Τοπικά

Με δώδεκα μαθητές η Μαγνησία στον «Αρχιμήδη» (photos) “Θ”

arximidis

Η καλή προετοιμασία, η προσοχή στις λεπτομέρειες, η ικανότητα της λύσης σύνθετων προβλημάτων, η αγάπη για το συγκεκριμένο μάθημα, είναι μερικά από τα μυστικά της επιτυχίας των μαθητών της Μαγνησίας που πέρασαν στην τρίτη φάση του πανελλήνιου διαγωνισμού μαθηματικών «Αρχιμήδης». Η Μαγνησία δίνει δυναμικό «παρών», καθώς δώδεκα μαθητές θα συμμετέχουν στην τελευταία φάση του διαγωνισμού, απ’ όπου και θα επιλεγούν οι μαθητές που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στην ολυμπιάδα των μαθηματικών.

Στη «Θ» μίλησαν μερικοί από τους επιτυχόντες της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού ξετυλίγοντας τα μυστικά της επιτυχίας. Σημειώνεται πως το τοπικό παράρτημα της Μαθηματικής Εταιρείας βοήθησε τους μαθητές που πέτυχαν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού κάνοντας κάθε Σάββατο μαθήματα προετοιμασίας.

Ο μαθητής της Γ’ Τάξης Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Βόλου Βασίλης Αποστολίνας τόνισε πως ήταν η πρώτη φορά που αποφάσισε να συμμετάσχει στο διαγωνισμό. «Ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία μου ευκαιρία, καθώς αποφοιτώ φέτος και γι’ αυτό συμμετείχα. Δεν το μετάνιωσα και παρά τα δύσκολα θέματα πέρασα στην τρίτη φάση του διαγωνισμού. Η επιτυχία θεωρώ πως οφείλεται στην προσπάθειά μου να επιλύσω σύνθετα προβλήματα και κυρίως στην αγάπη που τρέφω για τα μαθηματικά.

Φετινός μου στόχος αποτελεί η εισαγωγή μου μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων στο Πολυτεχνείο και συγκεκριμένα στη Σχολή Ηλεκτρολόγων ή Μηχανολόγων Μηχανικών.

Ο μαθητής της Γ’ Τάξης Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Βόλου Βασίλης Αποστολίνας
Ο μαθητής της Γ’ Τάξης Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Βόλου Βασίλης Αποστολίνας

Δεύτερη φορά στον «Αρχιμήδη»

Ο μαθητής της Α’ Τάξης Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Νίκος Παπαγιάννης είχε καταφέρει να πετύχει και πέρυσι στην τρίτη φάση, τον «Αρχιμήδη», αποδεικνύοντας τις ικανότητές του στα μαθηματικά.

Ο μαθητής της Α’ Τάξης Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Νίκος Παπαγιάννης
Ο μαθητής της Α’ Τάξης Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Νίκος Παπαγιάννης

«Μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά και είναι το αγαπημένο μου μάθημα, γιατί απαιτούν όχι τόσο πολύ γνώσεις, αλλά έναν κατάλληλο τρόπο σκέψης για να λύνεις τα προβλήματα. Προσωπικά ασχολήθηκα πολύ και με τα θέματα που έπεσαν τα προηγούμενα χρόνια στους διαγωνισμούς μαθηματικών και αυτό με βοήθησε πολύ στις εξετάσεις. Αν και είναι νωρίς για να αποφασίσω, ίσως σπουδάσω μαθηματικά».

Ο μαθητής της Α’ Τάξης Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Κωνσταντίνος Σαράκης
Ο μαθητής της Α’ Τάξης Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Κωνσταντίνος Σαράκης

Από την πλευρά του ο μαθητής της Α’ Τάξης Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Κωνσταντίνος Σαράκης επισήμανε πως τα θέματα δεν ήταν πολύ δύσκολα, αλλά απαιτούσαν πολύ διάβασμα, όπως και μεράκι. Μου αρέσουν τα μαθηματικά και έχει ενδιαφέρον ο διαγωνισμός αυτός, ενώ ασχολούμαι από την Ε’ Τάξη Δημοτικού. Για την επιτυχία ρόλο παίζει και ο στόχος που βάζεις πολλές φορές, δηλαδή αν θέλεις κάτι πραγματικά θα το πετύχεις.

Ο μαθητής της Γ’ Τάξης του 9ου Γυμνασίου Βόλου Γιάννης Πατέρας ανέφερε πως τα θέματα στη δεύτερη φάση «Ευκλείδης» δυσκόλεψαν πολύ και σημείωσε για το μυστικό της επιτυχίας πως το κλειδί είναι η προετοιμασία, αλλά μεγάλο ρόλο έπαιξε και η προσοχή στις λεπτομέρειες. Τα μαθηματικά έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως μάθημα. Προσωπικά έχω ξεκινήσει από το Δημοτικό να ασχολούμαι με τους διαγωνισμούς στα μαθηματικά.

Ο μαθητής της Γ’ Τάξης του 9ου Γυμνασίου Βόλου Γιάννης Πατέρας
Ο μαθητής της Γ’ Τάξης του 9ου Γυμνασίου Βόλου Γιάννης Πατέρας

Συνεχής ενασχόληση

Ο μαθητής της Β’ Τάξης του 6ου ΓΕΛ Βόλου Χρήστος Τσαμασιώτης υπογράμμισε πως για να πετύχει κάποιος στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας, χρειάζεται ενδιαφέρον για τα μαθηματικά, να μην προσκολλά στην  πεπατημένη αλλά να αναζητά νέες προσεγγίσεις για την επίλυση των προβλημάτων και τέλος συνεχή ενασχόληση.

Ο μαθητής της Β’ Τάξης του 6ου ΓΕΛ Βόλου Χρήστος Τσαμασιώτης
Ο μαθητής της Β’ Τάξης του 6ου ΓΕΛ Βόλου Χρήστος Τσαμασιώτης

Ο μαθητής της Α’ Τάξης του 6ου ΓΕΛ Βόλου Γιώργος Γκρίνιας τόνισε πως «η επιτυχία μου στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας οφείλεται τόσο σε συστηματική μελέτη και προετοιμασία, όσο και στην ιδιαίτερη αγάπη μου στα μαθηματικά, καθώς η ενασχόληση με ασκήσεις αποτελεί πρόκληση, διασκέδαση και αποφέρει σπουδαία πνευματικά πλεονεκτήματα και προσωπική ευχαρίστηση».

Ο μαθητής της Α’ Τάξης του 6ου ΓΕΛ Βόλου Γιώργος Γκρίνιας
Ο μαθητής της Α’ Τάξης του 6ου ΓΕΛ Βόλου Γιώργος Γκρίνιας

Όνειρό της από μικρή

Η μαθήτρια της Γ’ Τάξης του 3ου ΓΕΛ Βόλου Λεμονιά Γιαλίδη σημείωσε πως «τα θέματα στη β’ φάση του διαγωνισμού ήταν αρκετά δύσκολα. Και αυτό που χρειάζεται την ώρα της εξέτασης είναι να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει και να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς, χωρίς άγχος και χωρίς πίεση. Η συμμετοχή μου στον «Αρχιμήδη» ήταν το όνειρό μου από μικρή».

Η μαθήτρια της Γ’ Τάξης του 3ου ΓΕΛ Βόλου Λεμονιά Γιαλίδη
Η μαθήτρια της Γ’ Τάξης του 3ου ΓΕΛ Βόλου Λεμονιά Γιαλίδη

Ο μαθητής της Β’ Τάξης του 8ου Γυμνασίου Βόλου Βαγγέλης Βαΐτσης επισήμανε πως «είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα στον «Αρχιμήδη» και ομολογώ πως δεν το περίμενα, αφού τα θέματα ήταν πολύ δύσκολα».

Ο μαθητής της Β’ Τάξης του 8ου Γυμνασίου Βόλου Βαγγέλης Βαΐτσης
Ο μαθητής της Β’ Τάξης του 8ου Γυμνασίου Βόλου Βαγγέλης Βαΐτσης

Ο ίδιος έχει συμμετάσχει και τα προηγούμενα χρόνια στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας και γενικά τα πήγε καλά, ενώ για τα μυστικά της επιτυχίας ανέφερε πως χρειαζόταν προετοιμασία, συνεχής προσπάθεια και ένας προγραμματισμός με τη μελέτη και παλιών θεμάτων. Πάντως ο διαγωνισμός αυτός μας προσέφερε καινούριες εμπειρίες, ενώ τα μαθηματικά ανοίγουν δρόμους και για άλλες επιστήμες.

Ο Νικόλαος Παπαγεωργίου, μαθητής Β’ Τάξης του Ιδιωτικού Γυμνασίου «Προμηθέας», δήλωσε πως «όταν έμαθα ότι πέτυχα στις πανελλήνιες μαθηματικές εξετάσεις «Ο Ευκλείδης» αισθάνθηκα χαρά και ενθουσιασμό, διότι επιτέλους οι κόποι και οι προσπάθειες ολόκληρων μηνών ανταμείφθηκαν. Τα συναισθήματά μου ήταν ανάμεικτα, καθώς από τη μία πλευρά κυριαρχούσε η ανακούφιση, ενώ από την άλλη ένιωσα υπερηφάνεια για την επιτυχία μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, καθώς και τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια «Προμηθέας» και τους καθηγητές μου για την υποστήριξή τους, καθώς και την αρωγή και την καθοδήγησή τους που τόσο απλόχερα μου παρείχαν».

Ο Νικόλαος Παπαγεωργίου, μαθητής Β’ Τάξης Ιδιωτικού Γυμνασίου
Ο Νικόλαος Παπαγεωργίου, μαθητής Β’ Τάξης Ιδιωτικού Γυμνασίου

Χρειάζεται προσπάθεια

Από το 2ο ΓΕΛ Βόλου ο μαθητής της Γ’ Τάξης Δημήτρης Κρανιάς υπογράμμισε για το μυστικό της επιτυχίας πως «για να πετύχεις ένα στόχο χρειάζεται κόπος και προσπάθεια. Βέβαια υπάρχει και η έφεση που έχω στα μαθηματικά που κάνει το διάβασμα πιο εύκολο και πιο ευχάριστο. Η επιτυχία στη Μαθηματική Εταιρεία εκτός από την πρόκριση στον «Αρχιμήδη» αποτελεί και ένα μεγάλο τεστ για τις πανελλήνιες, οι οποίες αποτελούν τον κύριο στόχο μου για φέτος. Η Μαθηματική Εταιρεία σου επιτρέπει να ελέγξεις τις δυνατότητές σου και γι’ αυτό το λόγο συμμετείχα κάθε χρόνο, ασχέτως αν μπορούσα να διακριθώ ή όχι. Όσοι πάντως θέλουν να πετύχουν κάτι πρέπει πάνω απ’ όλα να προσπαθήσουν αρκετά, όσες ικανότητες και να έχουν».

ΚΡΑΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Από το 2ο ΓΕΛ Βόλου ο μαθητής της Γ’ Τάξης Δημήτρης Κρανιάς
Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το