Τοπικά

Mε τέσσερα τμήματα στην Α’ τάξη το Μουσικό Σχολείο Βόλου

Με τέσσερα τμήματα στην Α’ Τάξη θα λειτουργήσει τελικά και την ερχόμενη σχολική χρονιά το Μουσικό Σχολείο Βόλου, μετά από απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, η οποία κοινοποιήθηκε προχθές το απόγευμα στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
Στο Μουσικό σχολείο οι μαθητές της Α’ τάξης εισάγονται μέσα από εξετάσεις στη θεωρία και τα μουσικά όργανα, οι οποίες διεξάγονται, συνήθως, στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου.
Οι θέσεις που έδινε τα προηγούμενα χρόνια το υπουργείο Παιδείας, ανέρχονταν στις 96 και, όπως φαίνεται, σε αυτό τον αριθμό θα διατηρηθούν και την επερχόμενη σχολική χρονιά.
Η σχολική κοινότητα του Μουσικού Σχολείου είχε εκφράσει την επιθυμία για αύξηση των τμημάτων σε πέντε τμήματα.

Ο Διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτης Σαβελίδης επισήμανε πως «προχθές το απόγευμα λάβαμε την απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, η οποία κάνει λόγο για την λειτουργία τεσσάρων τμημάτων στην Α’ τάξη γυμνασίου και για την ερχόμενη σχολική χρονιά. Και για εμάς αυτή η ήταν η εισήγηση, να λειτουργήσουν δηλαδή τέσσερα τμήματα. Για αυτή την εισήγηση ζητήσαμε την άποψη της ΕΛΜΕ η οποία εξέφρασε την άποψη για τη μη γιγάντωση των σχολείων, ενώ ελέγξαμε και τις υποδομές του διδακτηρίου που στεγάζεται το Μουσικό, διαπιστώνοντας πως δεν επαρκούν για την δημιουργία σε βάθος εξαετίας έξι νέων τμημάτων και ισάριθμων αιθουσών διδασκαλίας που θα απαιτούν και άλλους βοηθητικούς χώρους. Παράλληλα ζητήσαμε και τις απόψεις και των μελών της σχολικής κοινότητας της ευρύτερης περιοχής».
Το Μουσικό σχολείο διαθέτει κοντά στους 100 καθηγητές και ένα μαθητικό δυναμικό που ξεπερνά του 500 μαθητές. Κάθε χρόνο πραγματοποιεί πολλές εκδηλώσεις πανελλήνιας και διεθνούς εμβέλειας έχοντας συνεργασίες και με σχολεία του εξωτερικού.
Οι εισαγωγικές εξετάσεις στο Μουσικό Σχολείο Βόλου θα πραγματοποιηθούν σε λίγες ημέρες. Πέρυσι οι ενδιαφερόμενοι μαθητές για να φοιτήσουν στην Α’ τάξη, άγγιξαν τους 175.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το