Τοπικά

Μελέτη για τουριστική προβολή του Δήμου Νοτίου Πηλίου – Περιλαμβάνει δράσεις με συνολική δαπάνη 13.300 ευρώ

Μελέτη για την τουριστική προβολή της περιοχής συνέταξε το Τμήμα Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Νοτίου Πηλίου, η οποία περιλαμβάνει σειρά δράσεων προς αυτή την κατεύθυνση και εγκρίθηκε ομόφωνα από την Οικονομική Επιτροπή. Το συνολικό ποσό που θα δαπανηθεί ανέρχεται σε 13.367 ευρώ και θα καλυφτεί από τον προϋπολογισμό του 2021.
Όπως επισημαίνεται στη μελέτη «ο Δήμος Νοτίου Πηλίου είναι ένας από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς διαθέτει ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον, αρχαιολογικούς χώρους, αξιοθέατα και μουσεία, μοναδική γαστρονομία, πολιτιστική παράδοση, παραλίες».
Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Νοτίου Πηλίου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή για το έτος 2021 και η αύξηση της εισροής τουριστών.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής.
Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.
Στόχος της στρατηγικής προσέγγισης είναι να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο όλος ο τουριστικός πλούτος του Πηλίου από μία γκάμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων, καθένα από τα οποία θα αντιστοιχούν σε μία ώριμη τουριστική αγορά.
Στοχεύει στην επίτευξη επιπρόσθετων στόχων όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, η ομαλότερη γεωγραφική διασπορά της τουριστικής κίνησης στο νησί, η αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών.

Δράσεις- ενέργειες
Μεταξύ των ενεργειών είναι η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνεται η ενδυνάμωση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με επίκεντρο τη σελίδα τουριστικής προβολής του Δήμου στο Facebook και τη διεύρυνση της παρουσίας αυτού και σε άλλα μέσα (Twitter, Instagram).
Επίσης, προτείνονται διαφημιστικές ενέργειες – δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής. Ενδεικτικές δράσεις που δύναται να υλοποιηθούν είναι διαφήμιση σε τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά μέσα, διαφήμιση στο διαδίκτυο, καταχωρήσεις σε έντυπα με θεματολογία σχετική με τον τουρισμό, δημοσίευση άρθρων και αφιερωμάτων σχετικά με τον Δήμο Νοτίου Πηλίου ως τουριστικό προορισμό.
Επίσης, προτείνεται η ανανέωση, εμπλουτισμός, επικαιροποίηση και διαχείριση του τουριστικού οδηγού στο site του Δήμου Νοτίου Πηλίου www.dnpiliou.gov.gr. Ενδεικτικά προτείνεται ένας εικαστικός ανασχεδιασμός, ένα λογισμικό για διαμόρφωση και αποστολή ηλεκτρονικού newsletter.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το