Τοπικά

Μόλις πέντε κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Βόλου – Το 2019 είχαν καταγραφεί 21 αφίξεις 

Ο κορωνοϊός χτύπησε την κρουαζιέρα στο λιμάνι του Βόλου. Στην ιστοσελίδα του Οργανισμού Λιμένος Βόλου δημοσιεύεται η λίστα με τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων για το 2020 και όπως φαίνεται, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα μόνο πέντε θα «δέσουν» στον λιμάνι της πόλης.
Πρόκειται για το κρουαζιερόπλοιο «World Voyager», που θα φτάσει στον Βόλο στις 24 Σεπτεμβρίου. Ακολουθεί το «Aegean Odyssey», που θα δέσει στις 3 Οκτωβρίου, το «Aida Cara» στις 8 Οκτωβρίου, το «Norwegian Spirit» επίσης στις 8 Οκτωβρίου και το «Nautica», στις 7 Νοεμβρίου. «Μετέωρες» παραμένουν τέσσερις αφίξεις στις 10 , 17 και 25 Οκτωβρίου και στις 7 Νοεμβρίου, καθώς δεν έχει αποσαφηνιστεί αν θα «δέσουν» στο λιμάνι. Σημειώνεται ότι το 2019 το λιμάνι του Βόλου είχε συνολικά 21 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων από δύο ναυτιλιακά πρακτορεία, ενώ το 2018 27…

Οι καλές εποχές για το λιμάνι με τις 50-60 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων κάθε χρόνο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον οι αφίξεις είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού μάλιστα, ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και της αστάθειας στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Στόχος του ΟΛΒ είναι να αλλάξουν οι προορισμοί, καθώς το λιμάνι του Βόλου ήταν συνδεδεμένο (κυρίως με την Τουρκία) και να μπει και σε άλλους. Το λιμάνι του Βόλου ωστόσο ακόμη μια χρονιά δεν θα είναι προορισμός αναχώρησης κρουαζιέρας. Η προοπτική αυτή θέλει δουλειά και οργάνωση από την πόλη και από τους ανθρώπους του τουρισμού. Ο Βόλος πάντως εντάσσεται στα «best sellers» πακέτα κρουαζιέρας, από τις εταιρείες του κλάδου. Οι εταιρείες πέρα από τις φυσικές ομορφιές και το γαλάζιο των ελληνικών θαλασσών, θέλουν να προσφέρουν στους τουρίστες τη δυνατότητα, να επισκεφθούν και πολιτιστικούς – θρησκευτικούς χώρους. Ήδη ο ΟΛΒ συμμετέχει σε δίκτυο διασυνδεδεμένων λιμανιών (cluster) για την κρουαζιέρα στο Αιγαίο, με στόχο την προσέλκυση εκατομμυρίων Κινέζων τουριστών. Τη σχετική πρωτοβουλία έχει η Κίνα, μέσω της κρατικής της εταιρείας «Cosco», η οποία ελέγχει το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, οι Κινέζοι θέλουν να μετατρέψουν το λιμάνι του Πειραιά σε μεγάλο «home port», που θα συνδέεται με άλλα επτά λιμάνια της χώρας, μεταξύ των οποίων και του Βόλου, σχηματίζοντας έτσι ένα «cluster», που θα εξυπηρετεί τους εκατοντάδες χιλιάδες Κινέζους τουρίστες που θα έρθουν να επισκεφθούν την περιοχή. Υπολογίζεται ότι 3.000.000 Κινέζοι ενδιαφέρονται να επισκεφθούν σε πρώτη φάση την Ελλάδα και να κάνουν κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά. Οι Κινέζοι θα έρχονται αεροπορικώς από την πατρίδα τους στο «Ελ. Βενιζέλος» και από εκεί θα επιβιβάζονται στα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Πειραιά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το