρίσης, του οξύτατου ανταγωνισμού στην αγορά για την επικράτηση και τη μεγιστοποίηση μεριδίου από μια πολυ-κερματισμένη πίτα στο λιανεμπόριο, η ελληνική αλυσίδα My Market φαίνεται να δημιουργεί ένα νέο «modus vivendi» στη σκακιέρα που ορίζει τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών.

Στα My Market πιστεύουν στην ανάγκη στρατηγικής. Είτε αφορά στην πολιτική των προσφορών, είτε στα σχέδια λελογισμένης επέκτασης – όπως η προσεγμένη εξαγορά της Βερόπουλος- πάντα κινούνται με βασικό άξονα ότι το επιχειρείν οφείλει να λειτουργεί και με κοινωνικά κριτήρια όπως την προστασία θέσεων εργασίας, την ενίσχυση μικρών παραγωγών αλλά και την καθετοποίηση των καταναλωτικών αναγκών.

Με ψυχολογία «ήρεμης δύναμης» η εταιρεία συνεχίζει να έχει τα μάτια της ανοιχτά για ευκαιρίες και επενδύει στην πελατοκεντρική -ή καλύτερα όπως λένε οι γνωρίζοντες- στην ανθρωποκεντρική – προσέγγιση. Σε μια εποχή που όλοι μιλούν κυρίως και μόνο με αριθμούς, στα My Market πιστεύουν ότι αν σεβαστείς τον άνθρωπο – εργαζόμενο, προμηθευτή και πελάτη- τότε και οι αριθμοί θα ευδοκιμήσουν.

Στο ίδιο σημαντικό πεδίο είναι και η καινοτομία. Ο Όμιλος έφερε πρώτος το concept των μαζικών αγορών για επαγγελματίες, «επέβαλε» την ζεστή επαφή των εργαζόμενων με τον πελάτη και επένδυσε σε πολλούς κωδικούς ελληνικών προϊόντων.

Τώρα, σε μια εποχή που τα «φαραωνικά» μεγέθη στα super market ανήκουν στο παρελθόν κινούνται με την λογική ότι σημασία έχει ο πελάτης να βρίσκει αυτό που θέλει χωρίς εκπτώσεις στις ανάγκες του. Πρόσφατα λάνσαρε έναν ευέλικτο τύπο καταστήματος που προσαρμόζεται ανάλογα με την ζήτηση και τις ανάγκες των επαγγελματιών πελατών του.

Το τρίπτυχο άνθρωπος, καινοτομία και σεβασμός ορίζει την επιτυχημένη στρατηγική του Ομίλου και, όπως αποδεικνύει η πραγματικότητα, όχι μόνο λειτουργεί αλλά «δείχνει» και έναν άλλον επιχειρηματικό δρόμο.

 

 

Share

Πρόσφατα άρθρα

Κακοκαιρία Daniel: Πώς βλέπουν το σχέδιο των Ολλανδών ο περιφερειάρχης και οι δήμαρχοι μεγάλων πόλεων της Θεσσαλίας

Η Θεσσαλία μετά την επέλαση του Daniel και ακολούθως του Elias, τον Σεπτέμβριο του 2023,…

26 Μαρτίου 2024

Οι Αμαζόνες μπορεί να υπήρξαν πραγματικά, υποστηρίζει αρχαιολόγος

Στους αρχαιοελληνικούς μύθους, οι Αμαζόνες ήταν τρομερές πολεμίστριες που ζούσαν στα όρια του γνωστού κόσμου.…

25 Μαρτίου 2024

Βραζιλία: Πάνω από 2 εκατ. μολυσμένοι από δάγκειο πυρετό – Κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε μεγάλες πόλεις

Το Υπουργείο Υγείας της Βραζιλίας ανέφερε 2.045.277 κρούσματα δάγκειου πυρετού μέχρι στιγμής το 2024. Από…

25 Μαρτίου 2024

«Ταχυδρομείο των πιγκουίνων»: Αναζητά εργαζόμενους για να… μετρούν πιγκουίνους

Νέους εργαζόμενους ψάχνει το «ταχυδρομείο των πιγκουίνων» με τις αιτήσεις των υποψηφίων να πέφτουν «βροχή».…

25 Μαρτίου 2024

Μόσχα: Συνελήφθησαν δύο άτομα και ο πατέρας τους για την τρομοκρατική επίθεση

Ένας από τους συλληφθέντες για την υπόθεση της τρομοκρατικής επίθεσης στην αίθουσα συναυλιών Crocus City…

25 Μαρτίου 2024

Χειροπέδες σε σωφρονιστικό υπάλληλο και ακόμη 1 για διακίνηση σε φυλακές

Ένας σωφρονιστικός υπάλληλος και ένας ιδιώτης συνελήφθησαν το πρωί από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων…

25 Μαρτίου 2024