Τοπικά

Νέες ενημερωτικές υπηρεσίες από το ΚΕΠ Υγείας Δήμου Βόλου

Μια σειρά από επιπλέον υπηρεσίες προτείνεται να παρέχει το Δημοτικό Κέντρο Πρόληψης για την Υγεία (ΚΕΠ Υγείας) του Δήμου Βόλου, για την καλύτερη ενημέρωση των δημοτών. Σχετική απόφαση θα λάβει στη σημερινή του συνεδρίαση (6 μ.μ.) το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ μεταξύ των νέων δυνατοτήτων, θα είναι και επικοινωνία με τους δημότες εκτός από email και μέσω sms.
Να αναφερθεί ότι ο Δήμος Βόλου έχει προχωρήσει στη σύναψη σύμβασης με την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία με την επωνυμία Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων- Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ) για την προμήθεια και εγκατάσταση λογισμικού, την εκπαίδευση των υπαλλήλων και τη συντήρησή του για διάρκεια πέντε χρόνων και με ημερομηνία ολοκλήρωσή της στις 29/03/2021.

Οι επιπλέον υπηρεσίες που προτείνονται, περιλαμβάνουν:
-Τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους δημότες, εκτός από email, μέσω SMS. Προβλέπεται αρχικό πακέτο 1.000 sms. Αρχειοθετώντας το κινητό τηλέφωνο των δημοτών, το λογισμικό θα μπορεί να ενημερώνει με την αποστολή SMS, (π.χ. για όσους δεν έχουν e-mail) τους δημότες μας, για την επανάληψη της προληπτικής τους εξέτασης ή για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία .
-Παραμετροποίηση του λογισμικού προγράμματος ή τροποποιήσεις αυτού δηλαδή κατασκευή νέων καρτελών ή τροποποίηση ήδη υπαρχουσών καρτελών σύμφωνα με τις ανάγκες των δημοτών.
-Κάλυψη για οποιαδήποτε μεγάλη εισροή δημοτών στο σύστημα. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση μεγάλης εισροής χρηστών (Δημότες/ανά Δήμο) είναι άμεσα αναγκαία η συνολική αναβάθμιση της χωρητικότητας της βάσης δεδομένων

-Ανάπτυξη προγραμμάτων εκτός πρωτοκόλλων του Π.Ο.Υ
– Παροχή χειριστικών διευκρινήσεων σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του ΚΕΠ Υγείας.
– Εγκατάσταση νέων εκδόσεων των εφαρμογών και την κωδικοποίηση για την εισαγωγή δεδομένων.
– Παροχή συμβουλών για την αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη χαρτογράφηση των παρόχων.
– Κατασκευή πρόσθετων επικοινωνιακών εργαλείων (π.χ. video, power point κ.τ.λ.) και τη σχεδίαση εντύπων (π.χ. αφίσες, φυλλάδια, προσκλήσεις).
– Απεριόριστη τηλεφωνική πρόσβαση και εκπαίδευση στις υπηρεσίες στο help desk κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών και ωρών.
Σύμφωνα με την εισήγηση οι προαναφερόμενες υπηρεσίες θα έχουν επιπλέον ετήσιο κόστος 500 ευρώ, το οποίο θα καταβάλει ο Δήμος Βόλου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το