Τοπικά

Μπαράζ επερωτήσεων από τους ανεξάρτητους του Δήμου Βόλου – Καταφύγιο και ξήλωμα πεζοδρομίων στο επίκεντρο

δημοτικό συμβούλιο 4

Την έκπτωση του αναδόχου του δημοτικού καταφυγίου αδεσπότων Νίκου Πολύζου, ζητούν οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι της μειοψηφίας στο δημοτικό συμβούλιο Βόλου.
«Μετά από πρόχειρο μειοδοτικό διαγωνισμό και σύμφωνα με την 69/18-03-2015 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής το έργο << Περισυλλογή – φιλοξενία -φροντίδα αδέσποτων ζώων ( σκυλιών) των Δημοτικών Ενοτήτων Δήμου Βόλου , στο δημοτικό ενδιαίτημα Μαραθάς , διάρκειας 12 μηνών>> κατακυρώθηκε σε συγκεκριμένο εργολάβο και στο ύψος των 56.050 Ευρώ. Στον ίδιο εργολάβο επεβλήθη από το τριμελές Πλημμελειοδικείο Βόλου ποινή φυλάκισης δυο ετών και καταβολή αποζημίωσης 7000 Ευρώ για τον υποσιτισμό περιθαλπομένων ζώων στο Δημοτικό Καταφύγιο αδέσποτων ζώων και την ύπαρξη άρρωστων και νεκρών ζώων εντός και εκτός Καταφυγίου.
Ερωτάται η Δημοτική Αρχή:
Συντρέχει μετά την απόφαση του Δικαστηρίου λόγος έκπτωσης του συγκεκριμένου εργολάβου και σύμφωνα με τον ν. 28/1980 περί <<εκτελέσεως έργων και προμηθειών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως>> , αναφέρουν στην ερωτησή τους.

Προτάσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στον κόμβο «Αστέρια»
Είναι γνωστό το τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείται στο σημείο εξόδου – εισόδου του περιφερειακού προς τη παραλιακή οδό και ειδικότερα στον κόμβο Αστέρια. Ιδιαίτερα στους θερινούς μήνες οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες υφίστανται πολύωρες καθυστερήσεις και ιδιαίτερη ταλαιπωρία είτε κατά την έξοδο από τη πόλη του Βόλου και από τις δυο εξόδους της ( παραλιακή και περιφερειακή) είτε κατά την επιστροφή τους , με το φαινόμενο να εντείνεται στις ώρες αιχμής.
Είναι επίσης γνωστό ότι με την υφιστάμενη οδική κατάσταση δημιουργείται κυκλοφοριακά το φαινόμενο της στένωσης με αποτέλεσμα εκτός της ταλαιπωρίας να μεγαλώνει και η επικινδυνότητα στο τμήμα από Βόλο έως την έξοδο της Αγριάς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία συλλέχθηκαν ενέργειες των δημοτικών συμβούλων και προήλθαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας υπάρχουν δυο τμήματα εκατέρωθεν της εξόδου της περιφερειακής οδού προς τη παραλιακή και στην απέναντι από το θαλάσσιο μέτωπο πλευρά που είναι ήδη απαλλοτριωμένα και καθ’ ολοκληρίαν αποζημιωμένα από το Δημόσιο. Η διάνοιξη των τμημάτων αυτών και η ενσωμάτωσή τους ως οδόστρωμα στο ήδη υπάρχον, θα οδηγούσε αυτόματα σε άμβλυνση της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Ο τρόπος με τον οποίο θα επιτευχθεί αυτό μπορεί να ποικίλει. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να δημιουργήσει στο σημείο αυτό μια επιπλέον λωρίδα ανεμπόδιστης ροής εισόδου από την Αγριά προς τη περιφερειακή οδό αλλά και ν’ αποκτηθούν οι απαραίτητες διαστάσεις για τη δημιουργία κυκλοφοριακού κόμβου. Ο συνδυασμός των προηγουμένων μπορεί να μη λύνει εξ ολοκλήρου το πρόβλημα ( αυτό θα επιλυθεί τελείως με την ολοκλήρωση του περιφερειακού της Αγριάς) αλλά σίγουρα θα εξομαλύνει τη κατάσταση και θα διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό την ομαλότερη κυκλοφοριακή λειτουργία στο σημείο αυτό.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι ρωτούν τη δημοτική αρχή αν
Έχει γνώση των στοιχείων αυτών;
Τι ενέργειες προτίθεται να κάνει για την αντιμετώπιση του μείζονος αυτού θέματος από σήμερα και μετά ώστε ν’ αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα εικόνας και ουσίας της πόλης μας που με βεβαιότητα θα επαναληφθεί με τον ίδιο έντονο τρόπο;
Έχει εντάξει στο προγραμματισμό της τις απαραίτητες κινήσεις που πρέπει να γίνουν και με τι χρονοδιάγραμμα , με δεδομένο ότι απομένουν οκτώ περίπου μήνες έως την έναρξη της θερινής περιόδου;

Επερώτηση για το ξήλωμα των πεζοδρομίων στη Δημητριάδος
Πρόσφατα ξεκίνησε η κατασκευή γραμμικών παρτεριών σε κεντρικούς δρόμους της πόλης με σκοπό την τοποθέτηση-φύτευση λουλουδιών και δεντροστοιχιών μέσα σε αυτά. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο έργο απαιτούνται παρεμβάσεις επί των πεζοδρομίων στα συγκεκριμένα σημεία. Οι παρεμβάσεις αυτές είναι σε μεγάλη έκταση αφού αφορά το μεγαλύτερο μήκος των πλέον κεντρικών δρόμων του Βόλου και περιλαμβάνουν μια σειρά από εργασίες όπως αποξηλώσεις, αποχωματώσεις, χρήση κοπτικών μηχανημάτων.
Ερωτάται η Δημοτική Αρχή:
– Από πού πληρώνεται η συγκεκριμένη εργολαβία και συγκεκριμένα ποιόν κωδικό; Πότε ανέλαβε και υπό ποιες διαδικασίες;

– Πόσο θα κοστίσει η εργολαβία αυτή περιλαμβανομένου όλων των εργασιών (αποξηλώσεις, αποχωματώσεις, χρήση μηχανημάτων) όπως και των εργαζομένων που συμμετέχουν σε αυτή;

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το