Τοπικά

Μέσα σε τρια χρόνια οι οφειλές των καταναλωτών προς τη ΔΕΥΑΜΒ αυξήθηκαν κατά 4,3 εκ. ευρώ

Το ποσό των 10.369.000 ευρώ οφείλουν στη ΔΕΥΑΜΒ 5.500 καταναλωτές.  Το παραπάνω ανέφερε στη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΜΒ ο διευθυντής Δημήτρης Κουτσιφέλης. Σύμφωνα με τον ισολογισμό-απολογισμό του 2017  τα χρέη ξεπερνούσαν τα 6 εκατ. ευρώ  και εκτινάχθηκαν στα 10,3 εκατομμύρια ευρώ. Όπως ωστόσο δήλωσε ο διευθυντής,  το Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2019 παρατηρήθηκε αύξηση των εσόδων της Επιχείρησης εξαιτίας της διαδικασίας διακοπών υδροδότησης.  Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι το χρονικό διάστημα από 15 Νοεμβρίου έως 15 Δεκεμβρίου η ΔΕΥΑΜΒ εισέπραξε περίπου 350.000 ευρώ από οφειλές καταναλωτών, ενώ στόχος της Επιχείρησης είναι να αυξήσει το ποσό των εισπράξεων σε 2 εκατομμύρια ευρώ.

Στη σημερινή συνεδρίαση εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία και η ανάθεση  της διαχείρισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε ιδιώτη καθώς διαφώνησαν τόσο ο εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης Λεωνίδας Μαυρογιάννης, όσο και ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΔΕΥΑΜΒ  Δημήτρης Τιλελής.
“Είμαι αντίθετος στην κατάτμηση υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ σε ιδιώτες” σημείωσε ο κ. Μαυρογιάννης ενώ ο κ. Τιλελής τόνισε ότι οι εργαζόμενοι είναι πάγια αντίθετοι σε οποιαδήποτε παραχώρηση υπηρεσιών.  Ακόμη, ο κ. Μαυρογιάννης πρότεινε οι διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών να γίνει από τους υδραυλικούς που θα προσληφθούν για διάστημα οχτώ μηνών, καθώς σύμφωνα με την εισήγηση της υπηρεσίας,  δεν επαρκούν οι υδραυλικοί που απασχολούνται στη ΔΕΥΑΜΒ.
“Οι υδραυλικοί που θα έρθουν με οχτάμηνα θα μπουν στο συνεργείο της ύδρευσης” απάντησε ο κ. Κουτσιφέλης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το