Τοπικά

Μέτριες προς καλές οι βαθμολογίες στα Λύκεια της Μαγνησίας

Μέτριες προς καλές χαρακτηρίζονται σε γενικές γραμμές οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων από τα Γενικά Λύκεια της Μαγνησίας. Στην Έκθεση είχαμε πολλές χαμηλές βαθμολογίες, όπως και στα Μαθηματικά.
Οι πίνακες με τις καταστάσεις των βαθμολογιών εστάλησαν χθες νωρίς το πρωί στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και αμέσως προωθήθηκαν στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, όπου μετά την επεξεργασία των στοιχείων αναρτήθηκαν στα σχολεία.
Οι μαθητές προσήλθαν για να δουν τις βαθμολογίες τους, ενώ κάποιοι τις έμαθαν μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και την πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας.
Οι επιδόσεις σε αρκετά μαθήματα ήταν μέτριες προς καλές, αν και το πρόβλημα για πολλούς ήταν η χαμηλή επίδοση στην Έκθεση. Οι αριστούχοι σε σχέση με άλλα χρόνια είναι λιγότεροι και κυριαρχούν οι μέτριες προς καλές βαθμολογίες.

Σύμφωνα με στοιχεία από ένα Λύκειο του Βόλου στα Μαθηματικά από τους 37 υποψηφίους μόνο τέσσερις πήραν βαθμό πάνω από18 και οι περισσότεροι ήταν από χαμηλές βαθμολογίες μέχρι δεκατέσσερα. Στην Έκθεση από τους 79 υποψηφίους πάνω από βαθμό 17 πήραν τρία άτομα και οι περισσότεροι κινήθηκαν σε βαθμολογίες 10-15.
Στα Αρχαία Ελληνικά από τους 35 υποψηφίους πέντε γραπτά ήταν πάνω 18 και τα περισσότερα γραπτά κυμάνθηκαν σε βαθμό 10-14. Στην Ιστορία από τους 35 υποψηφίους μόνο τέσσερις με πέντε είχαν βαθμό πάνω από 18 και κυριάρχησαν οι μεσαίες βαθμολογίες. Στα Λατινικά από τους 32 υποψηφίους οι δέκα έγραψαν πάνω από 17-18. Επίσης στη Φυσική από τους 42 πάνω από βαθμό 17 έγραψαν οι δέκα. Στη Χημεία από τους 42 υποψηφίους δώδεκα έγραψαν πάνω από βαθμό 17.
Μέτρια προς καλή ήταν η εικόνα στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και τον Προγραμματισμό.
Οι βάσεις εισαγωγής στις Σχολές θα ανακοινωθούν στο τρίτο δεκαήμερο του Αυγούστου.

Στο μήνυμά του ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σωκ. Σαβελίδης τόνισε πως με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των βαθμών των πανελλαδικών εξετάσεων τα εξής «Να στοχεύεις ψηλά, το φεγγάρι. Ακόμα κι αν αποτύχεις, θα βρεθείς ανάμεσα στ’ αστέρια» είχε πει ο Les Brown κάποτε. Κι αυτό ακούγεται μέχρι τις μέρες μας ως μια νεανική έκφραση, μια νεανική συμβουλή, μια νεανική παρότρυνση. Αγαπημένοι μας μαθητές, ξέρετε ότι σας αποκαλούμε μαθητές κι ας αποφοιτήσατε, επειδή για μας τους καθηγητές σας πάντα θα είστε οι μαθητές μας κι εμείς πάντα θα είμαστε οι δάσκαλοί σας. Αγαπημένοι μας μαθητές λοιπόν, σήμερα ενημερωθήκατε για το αποτέλεσμα τον κόπων σας. Πιθανό να είστε ευχαριστημένοι με τους εαυτούς σας, πιθανό και να μην είστε. Ίσως αυτό να μην έχει τόσο μεγάλη σημασία. Σημασία έχει να στοχεύεις ψηλά, να στοχεύεις στο φεγγάρι των ονείρων σου, να στοχεύεις στον ουρανό των προσδοκιών σου. Κι αυτό έχει τη μεγαλύτερη σημασία για σένα και για όλους. Φαίνεται ότι μια επιτυχία δεν αρκεί και μία αποτυχία δεν εμποδίζει. Αρκεί να έχει προσδιοριστεί ο Σκοπός, να καθοριστεί ο Στόχος. Η επίτευξη του Σκοπού είναι η επιτυχία κι αυτή δεν εξαρτάται από ένα γεγονός ή ένα αποτέλεσμα όπως το σημερινό.
Αγαπημένοι μας μαθητές, άσχετα με τη σημερινή σας επιτυχία ή αποτυχία εκείνο που πρέπει να κάνετε είναι να στοχέψετε ψηλά ή να συνεχίσετε να στοχεύετε ψηλά. Στον στόχο που θέσατε χθες ή στον στόχο που θα θέσετε σήμερα. Και ποτέ μη ξεχάσετε ότι υψηλός στόχος είναι ο στόχος που, όταν επιτευχθεί, θα σας δώσει τη δυνατότητα να υπηρετήσετε και να προσφέρετε. Να υπηρετήσετε τον άνθρωπο και να προσφέρετε στον συνάνθρωπο και την κοινωνία. Κι αυτή η επιτυχία σας μπορεί να μη σας πάει στο φεγγάρι, αλλά σίγουρα θα σας ανεβάσει στ’ αστέρια».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το