Τοπικά

Μείωση 30% του κύκλου εργασιών στα ταξί του Βόλου – “Το επάγγελμα καθίσταται μη βιώσιμο” “Θ”

ταξί-βόλος

Κατά 30% μειώθηκε ο κύκλος εργασιών στα ταξί του Βόλου το 2015 σε σχέση με το 2014, συνεχίζοντας έτσι τη μείωση στον τζίρο που επικρατεί στα χρόνια του μνημονίου. Ενδεικτική είναι η δήλωση του προέδρου του συλλόγου ιδιοκτητών ταξί Βόλου κ. Φιλίππου ότι το επάγγελμα έχει πλέον καταστεί μη βιώσιμο.

Και, πώς να είναι βιώσιμο, όταν οι ιδιοκτήτες ταξί αναγκάζονται να δουλεύουν δώδεκα και δεκατέσσερις ώρες την ημέρα, προκειμένου να βγάλουν μεροκάματο 40 ευρώ και αυτό στην καλύτερη των περιπτώσεων; Αλλά είναι τόσο πολλά τα έξοδα που αυτά τα χρήματα δεν φτάνουν για να καλύψουν τις υποχρεώσεις ούτε του ίδιου του ταξί, πόσο περισσότερο της οικογένειας του ταξιτζή που περιμένει να ζήσει.

Στο πολεοδομικό συγκρότημα Βόλου δραστηριοποιούνται γύρω στα 230 ταξί, από τα οποία περίπου 100 υπάρχουν δύο συνέταιροι. Συνολικά μαζί με τους υπαλλήλους ίσως να αγγίζουν τα 350 τα άτομα στο Βόλο που καθημερινά βρίσκονται στους δρόμους της πόλης μεταφέροντας κόσμο, προκειμένου να βγάλουν τον επιούσιο.

Ο πρόεδρος κ. Φιλίππου ανέφερε πως η κίνηση πελατών στα ταξί στην περίοδο των Χριστουγέννων κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα, αφού οι περισσότεροι βρίσκονταν στο κέντρο. Εξαίρεση στη μέτρια κίνηση ήταν οι παραμονές και τα ανήμερα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς που υπήρξε μια καλύτερη επιβατική κίνηση.

Πάντως ο κλάδος είναι απογοητευμένος και από το 2015, αφού η οικονομική δυσπραγία κρατά τον κόσμο στο σπίτι, περιορίζει τις μετακινήσεις του και επομένως δεν χρειάζεται την εξυπηρέτηση από το ταξί.

Μάλιστα ο κλάδος δεν φαίνεται να βοηθήθηκε ούτε από το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια πολλοί συμπολίτες κατέθεσαν πινακίδες και έθεσαν σε ακινησία τα οχήματά τους, επομένως χρειάζονταν κάποιες φορές και τη μετακίνηση από το ταξί.

Ενδεικτικά ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Βόλου κ. Δημήτρης Φιλίππου ανέφερε πως το 2015 ο κύκλος των εργασιών στα ταξί του Βόλου μειώθηκε σε σχέση με το 2014 κατά 30%, ενώ πρέπει να σημειώσουμε πως και το 2014 είχαμε μείωση σε σχέση με το 2013. Η κρίση έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον κλάδο μας. Το επάγγελμα του οδηγού ταξί έχει καταστεί μη βιώσιμο πλέον. Τα έσοδα είναι ελάχιστα και τα έξοδα πολλά, από την πληρωμή των Ταμείων και της συντήρησης του οχήματος μέχρι και την τακτοποίηση στην Εφορία. Μάλιστα η κίνηση παρέμεινε μέτρια και το 2015, ενώ δημιουργήθηκαν και δύο νέες πιάτσες και επεκτάθηκαν και οι θέσεις των ταξί στις ήδη υπάρχουσες. Αλλά περνάει κάποιος από το κέντρο της πόλης και βλέπει τα ταξί να είναι ακινητοποιημένα από την αναδουλειά».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το