Τοπικά

Νότιο Πήλιο:Επαναχρέωση λογαριασμών ύδρευσης στην Αργαλαστή λόγω λαθών

 

Επαναχρέωση λογαριασμών ύδρευσης για το β’ εξάμηνο του 2020 σε 14 κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Αργαλαστής αποφάσισε ομόφωνα να γίνει η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Νοτίου Πηλίου, καθώς διαπιστώθηκε μετά από έλεγχο ότι τα υδρόμετρα ήταν ελαττωματικά και κατέγραφαν υπέρογκες καταναλώσεις.
Όπως επισημάνθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, τους τελευταίους τρεις μήνες ο Δήμος Νοτίου Πηλίου δέχθηκε ενστάσεις από καταναλωτές ύδρευσης της Δ.Ε. Αργαλαστής κατά των λογαριασμών που εκδόθηκαν για το Β’ Εξάμηνο 2020, με αρ. βεβαίωσης καταλόγου 2447/359/30-6-2021, με ζητούμενο τον επανέλεγχο των υδρομέτρων τους και διόρθωση των μετρήσεων, λόγω καταγραφής και χρέωσης υπέρογκων καταναλώσεων που δεν συγκρίνονται με τη μέση κατανάλωση προηγούμενων περιόδων της τελευταίας δεκαετίας.
Κατόπιν επανελέγχου από τον αρμόδιο υπάλληλο, έγινε καταγραφή των υδρομέτρων που δεν λειτουργούν σωστά καθώς δεν καταγράφουν την πραγματική κατανάλωση και χρήζουν αντικατάστασης.
Να αναφερθεί ότι σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 6 και του άρθρου 14 του κανονισμού ύδρευσης σε περίπτωση ελαττωματικής λειτουργίας του υδρομέτρου η μείωση του λογαριασμού ύδρευσης πρέπει να είναι ποσοστιαία και σε αναλογία με τις αντίστοιχες προηγούμενες καταναλώσεις.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Νοτίου Πηλίου και πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής κ. Μιχ. Μιτζικός εισηγήθηκε τη διαγραφή των επιπλέον κυβικών και την επαναχρέωση των λογαριασμών β’ εξαμήνου 2020 Δ.Ε. Αργαλαστής με βάση τον μέσο όρο των προηγούμενων καταναλώσεων για 14 συνολικά δημότες, σύμφωνα με την κατάσταση που κατατέθηκε.
Όπως προαναφέρθηκε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής γνωμοδότησε ομόφωνα θετικά επί της πρότασης του δημάρχου Νοτίου Πηλίου, σύμφωνα και με την εισήγηση του αρμοδίου υπαλλήλου του Δήμου, που πραγματοποίησε τους ελέγχους στα υδρόμετρα.

Διαγραφή οφειλών τελών ύδρευσης
Στο μεταξύ, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Νοτίου Πηλίου αποφάσισε ομόφωνα μετά την εξέταση σχετικών αιτήσεων, να διαγράψει μέρος βεβαιωμένων οφειλών τελών ύδρευσης. Οι αιτήσεις αφορούν 22 συνολικά καταναλωτές, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν σε αρκετές περιπτώσεις για λάθη στις καταμετρηθέντες καταναλώσεις κυβικών, καθώς και για αφανείς διαρροές και σπασίματα υδρομέτρων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το