Τοπικά

Μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση πολιτών στον Δήμο Βόλου και τον ΟΛΒ

Όπως ήδη έχει ανακοινωθεί μετά την εφαρμογή των νέων έκτακτων μέτρων για την καταπολέμηση της διασποράς του covid-19 οι υπηρεσίες του Δήμου Βόλου, θα εξυπηρετούν τους πολίτες αποκλειστικά και μόνο με ραντεβού (σε επείγουσες περιπτώσεις) ή μέσα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, τηλεφωνικά, ταχυδρομικά κ.λπ.
Έτσι μέσω του portal του Δήμου Βόλου (dimosvolos.gr) και στην κατηγορία e-Υπηρεσίες, οι δημότες μπορούν ηλεκτρονικά να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για βεβαιώσεις ΤΑΠ, Δημοτικές ενημερότητες, ρυθμίσεις οφειλών, να κάνουν ηλεκτρονικά τις πληρωμές τους, να δουν τις οφειλές τους.
Επίσης πλέον το κοινό θα εξυπηρετείται κατόπιν τηλεφωνικών ραντεβού στα τηλέφωνα:
Τμήμα προσόδων 2421350113 & 24213050114.
Τμήμα ταμείου 2421350154.
Τμήμα προμηθειών 2421350106.
Τμήμα λογιστηρίου 2421350247.

Υποχρεωτικά με ραντεβού η εξυπηρέτηση στον ΟΛΒ
Από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου ανακοινώθηκε ότι βάσει της εγκυκλίου της αρμόδιας Υπηρεσίας του ΥΠ.ΕΣ., περί λήψης μέτρων και ρυθμίσεων στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, το κοινό θα εξυπηρετείται ΜΟΝΟ σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού, στα παρακάτω τηλέφωνα:
Για το Γραφείο Προέδρου ΔΣ, διευθύνοντος συμβούλου και το Πρωτόκολλο στο τηλ.: 2421316153.
Για το Διοικητικό Τμήμα στο τηλ.: 2421316151.
Για το Οικονομικό Τμήμα στα τηλ.: 2421316163 & 2421316161.
Για το Τμήμα Εκμετάλλευσης στα τηλ.: 2421316157, 2421316158 & 2421316159.
Για την Τεχνική Υπηρεσία στα τηλ.: 2421325281, 2421316176.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν και μέσω email: [email protected].
Επισημαίνεται ότι, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, λαμβάνει όλα τα προβλεπόμενα από τις αρμόδιες Υγειονομικές Αρχές, μέτρα προστασίας/προφύλαξης των εργαζομένων, των συνεργατών του και των εν γένει χρηστών του λιμένα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το