Τοπικά

Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας μελετούν τους φάρους και τους αρσανάδες “Θ”

Σ4 Φ2 (1)

Τους φάρους και τους αρσανάδες στη Μαγνησία και πανελλαδικά θα μελετήσουν στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων φέτος οι μαθητές ναυτικού τομέα μέσω των δράσεων του 1ου Εργαστηριακού Τομέα Βόλου.

Μέσα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα οι μαθητές που παρακολουθούν το ναυτικό τομέα στο 2ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, θα λάβουν πολύτιμες γνώσεις ως μελλοντικοί πλοίαρχοι και μηχανικοί.

Ο τομεάρχης του ναυτικού τομέα πλοιάρχων-μηχανικών του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Βόλου κ. Δημήτρης Παρίσης τόνισε πως και φέτος θα υλοποιηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα με μαθητές κυρίως της Γ’ Τάξης Λυκείου που διαθέτουν και περισσότερες γνώσεις. Το πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφορά στη μελέτη των φάρων στη Μαγνησία και την Ελλάδα και το δεύτερο τη μελέτη των αρσανάδων, που σήμερα ονομάζονται ναυπηγεία.

Ειδικότερα ο κ. Παρίσης τόνισε πως «οι μαθητές που θέλουν να γίνουν πλοίαρχοι, θα μελετήσουν το δίκτυο με τους φάρους που υπάρχουν στη Μαγνησία και την Ελλάδα. Στη Μαγνησία υπάρχουν φάροι στο Τρίκερι, στις Βόρειες Σποράδες. Εμάς μας ενδιαφέρει να δούμε το φάρο, το φαρόσπιτο, ως πολιτιστική κληρονομιά, ώστε να μπορέσουμε να το αναδείξουμε στον κόσμο. Κάποιοι θεωρούν ότι ο φάρος είναι ένα φωτάκι που ανάβει τη νύχτα. Δεν είναι έτσι. Υπάρχει μια μεγάλη ιστορία και η Ελλάδα από τα πολύ παλιά χρόνια έχει αναπτύξει το φαρικό δίκτυο. Μάλιστα προγραμματίζουμε και μια επίσκεψη στις Σπέτσες, όπου εκεί βρίσκεται ο δεύτερος μεγαλύτερος χρονολογικά φάρος της Ελλάδας. Μαθαίνοντας για τους φάρους οι μαθητές θα μπορέσουν να είναι πιο εξοικειωμένοι, όταν στα επόμενα χρόνια ταξιδεύουν στην Ελλάδα και τους συναντούν. Ήδη στο τέλος της χρονιάς θα κάνουμε και μια έκθεση με όλο το φαρικό δίκτυο της χώρας».

Αναφερόμενος στο δεύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ο κ. Παρίσης σημείωσε ότι «σχετίζεται με τους αρσανάδες, τα καρνάγια, τα σύγχρονα ναυπηγεία. Με αυτό το θέμα θα ασχοληθούν οι μηχανικοί. Και υπάρχουν καραβομαραγκοί που μπορούν να μας βοηθήσουν ως προς την ενημέρωση με επιτόπιες επισκέψεις. Οι μαθητές θα γνωρίσουν, πώς γινόταν η ναυπήγηση ενός πλοίου τόσο 200 χρόνια πριν όσο και στη σημερινή εποχή».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το