Να υποβάλλουν όλοι οι Δήμοι της χώρας στοιχεία για τις πιθανές επικοινωνιακές δράσεις (διαφημίσεις) και στις έρευνες (δημοσκοπήσεις) που πραγματοποιήσαν στη ραδιοτηλεοπτική αγορά από 29/10/2015, ημερομηνία δημοσίευση του ν. 4339/2015 (Α’ 133), με τον οποίο θεσμοθετήθηκε η εποπτεία τους, μέχρι σήμερα ζητά με εγκύκλιος της, η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
Δείτε τη σχετική εγκύκλιο ΕΔΩ
Πηγή www.aftodioikisi.gr
Αίτηση ονομαστικής ψηφοφορίας κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για το νομοσχέδιο για την…
Δεκάδες άνθρωποι που διαδήλωναν για την απαγωγή και εξαφάνιση 43 σπουδαστών στο Μεξικό το 2014…
Στο 5,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στις χώρες του ΟΟΣΑ τον Ιανουάριο από 6% τον…
Μία νέα φρικιαστική ιστορία βιασμού ήρθε στο φως το βράδυ της Τετάρτης όταν ενήλικη σήμερα…
Την προσοχή των πολιτών αλλά και των γιατρών εφιστά ο ΕΟΔΥ καθώς τα κρούσματα της…
Η Γιούλια Ναβάλναγια, η χήρα του αντιφρονούντα Αλεξέι Ναβάλνι, κάλεσε τους Ρώσους να πάρουν μέρος…