Αθλητισμός

Νίκησαν το θέαμα και οι συγκινήσεις στην 38η Ανάβαση Πορταριάς – Διεξήχθη από τη Λ.Α. Βόλου με απόλυτη επιτυχία 

Μοναδική για μια ακόμη φορά ήταν η ατμόσφαιρα στην 38η Ι. ΚΤΕΟ Βόλου Ανάβαση Πορταριάς 5ο γύρο του φετινού Valvoline Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων καθώς και του Ενιαίου SKODA FABIA. Ο αγώνας διοργανώθηκε άψογα και φέτος από τη Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου.
Αυτή τη μοναδική ατμόσφαιρα δημιούργησαν οι 101 συμμετέχοντες, οι πάρα πολλοί θεατές, η άρτια οργάνωση και η αμέριστη υποστήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης η οποία είναι αρωγός πάντα σε κάθε διοργάνωση με τον Δήμο Βόλο, αλλά και την τεράστια βοήθεια της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας. Παράγοντες οι οποίοι συνδυάστηκαν και με τις εξαιρετικές καιρικές συνθήκες και έτσι η Ανάβαση Πορταριάς ήταν ένας απολύτως επιτυχημένος αγώνας σε κάθε επίπεδο.

Στην Ομάδα Formula Saloon επικράτησε o Κώστας Πατσουρέας ο οποίος μετά από απουσία ενός χρόνου από τον εν λόγω αγώνα επέστρεψε ορεξάτος και οδήγησε εκπληκτικά το Mitsubishi EVO IX, αφήνοντας πίσω τον μόνιμο διεκδικητή της κατηγορίας των τελευταίων ετών Μάριο Ηλιόπουλο, ο οποίος είχε τη στιγμή του στο πρώτο σκέλος των δοκιμών στην Κ11, πληγώνοντας αρκετά σοβαρά το νέο πρωτοεμφανιζόμενο απόκτημα του, ένα Ford Focus WRC. Η ομάδα έδωσε «μάχη» ολόκληρο το βράδυ του Σαββάτου και το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο το πρωί της Κυριακής για αγώνα, αλλά δυστυχώς αυτό δεν ήταν αρκετό για τη νίκη. Το βάθρο συμπλήρωσε στη δεύτερη θέση με το Mitsubishi EVO VIII o Κώστας Λαζαρίδης ο οποίος τα πήγε περίφημα.

Στην FST2, την άλλη κλάση της κατηγορίας, επικράτησε ο Κώστας Ζυγογιάννης με το (Audi S3) και δεύτερο τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) με διαφορά λίγο κάτω του ενός δευτερολέπτου. Την τριάδα συμπλήρωσε ένας τοπικός οδηγός ο Γρηγόρης Κορίνθιος με (Seat Leon). Κλείνοντας με την κλάση FSA2L, η οποία ήταν Βολιώτικη υπόθεση με πρώτο τον Αντώνη Βαγδούτη (Peugeot 106), δεύτερο τον Φραγκίσκο Πέππα (Ford Focus) και τρίτο τον Σπύρο Χαλαστάρα (Peugeot 106).
Στην Ομάδα Α ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) επικράτησε στην κατηγορία αλλά και στην κλάση Α8, άφηνοντας πίσω του τον Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort) και τον Ανδρέα Ντόφη με (Mitsubishi EVO VIII).
Στην κλάση Α5 ο τοπικός Άγγελος Μπατσίλας με (Suzuki swift) αναδείχθηκε νικητής με 7 δέκατα του δευτερολέπτου από τον δεύτερο Γιάννη Παράβαλο (Toyota Yaris) και τρίτο έναν ακόμη τοπικό οδηγό τον Ευστάθιο Δαμασιώτη με επίσης (Toyota Yaris).
Στην κλάση Α6 οι Βασίληδες έβγαλαν νικητή τον Βασίλη Μπάτζανο ο οποίος επικράτησε στην μάχη των Citroen Saxo VTS έναντι του Βασίλη Ρέκκα ο οποίος ήταν δεύτερος με διαφορά λιγότερο του ενός δευτερολέπτου και τρίτο τον Βασίλη Ανάγνου.
Στην Ομάδα Ν ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi EVO IX) ήταν εκτός συναγωνισμού έναντι των υπολοίπων και πήρε τη νίκη. «Μάχη» ολόκληρο το Σαββατοκύριακο έδωσαν για τη δεύτερη θέση οι Καραθανάσης και Φωτεινέλης, αμφότεροι με (Honda Civic Type-R) όπου τελικά επικράτησε ο πρώτος, ο οποίος κατέλαβε και την Ν έως 2 Λίτρα.
Στην Ν2 και την μάχη των Peugeot 106 ο Διονύσης Γιαννούλης επικράτησε τελικά και ακολούθησαν οι Κίμωνας Θέος και Πολύδωρας Φούντας.
Στην Ν3 τα Clio τα έβαλαν με τα Type-R, αλλά τελικά τα Honda πήραν τη νίκη με τους Καραθανάση και Φωτεινέλη στις δύο πρώτες θέσεις και τον Χολίδη να ακολουθεί.
Στην Ομάδα Ε, Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX) και Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) πρωταγωνίστησαν με τον Βοργιά να παίρνει τελικά τη νίκη και στην Γενική και στα δύο λίτρα της Κατηγορίας αλλά και στην Ε10. Τρίτος στην Ε ο Χρήστος Λάππας (Peugeot 106) και στα 2 Λίτρα ο Απόστολος Αποστόλου (Peugeot 106). Νικητής στην Ε11 αναδείχθηκε ο Τρύφωνας Χασάπης με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο της κλάσης, ¨ΚΑΝΕΛΛΟ¨ (Peugeot 106) και τρίτο τον Παναγιώτη Μπίμπικα (WV Golf).
Στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSi, ο Μίλτος Κύρκος πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στους δύο αγώνες της ημέρας, ενώ στην κατηγορία UN 30 την καλύτερη επίδοση πέτυχε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος.
Τέλος στον αγώνα των Ιστορικών Νικητής ήταν ο Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort), δεύτερος ο Ιωάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo ABARTH 125 TC) και τρίτο τον Γεώργιο Γαβριηλίδη (Ford Escort ΜΚ 1).
H αυλαία έπεσε με την απονομή των επάθλων στους πρωταγωνιστές του αγώνα, στον χώρο του Villa 1990 στην Πορταριά, με παρόντες τους θεσμικούς άρχοντες της πόλης αλλά και αρκετούς θεατές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το