Ελλάδα

Νέα τουριστική καμπάνια: «Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!»

Πρωταγωνιστής στην εφετινή τουριστική καμπάνια της Ελλάδας δεν είναι ένας Έλληνας ή ένας τουρίστας, αλλά ένας Αυστριακός που πριν από εννέα χρόνια επισκέφθηκε τη χώρα και αποφάσισε να παραμείνει. Στο σχετικό βίντεο, ο Όττο αφηγείται την ιστορία του, η οποία πλαισιώνεται από όμορφες εικόνες από τα ελληνικά νησιά.

Καταλήγει την αφήγηση με την προτροπή προς όσους αναμένεται να επισκεφθούν την Ελλάδα: Σκεφτείτε το δύο φορές καθώς αν βρεθείτε έστω μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνετε για πάντα.

Δείτε το βίντεο

Το Δελτίο Τύπου του υπ. Τουρισμού
«Δροσερή, διαφορετική και συναισθηματική η νέα καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με πρωταγωνιστή τον Όττο, έναν Αυστριακό που επισκέφθηκε πριν χρόνια τη χώρα μας για να γευτεί το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε η Ελλάδα και; Έμεινε για πάντα!

Μια πραγματική ιστορία είναι το storytelling της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ, που με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι πολύ απλά, η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.

Η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας – τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας… όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως «επικίνδυνα» θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι… να μη θελήσουν να φύγουν ποτέ.

Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί αν βρεθεί έστω και μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνει για πάντα. Και δεν το λέμε εμείς οι Έλληνες, αλλά όλοι εκείνοι στους οποίους όντως συνέβη. Εμπνεόμενοι, λοιπόν, από τις αληθινές ιστορίες τους, αποφασίσαμε ως χώρα να «προειδοποιήσουμε» τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί (!) Γιατί καμιά φορά, στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου σπίτι».

 

Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας τόνισε:
«Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα.
Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά. Για ακόμα μια φορά θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον Πρόεδρό του κ. Αντώνη Παπαδημητρίου για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο το χρόνο».

 

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε:
«Μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όλο το χειμώνα και την άνοιξη, ήρθε η ώρα για την κλασική καλοκαιρινή καμπάνια. Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα. Ταυτότητα και αυθεντικότητα τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφτεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό».

Η καμπάνια που προβάλλεται ήδη σε αγορές – στόχους για τον ελληνικό τουρισμό υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση.

Πηγή:kathimerini

Share

Πρόσφατα άρθρα

Η Τοπική Εκκλησία τίμησε την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου – Δημητριάδος Ιγνάτιος: «Η πίστη στην Ανάσταση του Χριστού έφερε την Ανάσταση στην πατρίδα»

Εορταστική εκδήλωση για την Εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου πραγματοποιήθηκε σήμερα Σάββατο 23/3, στο Πν.…

23 Μαρτίου 2024

Κέιτ Μίντλετον: Γέμισε το Ουίνδσορ λουλούδια και γράμματα

Λουλούδια και γράμματα αφήνουν από το πρωί εκατοντάδες Βρετανοί έξω από τη βασιλική κατοικία, ως…

23 Μαρτίου 2024

Μακελειό στη Μόσχα: «Προσποιήθηκα ότι ήμουν νεκρή» – Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες όσων επέζησαν

Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες που έρχονται στο φως από την τρομοκρατική επίθεση που έλαβε χώρα το…

23 Μαρτίου 2024

Ξυλοκόπησαν άνδρα του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Κορίνθου

Ένταση σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όταν ομάδα ατόμων προσέγγισε άνδρα…

23 Μαρτίου 2024

2.000 ετών Πύργος στην Ανδριανούπολη θα έχει θέα… την Ελλάδα

Ο 2.000 ετών Πύργος της Μακεδονίας στην Αδριανούπολη θα προσφέρει σύντομα θέα στην Ελλάδα και…

23 Μαρτίου 2024

Κέιτ Μίντλετον: Η δημόσια συγγνώμη της Μπλέικ Λάιβλι μετά την αποκάλυψη της πριγκίπισσας ότι έχει καρκίνο

Η αποκάλυψη της Κέιτ Μίντλετον ότι διαγνώστηκε με καρκίνο είναι η νούμερο ένα είδηση τις…

23 Μαρτίου 2024