Τοπικά

Μοιράζονται Ι.Χ. και βενζίνη για λιγότερο κόστος – Πλατφόρμα με 3.500 μέλη

Μια πλατφόρμα για όσους έχουν όχημα και αναζητούν παρέα για να μοιραστούν το ταξίδι από και προς Βόλο, αλλά και όσους δεν έχουν όχημα και θέλουν να ταξιδέψουν παρέα με άλλους, αποτελεί το VOLOS carsharing pool. Η ομάδα δημιουργήθηκε στις 21 Νοεμβρίου 2015 στο facebook και σήμερα αριθμεί πάνω από 3.500 μέλη.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΣΑ

Ο δημιουργός και διαχειριστής της ομάδας Νίκος Μπαρπάκης, μίλησε στη «Θ», αναφέροντας ότι η ιδέα αποτυπώθηκε από άλλες αντίστοιχες σελίδες και από εμπειρίες του ίδιου στο εξωτερικό, κυρίως στη Γερμανία και στην Κεντρική Ευρώπη. «Έχω κάνει εκατοντάδες φορές το δρομολόγιο Αθήνα – Βόλος και σίγουρα ο καθένας μας έχει διαπιστώσει ότι τα δρομολόγια των δημόσιων μεταφορών, δεν ταιριάζουν και δεν «κουμπώνουν» απόλυτα στις ώρες και στις υποχρεώσεις του καθενός μας. Ως concept είχε δοκιμαστεί, αλλά όχι με πολύ μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και για πολλούς λόγους δεν είχε περάσει η φιλοσοφία, όχι μόνο ως ανάγκη, αλλά και ως κουλτούρα, καθώς στην Ελλάδα δεν έχει περάσει ακόμη η συνοδηγική κουλτούρα» ανέφερε.
Ο κ. Μπαρπάκης τόνισε ότι η πλατφόρμα αυτή λειτουργεί στο πλαίσιο μιας συνεννόησης και εμπιστοσύνης με ρήτρες ασφαλείας επισημαίνοντας ότι «αυτό που κάνουμε εμείς έχει ως κεντρικό άξονα τον Βόλο. Το 85% των αιτημάτων και προσφορών, αφορούν κυρίως Αθήνα και Θεσσαλονίκη», διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για μια πλατφόρμα που δεν πληρώνει κάποιος για να γίνει μέλος, αλλά λειτουργεί αφιλοκερδώς.
Ο ενδιαφερόμενος με το hashtag αναζητώ ή προσφέρω αναφέρει την τοποθεσία του και τον προορισμό του και στη συνέχεια οι ενδιαφερόμενοι επικοινωνούν μεταξύ τους με προσωπικά μηνύματα, προκειμένου να καθορίσουν τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους (διόδια, βενζίνη, σημείο αναχώρησης – άφιξης).
Ο κ. Μπαρπάκης, τόνισε ότι μεγαλύτερη κίνηση παρατηρείται μέσα στις γιορτές, το καλοκαίρι, την αρχή του ακαδημαϊκούς έτους.
Μέσα στα δύο χρόνια της καραντίνας, λόγω και των μέτρων απαγόρευσης και μετακίνησης που είχαν αποφασιστεί, η δραστηριότητα «πάγωσε» γιατί δεν μπορούσε κανείς να μετακινηθεί, εκτός αν υπήρχαν ειδικοί λόγοι, ωστόσο, όπως δήλωσε ο κ. Μπαρπάκης «Από πέρυσι το καλοκαίρι, έχει ενεργοποιηθεί και πάλι η ομάδα και τώρα υπάρχει μεγάλη αύξηση σε υποβολές προτάσεων και κυρίως για όσους προσφέρουν θέσεις στο όχημά τους για ένα ταξίδι».
Δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι υπάρχουν και θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες καθώς το αμάξι είναι προσωπικός χώρος, ωστόσο, δεν επιτρέπονται και είναι απολύτως καταδικαστέες τυχόν προσβλητικές ή επικίνδυνες οδηγικές συμπεριφορές. «Η συνοδηγική κουλτούρα δεν έχει περάσει ακόμη για τα καλά στο dna στον Έλληνα. Στο εξωτερικό αγοράζουν από κοινού αμάξια για να εξυπηρετούνται» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το