Τοπικά

Μικροί δημιουργοί ρομπότ από 4ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας

Αγκάλιασε τη ρομποτική και το έδειξε με τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό που διοργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με δύο ομάδες μαθητών της Δ’ Τάξης. Το 4ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας έδωσε το παρών» στον πρώτο περιφερειακό διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και διοργανώθηκε πανελλαδικά από τον Φιλεκπαιδευτικό Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο eduACT.
Ο καθηγητής πληροφορικής στο 4ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας κ. Γιώργος Ζαμπέτογλου επισήμανε: «Από τα μέσα Δεκεμβρίου ξεκινήσαμε με τις δύο ομάδες της Δ’ Τάξης για την κατασκευή του ρομπότ που θα έπρεπε να εκτελέσει κάποιες αποστολές στην πίστα, αλλά και την εκπόνηση ενός τραγουδιού. Μέσα στο σχολείο διεξήχθησαν διάφορα μαθήματα ρομποτικής και οι μαθητές έμειναν πολύ ενθουσιασμένοι. Η προετοιμασία έγινε στο εργαστήριο πληροφορικής και τα παιδιά έδειξαν μεγάλη αφοσίωση. Κτυπούσε το κουδούνι για διάλειμμα και οι μαθητές παρέμεναν στο εργαστήριο για να κάνουν τις προπονήσεις τους. Επιπλέον μετά το τέλος των μαθημάτων οι ομάδες δύο ημέρες την εβδομάδα δούλευαν για μια ώρα κάνοντας επιπλέον προετοιμασία. Μάλιστα συνέδεσαν την κατασκευή του ρομπότ με ένα τραγούδι που ήταν ιδέα της καθηγήτριας μουσικής κ. Ζωής Φωτοπούλου».


Στον διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής οι δύο ομάδες μαθητών του 4ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας ερμήνευσαν το τραγούδι τους και παρουσίασαν τις αποστολές του ρομπότ τους.
Οι συμμετέχοντες μαθητές ήταν οι εξής: Νίκος Γεωργής, Νίκος Γκέκας, Αλεξάνδρα Κλαρουμένου, Γιώργος Κυρίτσης, Παναγιώτης Κωλέττης, Νίκος Κωστόπουλος, Κώστας Ντίνας, Ευαγγελία Οροκλού, Γιώργος-Παναγιώτης Παπανδρέου, Μαρία Σκρομπέκη, Χρήστος Κεραμίδας, Κωνσταντίνα Μπαμπάτσικου, Κωνσταντίνος Στατήρας, Απόστολος Στατήρας, Δημήτρης Στύλας, Δημήτρης Τρίγκας, Χριστίνα Τσεκερίδου, Γιώργος Τσώλης, Φρειδερίκη-Μαρία Φούντα και Παρασκευάς Χατζηγεωργίου.
Ποια είναι τα οφέλη της ρομποτικής για τους μαθητές; «Χρησιμοποιούμε τις νέες τεχνολογίες για να μπορέσουν οι μαθητές όχι μόνο να ανακαλύψουν την τεχνολογία, αλλά και για να αναπτύξουν δεξιότητες προγραμματισμού, μαθηματικής σκέψης, να εμπλακούν με έννοιες φυσικής και μαθηματικών. Εμείς κάναμε μια αρχή με δειλά βήματα και ελπίζουμε στο μέλλον να πάμε ακόμη καλύτερα» απάντησε με νόημα ο καθηγητής κ. Ζαμπέτογλου.
Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο Βόλος στην προκριματική φάση του πανελλήνιου διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά. Το εισιτήριο συμμετοχής στον μεγάλο τελικό έλαβαν, με σειρά κατάταξης, οι ομάδες 74105 (TALOS) και funταστικοί από τον Βόλο (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), που κατέλαβαν την πρώτη και δεύτερη θέση, αντίστοιχα, και η ομάδα Robsters 1 από την Καρδίτσα στην τρίτη θέση. Αναπληρωματικές αναδείχθηκαν οι ομάδες Katsirelos Robotics #1 και Katsirelos Robotics #2, επίσης από τον Βόλο και συγκεκριμένα από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας. Ο μεγάλος τελικός θα πραγματοποιηθεί σε έναν μήνα στη Θεσσαλονίκη όπου λαμβάνουν μέρος πάνω από 1000 παιδιά με ομάδες από όλη την Ελλάδα.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το