Πολιτισμός

Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν σήμερα και αύριο τα ψηφιακά έργα τους

Το 10ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (κόμβος Βόλου) δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Μαγνησίας να παρουσιάσουν μαθητικά έργα που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο μαθημάτων Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στις Δημιουργικές Εργασίες του ΓΕΛ, στο μάθημα «Ερευνητικές δημιουργικές δραστηριότητες» των ΓΕΛ και στη Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων στα ΕΠΑΛ. Επιπλέον, είναι δυνατό να συμπεριληφθούν και έργα τα οποία δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο κάποιας σχολικής δραστηριότητας (Περιβαλλοντική, Πολιτιστική, Αγωγής Υγείας κ.ά.) ή στο πλαίσιο κάποιου διαθεματικού/διεπιστημονικού σχεδίου συνεργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Kατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2018-2019 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στον Βόλο, συμμετείχαν 1.000 μαθητές με την υποστήριξη 86 εκπαιδευτικών από 40 σχολεία και εργάστηκαν συλλογικά και παρουσίασαν 70 ψηφιακά έργα. Παράλληλα το 9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στον Βόλο επισκεφτήκαν ως εκπαιδευτική επίσκεψη χιλιάδες μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στοιχεία των έργων βρίσκονται αναρτημένα στo ιστολόγιο https://digifestvolos.blogspot.com, ενώ των άλλων πόλεων του Φεστιβάλ στο ιστολόγιο http://www.digifest.info/index.php/el/τα-έργα-των-μαθητών.html.
To σχολικό έτος 2020-2021, το 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα διεξαχθεί πλήρως διαδικτυακά για όλη την Ελλάδα, αλλά και την ομογένεια, με κόμβους συμμετοχής σε όλη την Ελλάδα: Άγιο Νικόλαο, Αγρίνιο, Αθήνα (νέα συμμετοχή), Βόλο, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κοζάνη, Λάρισα, Μυτιλήνη, Πάτρα, Πειραιά, Πύργο Ηλείας, Σύρο, Σπάρτη, Τρίκαλα, Τρίπολη και Χανιά, το διάστημα 13 έως και 18 Απριλίου 2021.

Ειδικότερα για τη Μαγνησία (κόμβος Βόλου) το 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 15 Απριλίου (Δευτεροβάθμια) και αύριο Παρασκευή 16 Απριλίου (Πρωτοβάθμια). Τα σχολεία που συμμετέχουν στις παρουσιάσεις με υποβολή έργων είναι: 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Ιωνίας Βόλου, 1o Γυμνάσιο Αλμυρού, 8ο ΓΕΛ Βόλου, 10o Γυμνάσιο Βόλου, Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Ν. Ιωνίας Μαγνησίας, Sarnıç Şehit Uzman Çavuş Egemen Yıldız Secondary School (Erasmus), Scoala Gimnaziala Mihai Eminescu Alexandria (Erasmus), 1o Δημοτικό Σχολείο Αγριάς, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αισωνίας Διμηνίου, 3ο Δημοτικό Σχολείο Αισωνίας Σέσκλου, 18ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, 30ό Δημοτικό Σχολείο Βόλου, 11ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, 2ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, 4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας, Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωσήφ Βόλου.
Το Φεστιβάλ έχει, και για το σχολικό έτος 2020-2021, την υποστήριξη και έγκριση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Φ16/163665/Δ2/1-12-2020), και υποστηρίζεται από Συλλόγους και Ενώσεις Πληροφορικής, καθώς και τοπικούς φορείς (Δήμους, Περιφερειακές Ενότητες, κ.τ.λ.).

Το Φεστιβάλ στον Βόλο διοργανώνεται από το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Θεσσαλίας, τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
Το πρόγραμμα του 10ου Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (κόμβος Βόλου) υπάρχει στο ιστολόγιο του Φεστιβάλ https://digifestvolos.blogspot.com/, καθώς και το αποστέλλουμε συνημμένα (αρχείο excel).
Η επιτροπή του Φεστιβάλ Βόλου αποτελείται: Καπανιάρη Αλέξανδρο, συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου (ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας) κλάδου ΠΕ86 (Συντονιστής στην Τοπική Οργανωτική Επιτροπή), Γιάννης Μπουγλός, εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86 (υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ Μαγνησίας), Γιώργος Ζαμπέτογλου, εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86, Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας «Παναγιώτης Κατσιρέλος», Σοφία Κανταράκη, εκπαιδευτικός φιλόλογος, υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Μαγνησίας, Δέσποινα Νεοχωρίτου, εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86, 3ο ΕΠΑΛ Βόλου, Αντώνης Πλαγεράς, εκπαιδευτικός Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, ΚΕΣΥ Λάρισας.

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το