Τοπικά

Με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ συναντήθηκε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος

Με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Γιάννη Οικονόμου συναντήθηκε ο βουλευτής Μαγνησίας και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος μαζί και με τον βουλευτή Πιερίας κ. Φώντα Μπαραλιάκο.

Την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου απασχόλησαν ζητήματα ενίσχυσης του περιφερειακού Τύπου. Οι δύο βουλευτές κατέθεσαν στον κ. Οικονόμου τεκμηριωμένες προτάσεις και εκείνος από την πλευρά του δεσμεύθηκε να τις μελετήσει ενδελεχώς και να απαντήσει σε αυτές σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Εκτός των άλλων, αφορμή για την επίσκεψη των δύο βουλευτών στον κ. Οικονόμου ήταν και η τελευταία έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την ανάγκη ενίσχυσης του Τύπου.

Φωτογραφίες από την συνάντηση του βουλευτή Μαγνησίας και κοινοβουλευτικού εκπροσώπου Ν.Δ. Χρήστου Μπουκώρου με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Γιάννη Οικονόμου μαζί και με τον βουλευτή Πιερίας κ. Φώντα Μπαραλιάκο.

Αναλυτικά, δημοσιεύματα του Τύπου σχετικά με την έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το συγκεκριμένο ζήτημα αναφέρουν εκτός των άλλων τα εξής: « Η ανάγκη υποστήριξης των ΜΜΕ για την ανάκαμψη και τον μετασχηματισμό τους μέσω ενός λεπτομερούς σχεδίου δράσης βρίσκεται στο επίκεντρο νέας έκθεσης που δημοσιοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η έκθεση με τίτλο «Μέσα ενημέρωσης στην ψηφιακή δεκαετία: Σχέδιο δράσης για την υποστήριξη της ανάκαμψης και του μετασχηματισμού τους» ψηφίστηκε στην ολομέλεια χωρίς αλλαγές, προκαλώντας μεγάλο κύμα ευφορίας στις διεθνείς οργανώσεις προστασίας της ελευθερίας του Τύπου και τις κατά τόπους δημοσιογραφικές ενώσεις.

Μεταξύ άλλων η έκθεση καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ενθαρρύνει σθεναρά τα κράτη-μέλη ώστε να αυξήσουν την υποστήριξη στα ΜΜΕ αξιοποιώντας τα κονδύλια που διαθέτουν μέσω των εγκεκριμένων εθνικών σχεδίων ανάκαμψης. Ακόμη γίνεται ειδική αναφορά στον αντίκτυπο που είχαν οι παγκόσμιες διαδικτυακές πλατφόρμες στον τομέα των μέσων ενημέρωσης και στην ανάγκη αντιμετώπισης της ηγεμονίας τους στις αγορές δεδομένων και διαφήμισης».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το