Οικονομία

«ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ», ένα όραμα, μια ομάδα – Κυκλοφόρησε η περιοδική ενημερωτική έκδοση

Με πολύ ενδιαφέρουσες θεματικές που αγγίζει όλο το εύρος της δραστηριότητας της μεγάλης αυτής αλευροβιομηχανίας, κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα η περιοδική ενημερωτική έκδοση της «ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ Α.Ε».
Πρόκειται για το 52ο τεύχος και αναφέρεται σε όλες τις δράσεις, πρωτοβουλίες, εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα.
Το τεύχος περιλαμβάνει τα νέα και τις εξελίξεις των «ΜΥΛΩΝ ΛΟΥΛΗ» από διάφορες κατηγορίες, όπως τα «Εταιρικά Νέα», την «Εταιρική υπευθυνότητα» την «Άνθρωποί μας», τα «Νέα προϊόντα». Επίσης υπάρχει δισέλιδο αφιέρωμα στην μεγάλη επένδυση της εταιρείας στη Βουλγαρία.

«Στη «Μύλοι Λούλη» καταφέραμε να αντιδράσουμε γρήγορα και με την ενεργή συμμετοχή και κατανόηση όλων των εργαζομένων μας, λάβαμε άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα και λειτουργήσαμε σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Αποδείχτηκε επίσης, πόσο καίριες ήταν οι επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην ψηφιοποίηση και στο cloud computing. Δεν υπήρχε καλύτερο timing από τώρα για να «θερίσουμε τους καρπούς» των προσπαθειών μας» τονίζει ο πρόεδρος του Δ.Σ. της «ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ Α.Ε» κ. Νίκος Λούλης στη στήλη «Καλωσόρισμα» στη δεύτερη σελίδα του τεύχους.

Και προσθέτει πως «οφείλω να τονίσω το πόσο πραγματικά υπερήφανος είμαι για την ωριμότητα και την άμεση προσαρμογή όλων των εργαζομένων στην εταιρεία μας τόσο στα νέα μέτρα που λάβαμε στους χώρους παραγωγής και φόρτωσης, όσο και στη νέα πραγματικότητα της τηλεργασίας».
Και συμπλήρωσε λέγοντας πως «στο επιχειρηματικό και λειτουργικό κομμάτι δεν έχουμε σταματήσει να αναπτυσσόμαστε και να εξελισσόμαστε ως όμιλος. Το 2020 είναι χρονιά σταθμός καθότι η μονάδα μας στη Βουλγαρία ξεκίνησε τη λειτουργίας της και έτσι τα βήματά μας γίνονται ολοένα και πιο σταθερά. Για πρώτη φορά μέσα στο 2020 η εταιρεία μας έλαβε συμμετοχή στην έκθεση HORECA, προωθώντας τα προϊόντα Kenfood. Επίσης τον Απρίλιο του 2020 η εταιρεία μας για πρώτη φορά λάνσαρε στα σούπερ μάρκετ προϊόντα που δεν έχουν σχέση με το αλεύρι. Λάνσαρε το μείγμα μπεσαμέλ αποδεικνύοντας δυναμικά ότι οι «Μύλοι Λούλη» δεν είναι απλά αλεύρι, αλλά εξελίσσεται σε μια εταιρεία παραγωγής και διάθεσης πρώτων υλών διατροφής που δημιουργεί ένα άριστο αποτέλεσμα για τους πελάτες της»

Και κατέληξε: «Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε πάντα πιστοί στο όραμά μας και στην αποστολή μας. Θέλουμε να δημιουργούμε αξία για την ανθρώπινη διατροφή και είμαστε αποφασισμένοι να μην σταματήσουμε να δουλεύουμε προς αυτόν τον σκοπό».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το