Τοπικά

Νίκος Παπαπέτρος  στη «Θ» “Πώς θα επαναφέρουμε τον Βόλο  στον δρόμο της ανάπτυξης “

 

Συνέντευξη

ΦΩΤΗΣ ΣΠΑΝΟΣ 

 

Την πρότασή του για την ανάπτυξη του Βόλου μετά τις καταστροφικές πλημμύρες και πώς μπορεί να βαδίσει στις νέες προκλήσεις, καταθέτει με συνέντευξη στη «Θ» ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Δήμου Βόλου κ. Νίκος Παπαπέτρος. Έναν χρόνο μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές, ο ίδιος αξιολογεί τις επιδόσεις της δημοτικής αρχής, αποτιμά την πορεία των αποκαταστάσεων των ζημιών, ενώ εξηγεί τι έφταιξε και ο Βόλος έζησε το δράμα με τα νεκρά ψάρια που τόσο κόστισαν στην τουριστική περίοδο. 

Παράλληλα αναφέρεται στην παρουσία της δημοτικής παράταξης «Συμμαχία για τον Βόλο», της οποίας είναι επικεφαλής, υπογραμμίζοντας με νόημα πως «είμαστε η μόνη εναλλακτική λύση, προκειμένου να επανέλθει ο Βόλος στην κανονικότητα».

 

Έχει περάσει ένας χρόνος από τις πλημμύρες. Πώς εκτιμάτε την πορεία των αποκαταστάσεων των ζημιών, αλλά και των αποζημιώσεων σε πληγέντες στον Δήμο Βόλου;

Δυστυχώς, σ’ αυτήν την περίοδο, ελάχιστα πράγματα έχουν γίνει και η πρόοδος στην αποκατάσταση των βλαβών είναι πάρα πολύ μικρή. Παρόλο που ένας χρόνος είναι ικανότατη περίοδος, εν τούτοις, είναι χαρακτηριστική η αδράνεια, η έλλειψη συντονισμού και η αδυναμία έγκαιρης αποκατάστασης των αναγκαίων πρώτων ζημιών. Τα σημάδια απ’ τις πλημμύρες είναι ακόμη εμφανή στην πόλη μας, ορατά απ’ την είσοδό της ακόμα. Δρόμοι που δεν έχουν αποκατασταθεί, φρεάτια που δεν έχουν καθαριστεί, αγωγοί που δεν απορρέουν όμβρια ύδατα, κατολισθήσεις των οποίων δεν έχουν συλλεγεί ακόμη τα χώματα κ.ο.κ.

Το συγκεκριμένο ζήτημα έχει δύο σκέλη. Το ένα αφορά στις βλάβες στην πόλη και το δεύτερο στις ζημιές στους πολίτες. Οι καταστροφές στην πόλη, κυρίως στις υποδομές της, είναι αυτές που κυρίως επηρεάζουν και τη δυνατότητα μελλοντικής της ανάπτυξης. Δεν έχει γίνει ακόμη εμβάθυνση του λιμανιού, δεν έχει αποκατασταθεί ακόμη η σιδηροδρομική σύνδεση του Βόλου με τη Λάρισα και κατ’ επέκταση και με την υπόλοιπη Ελλάδα, η οδοποιία στις περιοχές σύνδεσης με δημοτικές ενότητες, κυρίως στις βόρειες περιοχές, δεν έχει πλήρως και αυτή αποκατασταθεί (για παράδειγμα στη Μακρινίτσα). Σε ό,τι αφορά στους πολίτες, να επισημάνω ότι οι τελευταίοι έχουν γίνει θύματα εργαλειοποίησης. Οι αποζημιώσεις δίνονται με το σταγονόμετρο και οι ελάχιστες που έχουν δοθεί, δίνονται με μάλλον αδιαφανή κριτήρια. Η κεντρική κυβέρνηση κατηγορεί, προκειμένου ν’ αποσείσει τις ευθύνες της, τον Δήμο, κατηγορώντας τον ότι δεν ανταποκρίνεται στην τυπική διαδικασία συγκέντρωσης των δικαιολογητικών, ο δε Δήμος την κατηγορεί, προκειμένου δικαιολογήσει την αδράνειά του στην κεντρική κυβέρνηση, ότι δίνει χρήματα με το σταγονόμετρο. Προφανέστατα και τα δύο έχουν βάση, αλλά το τελικό θύμα είναι οι απλοί πολίτες του Βόλου που υπέστησαν τις ζημιές. Όσοι έχουν στοιχειωδώς αποζημιωθεί, έχουν αποκατασταθεί κυρίως με κριτήρια πολιτικά – αδιαφανή – συμφεροντολογικά. Το μπαλάκι ευθυνών δεν ενδιαφέρει τους πολίτες.

 

Υπάρχουν για εσάς κάποια σημεία, κάποιες περιοχές που πρέπει να γίνουν άμεσα παρεμβάσεις, γιατί καταγράφονται καθυστερήσεις;

Υπάρχουν περιοχές που πρέπει να γίνουν άμεσα παρεμβάσεις, γιατί υπάρχει κίνδυνος να βρεθούμε ξανά στην προηγούμενη κατάσταση και να αποκλειστούν τελείως. Ο δρόμος που οδηγεί στη Μακρυνίτσα, μέσω Κουκουράβας, δεν έχει αποκατασταθεί, χωρίς καμία εμφανή αιτιολόγηση της καθυστέρησης. 

Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις δημοτικές ενότητες και ιδίως στην αγροτική οδοποιία, προκειμένου ν’ ανακάμψουν οικονομικά οι συγκεκριμένες περιοχές, οι οποίες δεν στηρίζονται οικονομικά μόνο στον τουρισμό, αλλά και στις αγροτικές δραστηριότητες. 

Η περιοχή της Αγριάς και των Ανατολικών ενοτήτων, κυρίως τα χωριά Δράκεια, Άγιος Λαυρέντιος, Άγιος Βλάσιος, έχουν ακόμη σοβαρά προβλήματα απ’ τις περσινές πλημμύρες, όπως επίσης και οι βόρειες ενότητες, δηλαδή Πορταριά, Μακρυνίτσα, ο τέως Δήμος Ιωλκού, με κίνδυνο σε επόμενες τυχόν πλημμύρες να έχουμε φαινόμενα αποκλεισμού, που δεν θα είναι αποκλεισμός μόνο για τις συγκεκριμένες περιοχές, αλλά συνολικά για το Πήλιο, δηλαδή και με τον οικονομικό άξονα της Ζαγοράς. Η αιτία των καθυστερήσεων είναι ξεκάθαρη. Ελλιπής χρηματοδότηση, αλλά και κακός συντονισμός μεταξύ υπηρεσιών της κεντρικής κυβέρνησης και του Δήμου. Οι προτεραιότητες που δίνονται έχουν άλλα χαρακτηριστικά και δεν αφορούν στις υποδομές της πόλης, δηλαδή στο οδικό δίκτυο, στο δίκτυο ύδρευσης και άρδρευσης, αλλά και σ’ αυτό της αποχέτευσης.

 

Τι έφταιξε και προκλήθηκε το περιβαλλοντικό πρόβλημα με τα νεκρά ψάρια; 

Το πρόβλημα προκλήθηκε από την έλλειψη συντονισμού των αρμοδίων φορέων, που προφανέστατα δεν είναι μόνο ένας. Εμπλέκεται ο πρώην φορέας διαχείρισης της Κάρλας, νυν Ο.ΦΥ.ΠΕ.ΚΑ ο οποίος έχει την ευθύνη διαχείρισης των υδάτων του περιβάλλοντος της Κάρλας, ο ΤΟΕΒ (Οργανισμός Εγγείων Βελτιώσεων), η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η οποία έχει την ευθύνη ελέγχου του θυροφράγματος και της απορροής των υδάτων στη σήραγγα προς τον Παγασητικό, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, που δεν παρακολουθούσε τη ροή των υδάτων και δεν έλαβε εγκαίρως μέτρα με τη χρήση διχτυών αποτροπής της εισόδου των ψαριών, ο ΟΛΒ, ο οποίος έχει την ευθύνη της διαχείρισης της χερσαίας ζώνης λιμένος, κυρίως στο σημείο της σήραγγας, οι παρακάρλιοι δήμοι που δεν παρακολουθούσαν το φαινόμενο, καθώς και ο Δήμος Βόλου, στην ευθύνη του οποίου ανήκει η χερσαία ζώνη του λιμένος από το φάρο των Πευκακίων και προς τις Αλυκές, αλλά και από τον Άγιο Κωνσταντίνο προς την πλευρά της ΑΓΕΤ, ο οποίος, να σημειώσω ότι είχε και την αρμοδιότητα συλλογής των ψαριών στα συγκεκριμένα σημεία (αν και προσπάθησε να αποκρύψει την ευθύνη του αυτή). Αυτά αφορούν στα μέτρα για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Το γιατί προκλήθηκε είναι περίπου γνωστό. Η αποξήρανση της λίμνης Κάρλας ήταν εξ αρχής ένα εγχείρημα προβληματικό, που αποδείχθηκε, εκ των υστέρων, τελείως λανθασμένη ως επιλογή. Αλλοιώθηκε συνολικά το περιβάλλον και το μικροκλίμα της περιοχής, δεν έγιναν εγκαίρως έργα άρδευσης ή έργα τα οποία θα προστάτευαν από πλημμύρες σε περιόδους έντονων βροχοπτώσεων, με συνέπεια να έχουμε φαινόμενα ανάλογα και στο παρελθόν, με μειωμένη φυσικά ένταση. Εν τέλει, εάν υπήρχε στοιχειώδης συντονισμός των υπηρεσιών και παρακολουθούνταν η ροή των υδάτων της Κάρλας που κατευθύνονταν στον Παγασητικό, θα μπορούσε εγκαίρως ν’ αντιμετωπισθεί το πρόβλημα, έστω και κάτω από ακραίες συνθήκες. Αυτό είχε επισημανθεί και από επιστημονικούς φορείς της πόλης, αλλά και από δημοτικούς συμβούλους της παράταξής μας, πλην όμως οι επισημάνσεις αυτές αγνοήθηκαν.

 

Πώς πρέπει να κινηθεί η πόλη, ώστε να ανακάμψει τουριστικά;

Παρόλο που ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό πυλώνα οικονομικής προόδου (χαρακτηρίζεται και ως «βαριά βιομηχανία» της χώρας), οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η ανάπτυξη της πόλης δεν μπορεί να είναι μονομερής και να στηρίζεται αποκλειστικά στον τουρισμό. Και τούτο γιατί αυτού του είδους η ανάπτυξη είναι ευάλωτη σε διαφόρων ειδών τυχαίες παραμέτρους, με πιο χαρακτηριστικές αυτές που γνωρίσαμε εσχάτως, ήτοι τον COVID, την κρίση στην Ουκρανία και τώρα τελευταία και τα πλημμυρικά φαινόμενα. Παρόλα αυτά, επειδή αποτελεί σίγουρα έναν από τους πυλώνες ανάπτυξης, θα πρέπει να δοθεί κυρίως έμφαση στις υποδομές της πόλης, αυτές που διαχρονικά συνέβαλαν στην εξέλιξή της. Κι όταν αναφέρομαι σε υποδομές, εννοώ το οδικό δίκτυο της πόλης, την ακτοπλοϊκή της σύνδεση, αλλά και στην αεροπορική σύνδεση μέσω της Ν. Αγχιάλου. Η ανάπτυξη και η στήριξη των υποδομών είναι αυτή που θα δώσει ώθηση στην πόλη και όχι οι φτηνιάρικες εορτές, οι οποίες μόνο πρόσκαιρα οφέλη αποδίδουν και τελικά καταλήγουν να εκθέτουν συνολικά την πόλη, καθόσον οι τουρίστες που έρχονται μόνο για συγκεκριμένους λόγους, μάλλον τη δυσφημούν στο τέλος, παρά την προβάλλουν. Η ανάπτυξη της πόλης θα πρέπει να είναι πολύπλευρη, δηλαδή βιομηχανική, εμπορική, μεταποιητική, αγροτική, και να στηρίζεται, εκτός των άλλων, και στη συνδρομή του Πανεπιστημίου και των υπηρεσιών του.

 

Στη συμπλήρωση του πρώτου χρόνου από τις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, πώς αξιολογείτε τη δημοτική αρχή;

Η δημοτική αρχή ήταν απολύτως προβλέψιμη. Μόνο λόγια και τίποτε περισσότερο, ελάχιστα έργα και αυτά ήσσονος σημασίας, κυρίως έργα βιτρίνας, και όχι έργα υποστήριξης των υποδομών. Αντί άλλων παραπέμπω στις πρόσφατες δηλώσεις της υφυπουργού Παιδείας. Η πιο ανίκανη δημοτική αρχή. Αντιθέτως, έχει δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα στις σχέσεις με την Περιφερειακή αυτοδιοίκηση, αλλά και με τις άλλες δημοτικές παρατάξεις, με τις οποίες αδυνατεί να συνεργαστεί, έστω και κατ’ ελάχιστο. Ο δημόσιος λόγος στην πόλη μας είναι γνωστός και οποιαδήποτε διαφορετική γνώμη λοιδορείται και χλευάζεται. Η δημοτική αρχή αποδείχθηκε ανίκανη να διαχειριστεί βασικά προβλήματα της πόλης, όπως ήταν αυτό των συνεπειών της των πλημμυρών, των πυρκαγιών, αλλά φάνηκε ανεπαρκής να διαχειριστεί και προβλήματα που έχουν σχέση με τις υποδομές της πόλης, όπως είναι ο καθαρισμός των αγωγών αποχέτευσης όμβριων υδάτων, το υδροδοτικό ζήτημα, που παραμένει τεράστιο πρόβλημα, αλλά και της διαχείρισης των χρεών της ΔΕΥΑΜΒ, τα οποία βρίσκονται ακόμη σε υψηλά επίπεδα. Βασικά έργα της πόλης δεν προχώρησαν, όπως αυτό του δημοτικού θεάτρου, το οποίο παρόλο που εγκαινιάστηκε εδώ και 1,5 χρόνο, είναι αδύνατον να λειτουργήσει, δεδομένου ότι οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του δεν έχουν ολοκληρωθεί, το έργο του Μουσείου της Αργούς, καθώς και το πολύ σημαντικό πρόβλημα της μη κατασκευής σχολικών κτηρίων για τις ανάγκες της εκπαίδευσης των μαθητών της πόλης. Η δημοτική αρχή διαχειρίζεται απλώς τα ζητήματα της πόλης, ωσάν να κινείται με αυτόματο πιλότο, και αυτά με όρους επικοινωνιακούς και όχι ουσίας.

 

Κατά τη γνώμη σας, υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο σχέδιο για την ανάπτυξη του Δήμου;

Δεν φαίνεται να υπάρχει κανένα σοβαρό σχέδιο ανάπτυξης του Δήμου. Χάθηκε η ένταξη στο ΕΣΠΑ του βασικού θέματος της ύδρευσης της πόλης, του οποίου η μελέτη ήταν έτοιμη προς προκήρυξη ήδη πριν το έτος 2014. Κατέληξε να προκηρυχθεί το έτος 2017, να ολοκληρωθεί το 2019 -2020 και να χαθεί το προηγούμενο ΕΣΠΑ των ετών 2014-2020. Προφανέστατα υπάρχει κίνδυνος να χαθεί και το επόμενο ΕΣΠΑ, της περιόδου 2021 – 2027. Δεν υπάρχει προγραμματισμός για την εμπορική ή βιομηχανική ανάπτυξη της πόλης, ούτε και για την πολιτιστική ανάπτυξη της πόλης. Αντιθέτως, προωθούνται έργα που θα υποβαθμίσουν την ποιότητα ζωής, όπως το εργοστάσιο καύσης σκουπιδιών. Επίσης υποστηρίζεται και η επέκταση της δυνατότητας της ΑΓΕΤ για χρήση εναλλακτικών καυσίμων. Κοινώς, σκουπιδιών. Σ’ όλη αυτή την περίοδο των 10 ετών υλοποιούνται, κατά βάση, έργα που είχαν προγραμματιστεί και σχεδιαστεί από προηγούμενες δημοτικές αρχές. Ακόμη και οι περίφημοι κόμβοι είχαν μελετηθεί από προηγούμενες δημοτικές αρχές, αλλά ο τρόπος που εκτελέσθηκαν ήταν τελείως πρόχειρος και άτεχνος, χωρίς αντιπλημμυρική προστασία, με συνέπεια ν’ αποτελούν οι κατασκευές αυτές μία απ’ τις αιτίες που πλημμύρισαν οι συγκεκριμένες περιοχές, όπως αυτή του Παλιού Λιμεναρχείου κ.ο.κ.

 

Ποια έργα θα μπορούσαν να γίνουν προς αυτή την κατεύθυνση;

Επείγει άμεσα να εκτελεστούν έργα που θα λύσουν το υδροδοτικό πρόβλημα. Δεν νοείται μία πόλη που βρίσκεται σε επαφή με τον ορεινό όγκο του Πηλίου, να μην έχουν τη δυνατότητα οι κάτοικοί της να πίνουν πηγαίο νερό. Τουλάχιστον στη μεγαλύτερη ποσότητα. Είναι έργα τα οποία έχουν σχεδιαστεί, έχουν μελετηθεί εδώ και μία 10ετία και ούτε καν ακόμη έχουν ξεκινήσει. Επίσης, θα πρέπει να επιλυθεί άμεσα το πρόβλημα της αποχέτευσης, το οποίο ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί. Να λειτουργήσει χωρίς προβλήματα ο βιολογικός καθαρισμός και να συνδεθούν όλες οι δημοτικές ενότητες, να καθαριστούν οι αγωγοί όμβριων υδάτων για να μην έχουμε ζητήματα πλημμυρικών φαινομένων και τέλος να προγραμματιστούν και να εκτελεστούν έργα ορεινής υδρονομίας, ούτως ώστε να μειωθούν οι κίνδυνοι νέων αντίστοιχων καταστάσεων.

Η ανάπτυξη του δήμου συνδέεται άμεσα με την εκτέλεση έργων οδοποιίας και σύνδεσής του με τις δημοτικές ενότητες, με την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Βόλου μέσω της εκβάθυνσης του λιμανιού, αλλά και της σιδηροδρομικής σύνδεσης, όπως αναφέρθηκε, αλλά επίσης και της εκτέλεσης έργων που θα προβάλουν τον πολιτισμό της πόλης και των θεσμών του που έχουν απαξιωθεί από τη δημοτική αρχή. Ακόμη, σε συνεργασία με τον Πανεπιστήμιο, πρέπει να προωθηθούν δραστηριότητες οι οποίες θα δίνουν τη δυνατότητα στους νέους της πόλης, είτε να παραμείνουν εδώ, είτε να προβάλλουν προς τα έξω τις δυνατότητες της πόλης και να την καταστήσουν ελκυστικό προορισμό.

 

Για την παράταξή σας, τι πρέπει να γίνει ώστε ο Βόλος να αποκτήσει μια ακόμη μεγαλύτερη ώθηση;

Για να αποκτήσει η πόλη μεγαλύτερη ανάπτυξη, εκτός από κάποια έργα που ήδη αναφέρθηκαν και τα οποία είναι αναγκαία να συνεχιστούν και να ολοκληρωθούν, θα πρέπει ν’ αποκτήσει η δημοτική αρχή και οι πολίτες της πόλης κουλτούρα συνεργασίας. Εδώ και 10 χρόνια η πόλη βρίσκεται σε συνεχείς αντιπαραθέσεις και αντεγκλήσεις, με αποκλειστική ευθύνη της δημοτικής αρχής. Το δημοτικό συμβούλιο, όπως και όλα τα δημοτικά όργανα, έπαψαν ν’ αποτελούν χώρο διαλόγου και μετατράπηκαν χώρο ύβρεων. Δεν ακούγεται καμία διαφορετική άποψη και όταν ακούγεται, επιχειρείται να φιμωθεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα δημοτικά συμβούλια μας κλείνουν την εικόνα, μας περιορίζουν τον ήχο, και δημιουργούν πλείστα όσα προσκόμματα ώστε η φωνή μας ή η άποψή μας να μην ακούγεται. Καμία πόλη χωρίς ν’ ακουστεί η άλλη πρόταση ή η διαφορετική άποψη δεν έχει πιθανότητα προόδου. Πιστεύω ότι οι αναπτυξιακές δυνατότητες της πόλης, βρίσκονται στον πολιτισμό της, στη δυνατότητα ανάπτυξης βιομηχανικών δραστηριοτήτων, σε συνδυασμό με την έρευνα, αλλά επίσης και στο εμπόριο και στην εκμετάλλευση της θέσης της οφείλει να εκμεταλλευτεί το λιμάνι και να αποκαταστήσει συγχρόνως την οδική σύνδεση με τη δυτική, αλλά και με τη βόρεια και τη νότια Ελλάδα. Ο ποιοτικός τουρισμός είναι επίσης ένας τομέας που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και σε συνδυασμό με υποστηρικτικές δράσεις του Δήμου, να προωθηθεί η ανάπτυξή του. Τέλος, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε προβλήματα της καθημερινότητας όπως είναι η κίνηση στο κέντρο της πόλης, το πράσινο, τα ανύπαρκτα ή στενά πεζοδρόμια στον κεντρικό αστικό ιστό. Ειδικά, σε ό,τι αφορά στο πράσινο, η πόλη μετρά θλιβερές επιδόσεις και δε βλέπουμε και καμία πρόθεση θεραπείας του προβλήματος της πολύ μικρής κάλυψης με αστικό πράσινο.

 

Έναν χρόνο μετά τις δημοτικές εκλογές, οπότε και λάβατε το 40% των δημοτών, ποια είναι κατά τη γνώμη σας η δυναμική της παράταξής σας;

Το περίπου 40% των ψήφων, λίγο λιγότερο, που λάβαμε στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές, είναι ένα ικανοποιητικότατο ποσοστό για δύο λόγους: Πρώτον διότι η παράταξή μας εμφανίσθηκε για πρώτη φορά στις δημοτικές εκλογές και κατόρθωσε να συσπειρώσει ένα σύνολο πολιτών, υποψήφιων και υποστηρικτών, προερχόμενο από όλους τους πολιτικούς χώρους. Δεύτερον, διότι η παράταξή μας δεν έτυχε της ανάλογης προβολής και στήριξης, αναλογικά τουλάχιστον, απ’ τα τοπικά ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά. Τρίτον διότι η κυβερνητική στήριξη προς τη δημοτική παράταξη του κ. Μπέου ήταν κάτι παραπάνω από προφανής.

Θεωρούμε πως το ποσοστό μας ήταν όντως ικανοποιητικότατο και πλέον έχουμε γίνει γνωστοί στους πολίτες του Βόλου. Έχει παγιωθεί η άποψη ότι είμαστε η μόνη εναλλακτική λύση, προκειμένου να επανέλθει ο Βόλος στην κανονικότητα, καταρχήν, και ν’ αποκτήσει δυνατότητες ανάπτυξης. Θεωρούμε πως σ’ αυτό το έτος η παράταξή μας κινήθηκε δυναμικά και οι προοπτικές της είναι θετικές.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Ο Ολυμπιακός έχασε 2-0 από τη Λιόν στη Γαλλία-Ντεμπούτο σε ευρωπαϊκό ματς για τον Κωστούλα

Ο Ολυμπιακός δεν τα κατάφερε στην πρεμιέρα της Φάσης Πρωταθλήματος του Γιουρόπα Λιγκ χάνοντας με…

27 Σεπτεμβρίου 2024

Αθωώθηκε σε ηλικία 88 ετών ο μακροβιότερος θανατοποινίτης στον κόσμο

Ο Ιάπωνας Ιουάο Χακαμάντα, 88 ετών, που πέρασε 46 χρόνια στην πτέρυγα των θανατοποινιτών, αθωώθηκε…

27 Σεπτεμβρίου 2024

Μίκαελ Σουμάχερ: Τρεις άνδρες κατηγορούνται στη Γερμανία για απόπειρα εκβιασμού της οικογένειας του θρύλου της Φόρμουλα 1

Τρεις άνδρες συνελήφθησαν και κατηγορούνται για σχέδιο εκβιασμού της οικογένειας του Μίκαελ Σουμάχερ, με τις…

26 Σεπτεμβρίου 2024

Καρυστιανού σε Οικονόμου: «Τα Τέμπη δεν είναι μια ιστορία που πάλιωσε, δεν θα κλείσουμε τα μάτια μας»

Τη δική της απάντηση στους χαρακτηρισμούς, που χρησιμοποίησε ο υφυπουργός υποδομών και μεταφορών Βασίλης Οικονόμου…

26 Σεπτεμβρίου 2024

Σίφνος: Υπάλληλος των ΕΛΤΑ υπεξαίρεσε πάνω από 130.000 ευρώ και σκηνοθέτησε τη ληστεία

Μία υπάλληλος των ΕΛΤΑ στη Σίφνο σκηνοθέτησε ληστεία σε βάρος της, αλλά -όπως αποδείχτηκε από…

26 Σεπτεμβρίου 2024

Άγρια κόντρα Κωνσταντοπούλου – Μαρκόπουλου: «Είστε γυμνοσάλιαγκας – Ασκεί bullying»

Άγρια κόντρα ξέσπασε στη Βουλή ανάμεσα στην Πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου και τον…

26 Σεπτεμβρίου 2024