Τοπικά

Μαθητές του 2ου Λυκείου Βόλου στην Πάλμα της Μαγιόρκα με το Erasmus

Η πρώτη επίσκεψη του προγράμματος «Let’s stop consumption frenzy” (Ας σταματήσουμε την καταναλωτική μανία) του 2ου Λυκείου Βόλου πραγματοποιήθηκε στην Πάλμα της Μαγιόρκα μεταξύ 8 και 15 Δεκεμβρίου. Πέντε μαθήτριες και συγκεκριμένα η Κασσάνδρα Κάρλου, η Μακρίνα Λάκη, η Μαρία Σταθαράκου, η Ειρήνη Τζανετοπούλου και η Μελίνα Τσαμήτα, μαζί με δύο καθηγήτριες, τις Κλεοπάτρα Μπατζούκη (συντονίστρια) και Ελένη Λυκοδήμου, πήραν μέρος στη συγκεκριμένη κινητικότητα και ήρθαν σε επαφή με τους μαθητές του Colegio Nuestra Señora de Montesión στη Μαγιόρκα, Κurtkoy Αnadolu Lises από την Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας, Vilniaus Tuskulenu gimnazija από το Βίλνιους της Λιθουανίας και Ady Endre Oradea από την Οραντέα της Ρουμανίας. Η υποδοχή των διοργανωτών Ισπανών ήταν θερμή και οι μέρες αυτές κύλησαν με εργαστήρια, επισκέψεις στα μνημεία της πόλης και εκδρομές που σχετίζονται με τους στόχους του προγράμματος, φέρνοντας κοντά τους μαθητές από τις διαφορετικές χώρες.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Τεχνολογικό Πάρκο, στο Μουσείο Παιχνιδιών από επαναχρησιμοποιούμενα υλικά και στο εργοστάσιο ανακύκλωσης της Πάλμα στη Μαγιόρκα. Επίσης, στο Ενυδρείο (Aquarium) της Πάλμα, όπου οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με διάφορα είδη θαλάσσιας ζωής και συνειδητοποίησαν πόσο σημαντική είναι η προστασία της. Μία ακόμη σημαντική εμπειρία ήταν η εκδρομή στα χωριά Soller και Valldermosa, γραφικά και με πλούσια ιστορία. Ο καθεδρικός ναός της πόλης, γοτθικού ρυθμού και με μεγάλη ιστορία, δεσπόζει. Ορισμένα τμήματά του έχουν κατασκευαστεί από το διάσημο αρχιτέκτονα Gaudi.

Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την κουλτούρα και την ιστορία του τόπου, απόλαυσαν την ισπανική φιλοξενία, έκαναν καινούργιους φίλους.
Σημειώνεται ότι μετά από ψηφοφορία μεταξύ των χωρών ανακηρύχτηκε λογότυπος (logo) του προγράμματος ο ελληνικός, ο οποίος σχεδιάστηκε από τη μαθήτρια Αλεξάνδρα Ταχούλα, που συμμετέχει επίσης στο πρόγραμμα.

Στο κτίριο του Διοικητικού Συμβουλίου της Πάλμα
Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το