Τοπικά

Νέος γερανός 100 τόνων στο λιμάνι του Βόλου

Στην κατάθεση πρότασης χρηματοδότησης στο ΠΕΠ Θεσσαλίας για την απόκτηση  ολοκληρωμένου συστήματος φορτοεκφορτωτικών μέσων συνολικού προϋπολογισμού 3,5 εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε ο ΟΛΒ, όπως ανακοινώθηκε χθες στην πανελλήνια γενική συνέλευση της ομοσπονδίας ναυτικών πρακτόρων.

Την συνέλευση απασχόλησαν διάφορα ζητήματα, όπως το προσχέδιο νόμου που φέρνει προς συζήτηση το υπουργείο ναυτιλίας.

Ο πρόεδρος της ένωσης ναυτικών πρακτόρων Μαγνησίας και γενικός γραμματέας της ομοσπονδίας κ. Γιάννης Τσαρδακάς επισήμανε πως στην πανελλήνια γενική συνέλευση της ομοσπονδίας  συζητήθηκε το προσχέδιο νόμο του υπουργείου που μεταξύ άλλων δίνει τη δυνατότητα της δραστηριοποίησης των ναυτικών πρακτόρων και σε άλλα λιμάνια χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να δημιουργήσουν υποδομές. Εδώ και πολλά χρόνια ζητούσαμε από το υπουργείο να αλλάξει ο νόμος βάσει και της απελευθέρωσης του επαγγέλματος και το καταφέραμε».

Παράλληλα ανέφερε για τις προοπτικές της κρουαζιέρας για το 2018 πως «αναμένεται να κυμανθεί στα χαμηλά επίπεδα του 2017 και αυτό γιατί παραμένει η γεωπολιτική αστάθεια στην βόρεια Αφρική και την νοτιοανατολική Μεσόγειο με συνέπεια οι εταιρείες να δυσκολεύονται να πραγματοποιήσουν κρουαζιέρες και έτσι να συμπεριλάβουν και την Ελλάδα στο πρόγραμμά τους».

Παράλληλα επισήμανε τις σημαντικές προοπτικές έχει το λιμάνι στο θέμα των εμπορευματοκιβωτίων.

Στη συνέλευση έδωσε το «παρών» και ο πρόεδρος του ΟΛΒ κ. Σταυριδόπουλος, ο οποίος ανέφερε πως «κατατέθηκε στο ΠΕΠ η πρόταση για ολοκληρωμένο σύστημα φορτοεκφορτωτικών μέσων συνολικού προϋπολογισμού 3,5 εκατομμυρίων ευρώ και η οποία θα συζητηθεί στις 16 Νοεμβρίου. Με την απόκτηση αυτού που συστήματος το λιμάνι αναβαθμίζει τις δυνατότητές του σε διάφορα επίπεδα».

Εξειδικεύοντας ο ίδιος είπε πως «θέλουμε το λιμάνι μας να έχει ένα πλήρες αναβαθμισμένο σύστημα φορτοεκφορτωτικών μέσων για να μπορεί να εξυπηρετεί με σύγχρονα συστήματα τους χρήστες του. Αυτό περιλαμβάνει ένα αυτοκινούμενο σύγχρονο γερανό 100 τόνων, ένα ειδικό μηχάνημα για την μεταφορά των κενών εμπορευματοκιβωτίων και ένα μηχάνημα στοιβασίας των εμπορευματοκιβωτίων που μπορεί να βάλει μέχρι και πέντε κιβώτια το ένα πάνω στο άλλο για να έχουμε οικονομία χώρου και κλίμακας».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το