Τοπικά

Μαθητές από το 3ο Γενικό Λύκειο και το 3ο ΕΠΑΛ Βόλου δημιούργησαν πλεκτούς σελιδοδείκτες

Πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί με τη συμμετοχή μαθητών του 3ου Γενικού Λυκείου Βόλου και του 3ου ΕΠΑΛ Βόλου το εργαστήριο με τίτλο «Πλέκουμε και υφαίνουμε σελιδοδείκτες» στο Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας Τσαλαπάτα.
Το εργαστήριο έγινε στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς με θέμα «Τέχνη και ψυχαγωγία, αναζητώντας τον ελεύθερο χρόνο».
Συγκεκριμένα 22 μαθητές της α’ τάξης του 3ου Γενικού Λυκείου Βόλου παρακολούθησαν το εργαστήριο και δημιούργησαν πλεκτούς σελιδοδείκτες με τη συνοδεία των φιλολόγων κ.κ. Γεωργίας Παπαργύρη και Μαρίας Ζμα, ενώ μετά τη «σκυτάλη» πήραν οι 13 μαθήτριες του ΕΠΑΛ Βόλου, από το τμήμα βρεφονηπιοκόμων, με συνοδούς τις καθηγήτριες κ.κ. Μάχη Χατζηιωάννου και Κάλια Σταυρακάκη.

Η κ. Καλλιόπη Σταυρακάκη, βρεφονηπιοκόμος στο 3ο ΕΠΑΛ Βόλου, τόνισε ότι «η παρακολούθηση της δράσης είχε ως σκοπό όχι μόνο για να μάθουν οι μαθήτριες τον πλεκτό σελιδοδείκτη, αλλά για να ακολουθήσουμε τα «βήματα» του παιδαγωγού Ρούντολφ Στάινερ, ο οποίος υποστηρίζει ότι οι συνάψεις του εγκεφάλου που αντιστοιχούν στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών, είναι οι ίδιες συνάψεις του εγκεφάλου όταν κάνουμε πλεκτό. Έτσι, αν τα παιδιά μάθουν να πλέκουν, δυναμώνουν και δραστηριοποιούν τις συνάψεις του εγκεφάλου των μαθηματικών».
Στα δημοτικά σχολεία της Σουηδίας όταν διδάσκονται μαθηματικά, μάθημα το οποίο δεν γίνεται κάθε μέρα από μία ώρα για παράδειγμα, αλλά για κάποιες μέρες συνεχόμενα, είναι υποχρεωτικό και το πλέξιμο, ώστε να εμπεδώσουν οι μαθητές τα μαθηματικά. «Μέσα από το εργαστήριο θέλουμε να εφαρμόσουμε και να δουν οι μαθήτριες που συμμετέχουν, αυτή την παιδαγωγική μέθοδο» κατέληξε.

Το εργαστήρι θα πραγματοποιηθεί και αύριο Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου για ενήλικες.
Να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του εορτασμού των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς από τις 27 έως και τις 29 Σεπτεμβρίου η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη σε όλα τα Μουσεία του Δικτύου του ΠΙΟΠ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το