Τοπικά

Ο Αλ. Μεϊκόπουλος ζητεί να επαναλειτουργήσει άμεσα το Τρενάκι του Πηλίου

«Αν και βρισκόμαστε ήδη ένα μήνα από την επίσημη έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου, το Τρενάκι του Πηλίου που αποτελεί πόλο έλξης τουριστών από όλο τον κόσμο βρίσκεται εκτός λειτουργίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, απευθύνοντας Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών και ζητώντας να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία της γραμμής του «Μουτζούρη» για την εξυπηρέτηση των τουριστικών αναγκών της περιοχής.

Σύμφωνα με το Βουλευτή, το Τρενάκι του Πηλίου που δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να θαυμάσουν την απαράμιλλη φυσική ομορφιά του Πηλίου, μέσα από μία γραφική διαδρομή. Αυτή τη στιγμή έχει «σηκώσει χειρόφρενο» και δεν λειτουργεί, κάτι που αποτελεί σημαντικό πλήγμα για τον τουρισμό της περιοχής, σε μία εποχή εξαιρετικά δύσκολη, που ο τουρισμός προσπαθεί να ανακάμψει από τις συνέπειες της έξαρσης της πανδημίας.

Όπως επεσήμανε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, αποκορύφωμα της απαξίωσης του «Μουτζούρη» είναι το κλείσιμο του γραφείου πληροφοριών που ενημέρωνε τους ενδιαφερόμενους για τα δρομολόγια και τις τιμές εισιτηρίων. «Αν και μετά τον Ιούλιο το Τρενάκι λειτουργήσει, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταφεύγουν για πληροφορίες σε γραφείο στην Αθήνα!», τόνισε, αναφέροντας πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχυρίζεται ότι ο λόγος για τον οποίο το Τρενάκι βρίσκεται εκτός λειτουργίας είναι η έλλειψη μηχανοδηγών και ανακοίνωσε ότι η επανέναρξη της γραμμής αναμένεται από τον Ιούλιο πια και μόνο για τα Σαββατοκύριακα.

«Επί ΣΥΡΙΖΑ, το Τρενάκι του Πηλίου λειτουργούσε σε καθημερινή βάση καλύπτοντας της τουριστικές ανάγκες της περιοχής», ανέφερε ο Βουλευτής, σημειώνοντας ότι οι μηχανοδηγοί δηλώνουν σε όλους τους τόνους ότι αν τους δοθεί εντολή από τη διαχειρίστρια εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τα δρομολόγια στο Τρενάκι του Πηλίου. «Η εταιρεία επιλέγει να κάνει την εσωτερική ανακατανομή του προσωπικού των μηχανοδηγών για να καλύψει της ανάγκες του προαστιακού της Λάρισας, αφήνοντας τον «Μουτζούρη» εκτός λειτουργίας», επεσήμανε.
«Η έλλειψη σταθμαρχών και κλειδούχων στο σιδηρόδρομο της Μαγνησίας είναι δεδομένη, με την κυβέρνηση εδώ και δύο χρόνια να μην έχει προχωρήσει σε καμία πρόσληψη, παρά το υπαρκτό πρόβλημα», τόνισε ο κ. Μεϊκόπουλος. Ο Βουλευτής επεσήμανε ότι η τοπική οικονομία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στο τουριστικό προϊόν και για το λόγο αυτό η αναστολή της λειτουργίας του «Μουτζούρη» αποτελεί σημαντικό πλήγμα και ζήτησε από τον αρμόδιο Υπουργό να προχωρήσει άμεσα σε πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού για να εξυπηρετούνται οι σιδηροδρομικές ανάγκες της Μαγνησίας, χωρίς να απαξιώνονται σιδηροδρομικές γραμμές.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Ενημέρωση

«Είμαστε εδώ να ενθαρρύνουμε και να ενημερώσουμε τους οφειλέτες για ένα εργαλείο που θα τους…

31 Μαρτίου 2024

Κλειστή

Τελειώνει ο μήνας και ακόμη δεν έχει ανοίξει η πλατφόρμα για το ΟΣΔΕ 2024, όταν…

31 Μαρτίου 2024

Μαγνήτων Κιβωτός: Επετειακό Συλλεκτικό Ημερολόγιο 2024 – Πρακτικές πολιτιστικής διαχείρισης και δικτύωσης ενός πολιτιστικού φορέα

Του ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΠΑΤΡΙΚΟΥ Ο φορέας πολιτισμού της Ι. Μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού «Μαγνήτων Κιβωτός…

31 Μαρτίου 2024

Υποστήριξη πλημμυροπαθών

Μια πρωτοβουλία του υπουργείου Υγείας για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των πληγέντων από τις πλημμύρες που…

31 Μαρτίου 2024

Οδοντίατρος

Η έλλειψη προσωπικού και, κυρίως, η οικονομική δυσχέρεια έχουν οδηγήσει στο φαινόμενο οι Έλληνες να…

31 Μαρτίου 2024

Τρένο που εκτελούσε δρομολόγιο από Χαλκίδα προς Αθήνα προσέκρουσε σε πεσμένο δέντρο

Η αμαξοστοιχία 1547 που εκτελούσε δρομολόγιο από Χαλκίδα προς Αθήνα προσέκρουσε, το μεσημέρι της Κυριακής…

31 Μαρτίου 2024