Στην από 12/11 ερώτηση του βουλευτή Μαγνησίας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου σχετικά με την απόφαση του ΟΣΕ να αφήσει τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου χωρίς καθόλου προσωπικό μέχρι νεωτέρας, απάντησαν υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και ΟΣΕ.
Εμμένοντας στον ισχυρισμό ότι η απόφαση είναι «προσωρινή», ο ΟΣΕ απάντησε ότι δεν υπάρχει καμία επισφάλεια στην εκτέλεση των επιβατικών δρομολογίων Βόλου – Λάρισας που συνεχίζουν κανονικά, ενώ στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου δεν υπάρχει κανένας εργαζόμενος, ούτε καν σταθμάρχης, παρά μόνο μία πρωινή βάρδια για την κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιακών οχημάτων!
Όσο για την «προσωρινότητα» του μέτρου, ήδη έναν μήνα και 3 ημέρες μετά οι εργαζόμενοι του Σταθμού Βόλου συνεχίζουν να παρουσιάζονται καθημερινά στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λάρισας, ενώ είναι μάλλον οξύμωρο να χαρακτηρίζεται μία απόφαση «προσωρινή», όταν ακολουθεί μία άλλη απόφαση (από 07/10/2021) σύμφωνα με την οποία ο ΟΣΕ κατήργησε διοικητικά την Επιθεώρηση του Σταθμού του Βόλου, με αποτέλεσμα οι σταθμάρχες του Βόλου να υπάγονται πλέον διοικητικά στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λάρισας.
Στην ερώτηση του βουλευτή για το λόγο για τον οποίο ελήφθη η απόφαση μετακίνησης όλου του προσωπικό από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου σε αυτό της Λάρισας, ο ΟΣΕ απαντάει ότι η ανάγκη μετακίνησης προέκυψε λόγω εργασιών στη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
Η αλήθεια είναι ότι σύμφωνα με τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, οι μεγάλες ελλείψεις που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός σε προσωπικό είναι η αιτία που τον τελευταίο καιρό, πέρα από τον Βόλο και άλλοι περιφερειακοί Σιδηροδρομικοί Σταθμοί αφήνονται χωρίς προσωπικό, με εργαζόμενους να αναγκάζονται να μετακινούνται συνεχώς για την κάλυψη αναγκών.
Τέλος, στην επισήμανση του Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου ότι οι εργαζόμενοι του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου είναι όλοι σε ηλικία συνταξιοδότησης, γεγονός που σημαίνει ότι εντός εξαμήνου θα έχουν αποχωρήσει από την ενεργό υπηρεσία, το Υπουργείο απαντά ότι πριν από ένα μήνα εγκρίθηκαν συνολικά για τον ΟΣΕ 117 θέσεις τακτικού προσωπικού.
Από αυτές τις 117, άγνωστο αν και πόσες αντιστοιχούν στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου. Λαμβάνοντας κανείς υπόψη και το εύλογο χρονικό διάστημα που πρέπει να παρέλθει για την ολοκλήρωση των προσλήψεων και την εκπαίδευση των νεοπροσληφθέντων, εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου θα αντιμετωπίσει σοβαρό θέμα υποστελέχωσης.
Υπουργείο και ΟΣΕ, ωστόσο, δεν φαίνεται να προβληματίζονται, καθώς όπως μας πληροφόρησαν οι σιδηρόδρομοι μπορούν κάλλιστα να λειτουργούν στον «αυτόματο πιλότο» χωρίς προσωπικό και μάλιστα χωρίς κανένα θέμα ασφάλειας…
Τροχαίο σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα στη Ν.Ιωνια στη Λεωφόρο Ειρήνης στο ύψος της Καραμπατζάκη. Σύμφωνα…
Λύση στο μυστήριο που εξέταζαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins έδωσαν οι ίδιοι, καθώς…
Ο καύσωνας που πλήττει τη Λατινική Αμερική από τις αρχές του έτους έφτασε σε επίπεδα-ρεκόρ…
Στην αρχή επικράτησε έκπληξη. Στη συνέχεια ενθουσιασμός. Και πλέον η αμφιβολία. Ο λόγος για την…
Σφοδρή χαλαζόπτωση σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής (17/3) στα Πυργιώτικα του Ναυπλίου. Η ένταση ήταν…
Από τώρα έως τον Μάιο αναμένεται λιμός στη βόρεια Λωρίδα της Γάζας, όπου 300.000 άνθρωποι…