ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Έφυγε» 35χρονος Λαρισαίος

Τοπικά

κυκλο – φ – οριακα

Άρθρα

My market: Μειώσεις τιμών σε 5266 προϊόντα

Χωρίς κατηγορία

Τοπικά

Μαθητές του 5ου Γυμνασίου Βόλου στο Μουσείο

Είκοσι δύο μαθητές του 5ου Γυμνασίου Βόλου βρέθηκαν προχθές το πρωί στο «Αθανασάκειο» Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου και στη συνέχεια στο Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας Τσαλαπάτα για να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Δύο μουσεία αφηγούνται ιστορίες κοσμημάτων».
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε από το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Μνημείων και Τοποθεσιών για το 2019 και στόχο τη γνωριμία των παιδιών με την ιστορία των κοσμημάτων αυτών των δύο μουσείων.

Οι 22 μαθητές του 5ου Γυμνασίου Βόλου, που συνοδεύονταν από την υποδιευθύντρια του σχολείου κ. Νεκταρία Σωτηράκη και τους καθηγητές κ.κ. Βαλωμένου, Μπακαλάκου, Δεληγιάννη, Σχοινά και Τυρογιάννη, γνώρισαν κοσμήματα από τη Νεολιθική Εποχή έως τον 19ο αιώνα.
Την ξενάγηση στο «Αθανασάκειο» Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου ανέλαβε η μουσειοπαιδαγωγός κ. Ευμορφία Τσιαμάγκα, ενώ στη συνέχεια οι μαθητές επισκέφτηκαν το Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας Τσαλαπάτα για το πρόγραμμα «Ασημένια στολίδια».
Η κ. Νεκταρία Σωτηράκη, υποδιευθύντρια στο 5ο Γυμνάσιο Βόλου, τόνισε ότι «επισκεφτήκαμε το «Αθανασάκειο» Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου μετά από πρόσκληση των μουσειοπαιδαγωγών για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο θεωρήσαμε πολύ ενδιαφέρον, γιατί είναι μία ευκαιρία τα παιδιά να συνδέσουν τη θεωρητική τους γνώση μέσω του μαθήματος της Ιστορίας με τα ευρήματα του Μουσείου και την τοπική ιστορία».

Η ίδια σημείωσε πως όλα τα προγράμματα της μουσειοπαιδαγωγικής είναι πάρα πολύ χρήσιμα, γιατί τα παιδιά έρχονται στην πηγή και μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες αφομοιώνουν αυτό που θεωρητικά μαθαίνουν.
Στο πρόγραμμα ξετυλίγεται η ιστορία των κοσμημάτων από τα προϊστορικά χρόνια μέχρι τους ελληνιστικούς χρόνους, μέσα από ερωτήματα που θέτουν και απαντούν τα ίδια τα παιδιά, αλλά και με τη βοήθεια του αντίστοιχου παιδαγωγικού υλικού. Με τον τρόπο αυτό οδηγούνται στην παρατήρηση των αντίστοιχων εκθεμάτων του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου.
Στο Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας οι μαθητές «ανακάλυψαν» μυστικά παραδοσιακών τεχνικών μορφοποίησης και διακόσμησης αργυρών αντικειμένων, μέσα από την παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού και την παρατήρηση αντικειμένων από την πλούσια συλλογή του Μουσείου Αργυροτεχνίας του Ιδρύματος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το