Τοπικά

Ο Χρ.Μπουκώρος για τις εξαγγελίες Σπίρτζη από το Βόλο

Για εξαγγελίες χωρίς σχεδιασμό και χωρίς χρήματα στα ταμεία κάνει λόγο ο βουλευτής Μαγνησίας της ΝΔ Χρ. Μπουκώρος ο οποίος εξέδωσε ανακοίνωση μετά τις δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών κ. Σπίρτζη για έργα και μελέτες στον Βόλο.  Ο βουλευτής αναφέρει πως οι εξαγγελίες αυτές έγιναν από τον υπουργό χωρίς εκτιμώμενο κόστος, χωρίς μελέτες, χωρίς χρηματοδοτικό πλαίσιο και χωρίς χρονοδιάγραμμα

Από τον βουλευτή Μαγνησίας της ΝΔ Χρήστου Μπουκώρου, με αφορμή τις εξαγγελίες Σπίρτζη από το Βόλο, εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:
«Δεν χρειαζόταν η χθεσινή επίσκεψη Σπίρτζη στο Βόλο για να κατανοήσουμε, ότι πρόκειται για γνήσιο πολιτικό εκπρόσωπο μιας άλλης εποχής, που σήμερα διαδραματίζει αυξημένο ρόλο στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.
Σε μία επίσκεψη – σπόντα στην περιοχή μας, στο περιθώριο της φιέστας εγκαινίων στις σήραγγες των Τεμπών, εξήγγειλε την υλοποίηση έργων που αποτελούν μακροχρόνια αιτήματα της τοπικής κοινωνίας.
Αρχικά, δεν μπορεί παρά να επισημάνουμε την απύθμενη πολιτική απρέπεια των κ.κ. Σπίρτζη – Τσίπρα να εγκαινιάζουν τις σήραγγες των Τεμπών, έργο που σε ποσοστό άνω του 90% ολοκληρώθηκε από προηγούμενες κυβερνήσεις, χωρίς την παραμικρή αναφορά. Στις κορδέλες πράγματι είναι πρώτοι. Στην αποτελεσματικότητα τελευταίοι.
Στα του Βόλου και της Μαγνησίας τώρα. Ο κ. Σπίρτζης εξήγγειλε τους κυκλικούς κόμβους, τους οποίους είχε εξαγγείλει πάλι από το Βόλο πριν ένα χρόνο ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου του κ. Δέδες και έκτοτε αγνοούνταν η τύχη τους. Μάλιστα εξήγγειλε και νέους κόμβους χωρίς να μας ενημερώσει πόσο προχώρησαν οι αρχικοί και χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες, για μελέτες, χρηματοδότηση και χρονοδιαγράμματα.
Για τον Περιφερειακό του Βόλου ο κ. Σπίρτζης κυριολεκτικά τα έδωσε όλα… Παράκαμψη Αγριάς και επέκταση του Περιφερειακού μέχρι Μαλάκι. Εξαγγελία χρηματοδότησης της μελέτης χωρίς περισσότερα στοιχεία. Ορεινή ή πεδινή χάραξη, δεν χρειάζεται να το γνωρίζουν οι… ιθαγενείς. Με μαγικές κινήσεις ο κ. υπουργός προχώρησε και στην εξαγγελία του τμήματος Μπουρμπουλήθρας – Λαρίσης. Ένα τόσο μεγάλο έργο δεν κολλάει σε λεπτομέρειες. Καμία αναφορά για μελέτες, για χρηματοδοτικό πλαίσιο, για χρονοδιάγραμμα. Ασήμαντες λεπτομέρειες.
Εκείνο στο οποίο, όμως, πρέπει να σταθούμε, διότι πρόκειται για ένα ώριμο και αναγκαίο έργο, είναι αυτό της ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου, σε συνδυασμό με την παράκαμψη του «S» της Νέας Ιωνίας. Ένα έργο που σύμφωνα με την αρχική του χάραξη ήταν ώριμο προς δημοπράτηση στο τέλος του 2014. Η σημερινή κυβέρνηση άλλαξε τη χάραξη, αποδεχόμενη αιτήματα τοπικών φορέων. Δεν ξεχνάμε βεβαίως ότι το υπουργείο του κ. Σπίρτζη είχε εξαγγείλει το καλοκαίρι του 2016 τη δημοπράτηση του έργου για τον Οκτώβριο του ιδίου έτους. Κατά την επίσκεψή του χθες στο Βόλο, μας ενημέρωσε ότι οι μελέτες τελικά θα είναι έτοιμες τον Ιούνιο του 2017 και η δημοπράτηση του έργου θα γίνει το Σεπτέμβριο του 2017. Απλά θυμίζουμε ότι το ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό πλαίσιο, στο οποίο είναι ενταγμένο το έργο λήγει το 2020 και ο συμβατικός χρόνος παράδοσής του είναι 36 μήνες. Εξαγγέλλουν και ταυτόχρονα καθυστερούν δραματικά.
Είχε ρέντα όμως ο υπουργός χθες στο Βόλο. Φαίνεται ότι ήρθε με φόρα από τα Τέμπη. Δεν περιορίστηκε στην ηλεκτροκίνηση, αλλά μίλησε και για σιδηροδρομική σύνδεση του πολιτικού αεροδρομίου και του λιμανιού του Αλμυρού με το δίκτυο του ΟΣΕ. Αν συνέχιζε λίγα χιλιόμετρα ακόμη, πιθανότατα θα ολοκλήρωνε την πεδινή χάραξη του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Εξαγγελίες χωρίς εκτιμώμενο κόστος, χωρίς μελέτες, χωρίς χρηματοδοτικό πλαίσιο, χωρίς χρονοδιάγραμμα. Ετσι να ‘χαμε, να λέγαμε. Βεβαίως για την αναβάθμιση της υφιστάμενης σύνδεσης του λιμανιού Βόλου σε συνδυασμό με τις απαιτούμενες κυκλοφοριακές μελέτες και παρεμβάσεις, προκειμένου να αξιοποιηθεί το στρατηγικό πλεονέκτημα, δεν είπε κουβέντα. Μάλλον δεν του το θύμισαν. Αν του το είχαν θυμίσει, θα το είχε εξαγγείλει και αυτό!
Επειδή τα όσα είπε ο κ. υπουργός με τρόπο εντελώς πρόχειρο και αποσπασματικό, είναι έργα πνοής και πάγια αιτήματα της τοπικής κοινωνίας, τον καλούμε να επανέλθει στο πεδίο της σοβαρότητας και της πραγματικότητας και να πάψει να αντιμετωπίζει τη Μαγνησία ως επικοινωνιακό – προεκλογικό πέρασμα.
Τέλος, πράγματι αποτελεί πολιτική καινοτομία να εξαγγέλλεις έργα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς κανένα σχεδιασμό και χωρίς ευρώ στα ταμεία. Όμως δεν μπορούμε παρά να θυμίσουμε στον κ. Σπίρτζη και στους κυβερνώντες, ότι τα δυόμιση χρόνια της διακυβέρνησής τους δεν έχουν βάλει ούτε καρφί στη Μαγνησία. Αντίθετα, το μόνο που κατάφεραν με την ανερμάτιστη πολιτική τους ήταν να αυξήσουν ακόμη περισσότερο την ανεργία και να εντείνουν την καταιγίδα λουκέτων στην αγορά και την τοπική οικονομία. Ούτε ένα έργο, ούτε μία επένδυση. Αλλά τι να περιμένει κανείς από κυβέρνηση που πιστεύει ότι έσκισε τα μνημόνια και έφτιαξε και τις σήραγγες των Τεμπών;»

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το