Τοπικά

Μελέτη για την προστασία των κατοίκων από τη διάδοση του COVID-19 θα συντάξει ο Δήμος Νοτίου Πηλίου

Μελέτη στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από τη διάδοση του ιού COVID-19, θα συντάξει ο Δήμος Νοτίου Πηλίου, προκειμένου οι υφιστάμενες υπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής να αναλάβουν την παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης σε κατοίκους της περιοχής, που έχουν ανάγκη. Να αναφερθεί ότι το συνολικό κόστος για την εκπόνηση της μελέτης θα ανέλθει στις 4.960 ευρώ.

Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών η μελέτη θα περιλαμβάνει καταγραφή των κατοίκων του δήμου, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν. Καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους. Εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους, δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης, συνδρομή στις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του δήμου, ανάλογα με τις οδηγίες τους, λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου και ιστότοπου με σκοπό την καταγραφή των αιτημάτων και των αναγκών των κατοίκων, διεκπεραίωση αιτημάτων των κατοίκων για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ, κάθε άλλη εργασία συναφής με ληφθέντα μέτρα για την αποτροπή διάδοσης του ιού COVID-19. Για την εκπλήρωση των προαναφερόμενων στόχων ο Δήμος Νοτίου Πηλίου αποφάσισε να προμηθευτεί διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία να ικανοποιεί τη διαδικασία της σχετικής εγκυκλίου του ΥΠΕΣ, υποστηρίζοντας πλήρως την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, καθώς και τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της αίτησης από την παραλαβή της, την επεξεργασία της και περαιτέρω της έγκριση ή απόρριψή της.

Συγκεκριμένα, οι πολίτες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν στην υπηρεσία διαδικτυακά, να υποβάλλουν αιτήσεις προς όλες τις υπηρεσίες του Δήμου με τη δυνατότητα παραλαβής του απαντητικού εγγράφου από συγκεκριμένα σημεία ή κατ’ οίκον αποστολής του, καθώς επίσης να ικανοποιηθούν αιτήματα που προβλέπονται στην σχετική εγκύκλιο. Οι πολίτες θα πρέπει να ενημερώνονται για την πορεία των αιτήσεων- αιτημάτων τους, σύμφωνα με τον τρόπο επικοινωνίας που έχουν επιλέξει (μέσω email, τηλεφωνικά ή με SMS). Αναφορικά με την λειτουργικότητα της πλατφόρμας θα πρέπει να υποστηρίζονται μια σειρά από ενέργειες, τόσο προς τους εσωτερικούς χρήστες των υπηρεσιών του Δήμου, όσο και προς τους πολίτες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το