Τοπικά

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Συνέδριο της ΠΟΑΥΣ στο Βόλο

Ένα άκρως επιτυχημένο συνέδριο, στο πλαίσιο της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της ΠΟΑΥΣ, διοργάνωσε η ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Ν. Μαγνησίας στην πόλη του Βόλου, το περασμένο διήμερο 3-4 Σεπτεμβρίου.

Στον βιομηχανικό πολυχώρο Τσαλαπάτα φιλοξενήθηκε η Γενική Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών, παρουσία του προέδρου της Σοφοκλή Φάτσιου, του προέδρου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, Δημήτριου Κολυνδρίνη, του ΔΣ της ΠΟΑΥΣ και εκατοντάδων συνέδρων από όλη την Ελλάδα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Άδωνις Γεωργιάδης (Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Χρήστος Τριαντόπουλος (Υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τις αποζημιώσεις στη Β. Εύβοια), Μιχάλης Παπαδόπουλος (Υφυπουργός Μεταφορών), Ζέτα Μακρή (Υφυπουργός Παιδείας).

Επίσης, έδωσαν το “παρών” οι βουλευτές του Νομού, Αθανάσιος Λιούπης, Χρήστος Μπουκώρος, Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη, ο αντιδήμαρχος περιφερειακών ενοτήτων Δήμου Βόλου, Αργύρης Κοπάνας, εκπρόσωπος της Εκκλησίας, η πρώην υφυπουργός, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, ο Μιλτιάδης Αλεξάκης, Αστυνομικός Διευθυντής Μαγνησίας, ο Αρ. Μπασδάνης, πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, ο πρόεδρος του δικηγορικού Συλλόγου Βόλου, Χρήστος Στρατηγόπουλος, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Βόλου, Ανδρέας Ζέρβας κ.α. κ.α.

Κατά τη διάρκεια των θεσμικών ομιλιών μεταφέρθηκαν οι χαιρετισμοί του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στους σύνεδρους και του Υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή. Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας απένειμε τιμητική πλακέτα στον πρόεδρο της ΠΟΑΥΣ κ. Σοφοκλή Φάτσιο, ενώ δώρισε μία εικόνα της Παναγίας και αφιερωματικό λεύκωμα της Μαγνησίας στους εκπροσώπους της κυβέρνησης.

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, το προεδρείο ενημέρωσε τους εκπροσώπους των ΚΤΕΛ για όλα τα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο, ενώ τόνισε την σημασία υλοποίησης του έργου του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΚΤΕΛ.

Σοφοκλής Φάτσιος, πρόεδρος ΠΟΑΥΣ: Η βασική αποστολή μας ήταν, είναι και θα είναι η κοινωνική προσφορά

Μετά από την απουσία ενός έτους το 69ο συνέδριο είναι πλέον γεγονός, και αποτελεί σημείο συνάντησης των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας στον τομέα των Επιβατικών Μεταφορών προσφέροντας ένα γόνιμο πεδίο για ανταλλαγή απόψεων, για ανάδειξη προβλημάτων και ευκαιριών.

Ο πρόδρος της πανελλαδικής ομοσπονδίας κ. Σοφοκλής Φάτσιος τόνισε στον χαιρετισμό του ότι: “Είναι εξαιρετικά μεγάλη τιμή για όλους τους μετόχους αλλά και για μένα προσωπικά η παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, της υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέτας Μακρή, του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, Χρήστου Τριαντόπουλου”.

“Σας ευχαριστώ θερμά για την παρουσία σας. Το Συνέδριο αυτό καταδεικνύει την αναγνώριση του ρόλου που έχουν διαδραματίσει και διαδραματίζουν τα ΚΤΕΛ ως δημόσια συγκοινωνία, στη εξυπηρέτηση των μεγάλων αστικών κέντρων με την Περιφέρεια, συμβάλλοντας σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη, την περιφερειακή ανασυγκρότηση και την κοινωνική συνοχή της χώρας.

Σήμερα ιδίως αποτελεί μεγάλη τιμή και ευχαρίστηση η παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης. Πραγματικά είναι δύσκολο να βρει κάποιος λόγια για να τον περιγράψει.

Όσοι είχαν την τύχη να συνεργαστούν μαζί του από κοντά, κι εγώ προσωπικά έχουν εντυπωσιαστεί για τη γνώση που έχει στα θέματά μας, για τις γρήγορες και άμεσες λύσεις που δίδει.

Ο σημαντικότερος βοηθός του υπουργού είναι το τηλέφωνο. Με ένα τηλέφωνο λύνει θέματα. Κ. Υπουργέ σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη μεγάλη βοήθεια, ευχόμαστε από καρδιάς να είστε για πολλά χρόνια στο τιμόνι αυτού του Υπουργείου για το καλό της επιχειρηματικότητας. Επίσης μεγάλη τιμή και ευχαρίστηση είναι η παρουσία του νέου Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου ο οποίος είχε διατέλει στην ίδια θέση την περίοδο 2013-2015 με μεγάλη επιτυχία και είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι ο λόγος που ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τον τίμησε.

Σήμερα κ. Υφυπουργέ περιμένουμε από εσάς να συνεχίσετε το έργο σας και να προχωρήσετε στις αναγκαίες τροποποιήσεις, καταργώντας ορισμένες διατάξεις που κι εσείς προσωπικά είχατε πολεμήσει”.

Ο κ. Φάτσιος τόνισε ότι το ετήσιο συνέδριο αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση του κλάδου. Τα ΚΤΕΛ εκτελούν πάνω από 2 εκατομμύρια δρομολόγια ετησίως, με εκατομμύρια επιβάτες, κατέχοντας άρτια οργάνωση, επαγγελματισμό, εξελισσόμενο επίπεδο υπηρεσιών προς το κοινό και άρτια εξυπηρέτηση, συμβάλλοντας στην κοινωνία και την οικονομία.

Αφού ευχαρίστησε τον κ. Χρήστο Τριαντόπουλο για την συνδρομή του κατά την διάρκεια της πανδημίας και τα προβλήματα που ενέσκυψαν για τα ΚΤΕΛ που συνέχισαν κανονικά τη λειτουργία τους εν μέσω πανδημίας, τόνισε ότι βασική προτεραιότητα αποτελεί η κατασκευή του νέου σταθμού στην Αθήνα. Όπως ανέφερε, έχει ολοκληρωθεί η οικονομοτεχνική μελέτη και η ολοκλήρωσή του θα σηματοδοτήσει ένα έργο ζωής για τους πολίτες, επιβάτες, τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ, τα τουριστικά λεωφορεία, τις διενείς γραμμές.

Όπως είπε: Δεν γίνεται να έχουμε σταθμούς-στολίδια όπως στο Ηράκλειο, τις Σέρρες, τον Βόλο και σε άλλες έδρες, ενώ και στην πρωτεύουσα οι σταθμοί να λειτουργούν υπό τραγικές συνθήκες.

“Ζητούμε από τους αρμόδιους υπουργούς να ενσκύψουν σε αυτό το θέμα για να αλλάξει και η εικόνα της Αθήνας με αυτήν την επένδυση που θα προσφέρει και θέσεις εργασίας”.

Επίσης τόνισε ότι ένα σημαντικό θέμα που απασχολεί τον κλάδο είναι η εφαρμογή του κανονισμού 1370/2007 για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές, όσον αφορά στην ανάθεση του μεταφορικού έργου με διαγωνιστικές διαδικασίες.

Ο κ. Πρόεδρος θύμισε ότι μέσα στην πανδημία τα ΚΤΕΛ ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Πολιτείας για ενίσχυση δρομολογίων και μέσα σε δυο μήνες, έγινε ταξινόμηση 200 λεωφορείων χωρίς να δαπανήσει το κράτος ούτε ένα ευρώ, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Κλείνοντας την ομιλία του τόνισε: Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι θα είμαστε ο τελευταίος κλάδος που θα σταματήσει το έργο του. Η βασική αποστολή ήταν, είναι και θα είναι η κοινωνική προσφορά. Ειναι ιερή δέσμευση να κινηθούμε αταλάντευτα, όπως κάνουμε εδώ και δεκαετίες, με γνώση, ήθος και όραμα.

 

Χ. Τριαντόπουλος: Η Πολιτεία και το Υπουργείο Οικονομικών στάθηκε δίπλα στα ΚΤΕΛ

Ο Υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τις αποζημιώσεις στη Β. Εύβοια, Χρήστος Τριαντόπουλος, τίμησε το συνέδριο με την παρουσία του, παρά την αναγκαστική ολιγόωρη παραμονή και ομιλία του, λόγω έκτακτης μετάβασης σε πυρόπληκτες περιοχές.

“Θέλω να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση και για τα δύο εποικοδομητικά χρόνια συνεργασίας εν μέσω πανδημίας. Συνεργαστήκαμε στενά με τα ΚΤΕΛ και τα στελέχη σας, προσαρμόζοντας λύσεις στα προβλήματά σας. Κάναμε διορθώσεις, έχοντας στόχο τις πλήρεις εξατομικευμένες λύσεις σε όσους κλάδους έχουν ανάγκη. Η Πολιτεία και το Υπουργείο Οικονομικών στάθηκε δίπλα στα ΚΤΕΛ. Αυτή η αρωγή και η συνεργασία θα συνεχιστεί την επόμενη περίοδο με όλους τους κλάδους. Τέλος, ευχήθηκε καλή επιτυχία στις εργασίες του συνεδρίου”.

 

Α. Γεωργιάδης: Σχεδιάζουμε και νέα προγράμματα ΕΣΠΑ, για να βοηθήσουμε στην τεχνολογική σας αναβάθμιση

“Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει αποδείξει έμπρακτα και όχι με λόγια ότι τον κλάδο των ΚΤΕΛ όχι απλώς τον σεβόμαστε και τον υποστηρίζουμε, αλλά αναγνωρίζουμε την πολύ μεγάλη του προσφορά στην ελληνική κοινωνία.

Όπως γνωρίζετε, σχεδόν τις πρώτες ημέρες της θητείας μου στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων συμπεριληφθήκατε στις πρώτες συναντήσεις που κάναμε. Και σας θυμίζω ότι μου θέσατε ορισμένα θέματα που αφορούσαν το Υπουργείο, όπως: Η υλοποίηση του τότε σχεδιαζόμενου προγράμματος του ΕΣΠΑ, όπως το μείζον πρόβλημα οφειλών που χρωστούσαν κυβερνήσεις επί σειρά ετών και βεβαίως συζητήσαμε και συζητούμε το θέμα του Ελαιώνα.

Γνωρίζετε σήμερα ότι τα θέματα που θέσατε τότε στην αρχή της θητείας, όχι μόνο τα λύσαμε αλλά τα υλοποιήσαμε. Με την ίδια ακριβώς την καλή μας συνεργασία, θα εργαστούμε το αμέσως επόμενο διάστημα, είναι περιττό να τονίσω ότι το έργο του μεγάλου υπεραστικού σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα ασφαλώς ενδιαφέρει την κυβέρνηση και εμένα προσωπικά ως ένα κορυφαίο θέμα ανάπτυξης, όχι μόνο της Αθήνας, αλλά και της χώρας και θα συμφωνήσω μαζί σας ότι η εικόνα των σημερινών σταθμών για αυτό που κάνετε και αυτό που είστε δεν είναι ανάλογη. Θα είμαστε μαζί και ιδιαίτερα τώρα που είχαμε την ευτυχία και την προσωπική επιτυχία να είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που πήραμε την έγκριση για το νέο ΕΣΠΑ και μόλις χθες στείλαμε για έγκριση το νέο ΕΠΑΝΕΚ. Θα είμαστε μαζί με το Υπουργείο Υποδομών σε στενή συνεργασία για να σχεδιάσουμε και νέα προγράμματα ΕΣΠΑ, πολύ γενναιόδωρα για να βοηθήσουμε και την τεχνολογική σας αναβάθμιση έτσι ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες στο μέλλον να εξακολουθήσουν να είναι άρτιες, πολύ υψηλού επιπέδου και περιβαλλοντικά φιλικές. Οφείλω να πω ότι η ανησυχία για τυχόν απελευθέρωση του κλάδου με αυτή την κυβέρνηση δεν πρέπει να υπάρχει. Άλλο πράγμα είναι οι διαγωνισμοί που πρέπει να υπάρχουν και άλλο να έρθει κάποιος, να πάρει την καλή διαδρομή και να αφήσει τους άλλους να προσπαθούν να τα φέρουν βόλτα με διαδρομές όχι καλές. Μια κυβέρνηση που σέβεται τον κόπο των ανθρώπων και την αγωνία των συμπολιτών μας να βρουν μέσα μεταφοράς όλα αυτά η κυβέρνηση τα σταθμίζει.

Αναφερόμενος στη λειτουργία των Υπεραστικών ΚΤΕΛ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε πως, τόσο οι ιδιοκτήτες, όσο και οι εργαζόμενοι, «έβαλαν πολύ μεγάλη πλάτη», επιμεριζόμενοι κι αυτοί ένα μεγάλο κόστος, λόγω των μέτρων της καραντίνας και της μείωσης της κυκλοφορίας.

 

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Έργο ζωής ο νέος σταθμός στον Ελαιώνα, ο κόσμος να εμπιστευτεί τα ΚΤΕΛ

Τις δράσεις και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στον κλάδο των Υπεραστικών Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ, παρουσίασε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας των Υπεραστικών ΚΤΕΛ στον Βόλο.

Χαριτολογώντας, στην έναρξη της ομιλίας του, κατά την πρώτη δημόσια εμφάνιση ως υφυπουργός Μεταφορών είπε: “Όταν πριν από λίγες μέρες ο πρωθυπουργός μου ανακοίνωσε την εμπιστοσύνη και τη στήριξή του, ένα πράγμα πήγε στο μυαλό μου: Πάλι μπλέξατε με τον Φάτσιο”.

Ο νέος υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι: “Είναι τιμή και χαρά να ξεκινάω την υπουργική μου θητεία από τον Βόλο και ειδικά από τον χώρο των ΚΤΕΛ. Πρέπει εμείς οι ίδιοι να ξεκινήσουμε να μπαίνουμε στην κανονικότητα.

Κάποιοι ζητούσαν τη διάλυση των ΚΤΕΛ, αλλά η συνεχής εξέλιξη, ο επαγγελματισμός που επιδείξατε, ο εκσυγχρονισμός, η βελτίωση των υπηρεσιών είχαν ως αποτέλεσμα την ευρεία αποδοχή των ΚΤΕΛ από το επιβατικό κοινό. Τα ΚΤΕΛ αποτελούν ένα μοναδικό τρόπο συγκοινωνίας με τους πιο απομακρυσμένους προορισμούς κρατώντας ζωντανή την ελληνική επαρχία. Όσοι καταγόμαστε από επαρχία θα θυμόμαστε ότι ο ερχομός του λεωφορείου αποτελούσε μια γιορτή. Το έζησα και ο ίδιος στην Κοζάνη. Αυτή η προσφορά των χερσαίων μεταφορών σε άλλες περιπτώσεις δεν θα γινόταν καθόλου ή θα γινόταν υπό διαφορετικές συνθήκες εάν δεν υπήρχε η άριστη συνεργασία του Δημοσίου με τις επιχειρήσεις των ΚΤΕΛ. Ο λόγος είναι απλός, γιατί για πολλές γραμμές Υπεραστικών μεταφορών κυρίως για τις άγονες γραμμές δεν υπήρχε έντονο εμπορικό ή οικονομικό ενδιαφέρον. Λόγοι όμως δημοσίου συμφέροντος επιβάλλουν να εξασφαλιστεί το δικαίωμα του πολίτη στη μετακίνηση ανεξάρτητα από πόσο αποδοτική ή μη είναι μια επιβατική γραμμή. Αυτό γίνεται μάλιστα χωρίςκαμία επιδότηση από τον κρατικό προυπολογισμό.

Οι επιχειρήσεις αυτές ανήκουν σε ιδιώτες, αλλά η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε επιβάλλει τόσο μεγάλα διοικητικά εμπόδια τα οποία δημιουργούσαν προσκόμματα στην ανάπτυξή τους.

Η Κυβέρνησή μας και ιδιαίτερα ο Υπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής, αλλά και ο προκάτοχός μου, Υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, με νομοθετικές πρωτοβουλίες εξάλειψαν σχεδόν όλα αυτά, με αποτέλεσμα σήμερα τα ΚΤΕΛ να μπορούν να λειτουργούν σαν ιδιωτικές επιχειρήσεις”.

Επιγραμματικά:

– Κατήργησε τον απαρχαιωμένο Κανονισμό λειτουργίας των ΚΤΕΛ, όπου σε πολλές περιπτώσεις οι διοικήσεις των ΚΤΕΛ υποχρεώνονταν να πληρώνουν προσωπικό χωρίς να προσφέρει καμία εργασία.

– Έδωσε τη δυνατότητα στους μετόχους των ΚΤΕΛ να διατηρήσουν ποσοστά μετοχών που αντιστοιχούν σε δύο λεωφορεία ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή τους.

– Διευκόλυνε τη διενέργεια Γενικών Συνελεύσεων με τη δυνατότητα χρησιμοποίησης των εξουσιοδοτήσεων, αφού η επίτευξη των προβλεπομένων ποσοστών παρουσίας ήταν αδύνατο να επιτευχθεί λόγω του μεγάλου αριθμού των μετόχων.

– Εμπιστεύθηκε τα ΚΤΕΛ για την αντιμετώπιση της απαράδεκτης κατάστασης που παρέλαβε στις αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης».

Όσον αφορά στην ενίσχυση των ΚΤΕΛ, προκειμένου να συνεχίσουν να προσφέρουν το έργο τους σε όλους τους πολίτες, αλλά και στις ευπαθείς ομάδες, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε:

“Προχωρά προς το Υπουργείο Οικονομικών η έκδοση της κοινής απόφασης για την καταβολή της επιδότησης σχετικά με τη μεταφορά πολυτέκνων και Ατόμων με Αναπηρία.

Επίσης, μετά από νομοθετική παρέμβαση εκδίδεται η απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον καθορισμό των δικαιούχων φοιτητών, που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο και στη συνέχεια θα καταβληθούν οι προβλεπόμενες αποζημιώσεις.

Το μειωμένο ΦΠΑ στο 13% θα συνεχίσει να ισχύει και για το έτος 2022 και πρόθεσή μας είναι με παρεμβάσεις μας να μπορέσουμε να μονιμοποιήσουμε το χαμηλό ΦΠΑ στις μεταφορές, δεδομένου ότι αυτές χρησιμοποιούνται από τα μεσαία και κατώτερα οικονομικά στρώματα της κοινωνίας”.

Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι η Ελλάδα, ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει την υποχρέωση να ακολουθήσει το ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο, που έχει διαμορφωθεί και ο Κανονισμός 1370/2007 είναι δεσμευτικός για όλα τα κράτη – μέλη της Ένωσης κι πρέπει να εφαρμοστεί.

Αναφέρθηκε στο ν. 4199/2013, ο οποίος ψηφίστηκε κατά την προηγούμενη θητεία του στο Υπουργείο, προαναγγέλλοντας νομοθετικές βελτιώσεις σε ορισμένες διατάξεις οι οποίες καθιστούσαν τον νόμο μη λειτουργικό, ώστε να ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση στο νέο καθεστώς. Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος:

“Σε συνεννόηση με τον Υπουργό Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, αφού είχε προηγηθεί ένας γόνιμος διάλογος, ώστε να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις, τόσο για τις επιχειρήσεις, αλλά κυρίως για την εξυπηρέτηση των πολιτών θα προσαρμόσουμε τον νόμο αυτό στις προβλέψεις του Κανονισμού 1370/2007”.

Ήρθαμε εδώ για να λύσουμε προβλήματα, σας θέλουμε συνομιλητές, σας θέλουμε δίπλα μας. Καμία επιτυχία δεν είναι δεδομένη, παρά με συνεργασία και συνεννόηση για να έχει αποτέλεσμα.

Τέλος, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της κατασκευής του νέου σταθμού υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, θέτοντας ως στόχο την ολοκλήρωση της τεχνικής μελέτης ώστε το έργο να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν.

Τα πρώτα θεμέλια του διαλόγου μπήκαν το 2013 αλλά ο χρόνος δεν μας επέτρεψε να ολοκληρώσουμε τον σχεδιασμό. Δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην περίοδο 2015-2019 οπότε και πάγωσε κάθε προσπάθεια.

Είναι ένα έργο ζωής, για τη χώρα γενικότερα. Την ώρα που υπάρχουν σταθμοί που είναι κοσμήματα σε διάφορα σημεία της χώρας, δεν μπορεί την Αθήνα να μην υπάρχει ένα σταθμός που να αντιπροσωπεύει αυτό που χρειάζεται η πόλη. Για να αποκαταστήσουμε την αξιοπιστία των ΜΜΜ ιδιαίτερα μετά την περίοδο του covid-19 θα πρέπει να γίνει μια καμπάνια. Θεωρώ ότι η συμπεριφορά απέναντι στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα μπορούσε να ήταν πιο εκσυγχρονισμένη και σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα να είχαν λυθεί κάποια μικροπροβλήματα.

Πρέπει να γίνει μια νέα καμπάνια για τον covid-19 και τα ΚΤΕΛ, πάντα υπό τις οδηγίες των λοιμοξιωλόγων. Πρέπει ο κόσμος να εμπιστευθεί τα ΚΤΕΛ, δεν γίνεται σε άλλα ΜΜΜ να ισχύουν άλλα πράγματα και στα ΚΤΕΛ τα ποσοστά πληρότητας να είναι προκαθορισμένα.

Είναι μια διαφορετική μέρα για τα ΚΤΕΛ, με σεβασμό και προσοχή, τα ΚΤΕΛ πρέπει να πάρουν ξανά τη θέση στην οποία ανήκανε και τους αρμόζει όσον αφορά το επιβατικό κοινό”.

 

 

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το