Οικονομία

Νέα υπηρεσία από την Τράπεζα Πειραιώς: Winbank Virtual Assistant – Ο ψηφιακός βοηθός της Winbank

H Τράπεζα Πειραιώς εμπλουτίζει συνεχώς τις πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που παρέχει μέσω της Winbank, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για τη συνεχή αναβάθμιση των λειτουργικών της συστημάτων με στόχο την άνετη και ταχεία κάλυψη των αναγκών των πελατών της.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι η μοναδική Τράπεζα στην Ελλάδα που προσφέρει στους πελάτες της έναν ψηφιακό βοηθό (Winbank Virtual Assistant) που μπορεί να απαντά αυτοματοποιημένα σε απορίες σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών καναλιών και τις συναλλαγές που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας πελάτης σε αυτά. Η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται σημαντικά, καθώς λαμβάνει απαντήσεις άμεσα μέσα στο περιβάλλον του ψηφιακού καναλιού που χρησιμοποιεί, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει μέσω email ή τηλεφώνου για να αναζητήσει απάντηση, και να διακόψει έτσι την πλοήγησή του μέσα στην Winbank.

Συγκεκριμένα, ο ψηφιακός βοηθός Winbank Virtual Assistant είναι διαθέσιμος μέσω:

  • Winbank Web Banking – Μπορεί να απαντήσει σε θέματα πληροφόρησης και πλοήγησης που αφορούν συναλλαγές μέσα στην Winbank Web Banking (π.χ. πώς μπορώ να κάνω αίτηση για καταναλωτικό δάνειο) και να κατευθύνει τον χρήστη με σύνδεσμο (link) στην απαραίτητη σελίδα. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ανατροφοδότηση (feedback) σχετικά με την απάντηση του ψηφιακού βοηθού, έτσι ώστε οι απαντήσεις του να βελτιώνονται στην επόμενη ερώτηση.
  • Winbank Web Banking – Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος στη Login σελίδα της Winbank Web Banking, για να διευκολύνει τους νέους πελάτες που απέκτησαν πρόσβαση στην Winbank ή ακόμα και για θέματα που αφορούν την εγγραφή τους στην Winbank με online registration, προβλήματα σύνδεσης και γενικά θέματα σχετικά με τις δυνατότητες της Winbank.
  • Winbank Mobile εφαρμογή – Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος και στην Winbank Mobile εφαρμογή, για να εξυπηρετήσει τους χρήστες για θέματα της εφαρμογής, καθώς επίσης και για ερωτήματα για ATM (ενδεικτικά, πού είναι το κοντινότερο ATM ενώ προσφέρονται και οδηγίες μετάβασης στον χάρτη), κινήσεις κάρτας, έκδοση νέας κάρτας, πώς γίνεται αίτηση για καταναλωτικό δάνειο και άλλα.

Ο ψηφιακός βοηθός συνεχώς εκπαιδεύεται σε νέες απαντήσεις και νέα θέματα, μιας και όλες οι περιπτώσεις που ο πελάτης θεωρεί ότι δεν έλαβε ικανοποιητική απάντηση ελέγχονται, έτσι ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των απαντήσεων. Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει βίντεο με τις οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας Virtual Assistant μέσω winbank mobile app – YouTube

Share

Πρόσφατα άρθρα

Διδακτική επίσκεψη του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου με …άρωμα Καινοτομίας

Την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023 οι μαθητές του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου επισκέφτηκαν το Πάρκο Καινοτομίας…

29 Νοεμβρίου 2023

Τραγικός θάνατος για 37χρονη – Διαμελίστηκε όταν τρένο χτύπησε λεωφορείο στο οποίο επέβαινε – Δείτε βίντεο

Τραγικό θάνατο βρήκε η 37χρονη Τζούλια ντε Αλμπουκέρκε Βιολάτο όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαινε…

29 Νοεμβρίου 2023

Στον ποιοτικό θεματικό τουρισμό και στις παραδοσιακές αγορές ο στόχος του Δήμου Βόλου για τη νέα χρονιά

  Στον ποιοτικό τουρισμό και στις παραδοσιακές αγορές στοχεύει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου…

29 Νοεμβρίου 2023

Καταγγελία του Ν. Μπουντούρη για τη Red Special Team

Με πρωτοβουλία του Νίκου Μπουντούρη και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ΑΜΕΑ…

29 Νοεμβρίου 2023

Εξαφανίστηκε ιερέας σε χωριό των Τρικάλων και βρέθηκε πεσμέμος σε χαντάκι!

Ώρες αγωνίας πέρασε η οικογένεια ενός ηλικιωμένου ιερέα σε χωριό του Δήμου Πύλης, ωστόσο η…

29 Νοεμβρίου 2023

Ψήφισμα του ΠΑΝΔΟΙΚΟ με τις ανεμογεννήτριες

Το ΠΑΝΔΟΙΚΟ σε ψήφισμά του αναφέρει: Οι Σύνεδροι του 33ου Συνεδρίου, του Πανελληνίου Δικτύου Οικολογικών…

29 Νοεμβρίου 2023