H Τράπεζα Πειραιώς εμπλουτίζει συνεχώς τις πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που παρέχει μέσω της Winbank, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για τη συνεχή αναβάθμιση των λειτουργικών της συστημάτων με στόχο την άνετη και ταχεία κάλυψη των αναγκών των πελατών της.
Στο πλαίσιο αυτό, είναι η μοναδική Τράπεζα στην Ελλάδα που προσφέρει στους πελάτες της έναν ψηφιακό βοηθό (Winbank Virtual Assistant) που μπορεί να απαντά αυτοματοποιημένα σε απορίες σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών καναλιών και τις συναλλαγές που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας πελάτης σε αυτά. Η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται σημαντικά, καθώς λαμβάνει απαντήσεις άμεσα μέσα στο περιβάλλον του ψηφιακού καναλιού που χρησιμοποιεί, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει μέσω email ή τηλεφώνου για να αναζητήσει απάντηση, και να διακόψει έτσι την πλοήγησή του μέσα στην Winbank.
Συγκεκριμένα, ο ψηφιακός βοηθός Winbank Virtual Assistant είναι διαθέσιμος μέσω:
Ο ψηφιακός βοηθός συνεχώς εκπαιδεύεται σε νέες απαντήσεις και νέα θέματα, μιας και όλες οι περιπτώσεις που ο πελάτης θεωρεί ότι δεν έλαβε ικανοποιητική απάντηση ελέγχονται, έτσι ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των απαντήσεων. Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει βίντεο με τις οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας Virtual Assistant μέσω winbank mobile app – YouTube
Την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023 οι μαθητές του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου επισκέφτηκαν το Πάρκο Καινοτομίας…
Τραγικό θάνατο βρήκε η 37χρονη Τζούλια ντε Αλμπουκέρκε Βιολάτο όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαινε…
Στον ποιοτικό τουρισμό και στις παραδοσιακές αγορές στοχεύει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου…
Με πρωτοβουλία του Νίκου Μπουντούρη και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ΑΜΕΑ…
Ώρες αγωνίας πέρασε η οικογένεια ενός ηλικιωμένου ιερέα σε χωριό του Δήμου Πύλης, ωστόσο η…
Το ΠΑΝΔΟΙΚΟ σε ψήφισμά του αναφέρει: Οι Σύνεδροι του 33ου Συνεδρίου, του Πανελληνίου Δικτύου Οικολογικών…