Τοπικά

Νύχτα “θρίλερ” για τον περιφερειακό σύμβουλο Δημήτρη Λουφόπουλο, φίλους και μέλη της οικογένειάς του από το Βόλο μέσα στο πλοίο “Ε. Βενιζέλος”

Ο περιφερειακός σύμβουλος Δημήτρης Λουφόπουλος μαζί με μέλη της οικογένειας του έζησε τον τρόμο στο ταξίδι για Κρήτη με την ΑΝΕΚ και το πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ταξιδεύοντας για Κρήτη για το γάμο της αδελφής του, το πλοίο πήρε φωτιά. Μαζί του ήταν τέσσερα άτομα από το Ριζόμυλο και δύο από τον Βόλο. Στις 6.30 το απόγευμα φτάνουν έφτασαν στα Χανιά χωρίς ρούχα και χωρίς να γνωρίζουν εάν έχουν καεί τα αυτοκίνητά τους , που μέσα σε αυτά βρίσκονταν οι βαλίτσες τους.
Για τα Χανιά ταξίδευαν χθες βράδυ η Ιωάννα Μωραϊτη, Γιώργος και Βασιλεία Κυριτση, Λάππας Αντρέας , Αρβανιτάκου Χριστιάννα ,Καλογήρου Χαράλαμπος.
«Ταξιδεύαμε για τα Χανιά και όταν καθόμασταν στο σαλόνι μύριζε έντονα καπνός μετά από μια περίπου ώρα αφότου είχαμε ξεκινήσει. Δεν δώσαμε αρχικά σημασία και μετά ανεβήκαμε στο κατάστρωμα και είδαμε να βγαίνει φωτιά από το γκαράζ.
Όλο το πλοίο τέθηκε σε συναγερμό. Μας μετέφεραν στο σημείο που βρίσκεται η ντισκοτέκ του πλοίου και όλο το πλήρωμα μας ζήτησε να μην πανικοβληθούμε. Μύριζε παντού καπνό και έβγαινε καπνός και από τους αεραγωγούς. Το πλήρωμα και ο καπετάνιος δεν έλειψαν ούτε στιγμή από τον κόσμο και χρειάστηκε να δοθεί οξυγόνο σε υπερήλικες και κάποια παιδάκια. Η πιο συγκλονιστική στιγμή ήταν όταν στις 2 τα μεσάνυχτα μας έδωσαν τα σωσίβια και έπεσαν οι βάρκες με τις σκάλες στη θάλασσα, αλλά τα πλοία που έπλεαν δίπλα μας και η στάση του πληρώματος ήταν μια ασφάλεια», δήλωσε στη “Θεσσαλία”.
Λίγο μετά τις 12 το βράδυ ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για φωτιά στο γκαράζ του πλοίου Ελευθέριος Βενιζέλος που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά», με 875 επιβάτες, 141 μέλη πληρώματος, 80 φορτηγά και 152 ΙΧ. Όλα ξεκίνησαν από φωτιά σε νταλίκα στο γκαράζ.
Στην περιοχή, στην Ύδρα, βρέθηκε η φρεγάτα Λήμνος του Πολεμικού Ναυτικού και πέντε ρυμουλκά σκάφη τα οποία απέπλευσαν από το λιμάνι του Πειραιά. “Η παρουσία τους ήταν σημαντική. Φτάνουμε με άλλο πλοίο στα Χανιά αλλά δεν ξέρουμε τι γίνεται με τα πράγματά μας. Τα μόνα που διαθέτουμε είναι τα ρούχα που φοράμε”, δήλωσε.