Τοπικά

Να γίνουν άμεσα οι εργασίες στο 8ο ΓΕΛ Βόλου ζητεί με δύο έγγραφα η διεύθυνση του σχολείου

Δύο έγγραφα, με τα οποία ζητεί την άμεση πραγματοποίηση εργασιών στο διδακτήριο και ειδικότερα στη μόνωση της ταράτσας, ώστε να μην τρέχουν νερά και υπάρχει κίνδυνος νέας πτώσης σοβάδων από τη συσσωρευμένη υγρασία, απέστειλε τις τελευταίες ημέρες η διεύθυνση του 8ου ΓΕΛ Βόλου προς τον Δήμο Βόλου.
Πριν μια εβδομάδα σοβάδες έπεσαν στην είσοδο του διδακτηρίου από το οποίο καθημερινά διέρχονται πολλοί μαθητές. Το περιστατικό σημειώθηκε σε ώρα που δεν λειτουργεί το σχολείο και γι’ αυτό ευτυχώς δεν υπήρξε τραυματισμός κάποιου μαθητή.
Μια εβδομάδα μετά, το συγκεκριμένο ζήτημα απασχολεί ιδιαίτερα τη σχολική κοινότητα.

«Μετά το περιστατικό και την ειδοποίηση του Δήμου μετέβη στο σχολείο μας τεχνικός που έβγαλε κάποια επικίνδυνα κομμάτια από το στέγαστρο της εισόδου. Θα πρέπει, όμως, να έρθει ένα καλαθοφόρο μηχάνημα για να είναι δυνατή και η αποκόλληση και άλλων επικίνδυνων σημείων» τόνισε η διευθύντρια του 8ου ΓΕΛ Βόλου κ. Αγγελική Γκούρου και συμπλήρωσε πως «ως διεύθυνση αποστείλαμε στις 15 Ιανουαρίου και χθες 21 Ιανουαρίου δύο έγγραφα στον Δήμο Βόλου, με τα οποία ζητάμε να πραγματοποιηθούν κάποιες κατεπείγουσες εργασίες. Εκτός από την αποκόλληση των επικίνδυνων επιχρισμάτων τόσο στην είσοδο του διδακτηρίου, όσο και από την πλευρά του διδακτηρίου επί της οδού Απόλλωνος, θα πρέπει να γίνει η μόνωση της ταράτσας. Ο Δήμος προχώρησε στη μόνωση ενός κομματιού της στέγης, αλλά οι εργασίες θα πρέπει να επεκταθούν σε όλη την ταράτσα. Με την υπάρχουσα κατάσταση τα νερά της βροχής εισρέουν στο κτίριο, προκαλείται υγρασία και αυτό επιφέρει την πτώση των σοβάδων. Δεν ξέρουμε, αν υπάρχει κίνδυνος για πτώση σοβάδων και εντός του διδακτηρίου. Γι’ αυτό και ζητάμε να γίνουν άμεσα οι εργασίες. Βέβαια γνωρίζουμε πως η ολοκλήρωση της μόνωσης θα απαιτήσει κάποιο καιρό, αλλά θα πρέπει να ξεκινήσουν».
Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί είπε πως οι μαθητές είναι αναστατωμένοι, ενώ και οι γονείς θέλουν να εκτιμήσουν τις συνθήκες, ώστε να προχωρήσουν σε κάποια δράση.
Μια εβδομάδα μετά το περιστατικό στην είσοδο του διδακτηρίου υπάρχει η κορδέλα που απαγορεύει τη διέλευση των μαθητών.
«Οι μαθητές εισέρχονται στο διδακτήριο για να κάνουν μάθημα από ένα πλαϊνό σημείο. Μέχρι να λυθεί το ζήτημα με την αποκόλληση των επιχρισμάτων από την είσοδο στο διδακτήριο, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη διέλευση των μαθητών από την κεντρική είσοδο» σημείωσε.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το