Τοπικά

Μαθήματα ρομποτικής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας “Θ”

Ακόμη, μια σειρά εργαστηριακών μαθημάτων ρομποτικής –Επίπεδο ΙΙ ολοκληρώθηκε το προηγούμενο Σάββατο 2 Ιουλίου στο Εργαστήρι Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Robotics Lab στο κτίριο Τσικρίκη της ΕΑΔΠ του ΠΘ.
Στο πρόγραμμα αυτό διάρκειας 8 εργαστηριακών μαθημάτων τα παιδιά ηλικίας 10 -15 ετών είχαν την ευκαιρία να ξεπεράσουν τις βασικές έννοιες της ρομποτικής και του προγραμματισμού που είχαν κατακτήσει από το χειμερινό πρόγραμμα και να εργαστούν με επόμενα σενάρια προχωρημένων προγραμματιστικών εννοιών αναλαμβάνοντας αποστολές υψηλής δυσκολίας.
Μέσα από κατάλληλες δραστηριότητες, διασκεδαστικές και ταυτόχρονα εκπαιδευτικές, αναδείχθηκαν προχωρημένα θέματα προγραμματισμού όπως για παράδειγμα η χρήση των μεταβλητών, οι παράλληλες διεργασίες, η δημιουργία νέων εντολών και υποπρογραμμάτων, οι πίνακες, ο αλυσιδωτός προγραμματισμός κοκ. Τα παιδιά πειραματίστηκαν, προβληματίστηκαν, οικοδόμησαν νέα γνώση, επίλυσαν προβλήματα, βρήκαν νέες λύσεις στις αποστολές του διαγωνισμού FLL 2015, σκέφτηκαν κριτικά, γνώρισαν νέες έννοιες και διεύρυναν τους ορίζοντές τους.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από τον κόσμο της Επιστήμης, της Μηχανικής, της Τεχνολογίας, της Πληροφορικής και των Μαθηματικών και θα επιδιώξουν να προπονηθούν περαιτέρω ώστε του χρόνου να λάβουν μέρος στο διεθνή διαγωνισμό του FLL-Greece 2016 με τίτλο «Animal Αllies»-Σύμμαχοι των ζώων. Ο διαγωνισμός διεξάγεται κάθε χρόνο στις αρχές του Μαΐου, στο «Νόησις» στο Κέντρο Επιστημών και διάδοσης της Τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης για την εκπαίδευσης ΕDUACT.
Το Robotics Lab συνεχίζει το ταξίδι του με ταχύρρυθμα τμήματα καλοκαιρινών μαθήματων για Αρχάριους. Στα εργαστήρια αυτά αναπτύσσονται νέες δραστηριότητες και καινούριες κατασκευές που συνεπαίρνουν τους μικρούς φίλους της Ρομποτικής με τις ανεξάντλητες δυνατότητές τους.
Το Εργαστήριο λειτουργεί στο ισόγειο του διατηρητέου κτιρίου Τσικρίκη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, αξιοποιεί το εκπαιδευτικό πακέτο ρομποτικής της Lego το Mindstorms EV3 for Εducation καθώς και την πίστα του διάσημου διαγωνισμού Ρομποτικής FLL 2015, παιχνίδια και περιβάλλοντα σχετικά με την ρομποτική.
Υπεύθυνη διδασκαλίας των εκπαιδευτικών δράσεων είναι η κ. Τσαγγαρή Αποστολία κάτοχος μεταπτυχιακού στη Διδακτική με τις νέες Τεχνολογίες, τέως προπονήτρια της ομάδας των Kassaveteians που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό FLL 2014 κατακτώντας την 10η θέση Πανελλαδικά. Υπεύθυνος των παραπάνω δράσεων καθώς και αρκετών άλλων που θα υλοποιηθούν από τον Σεπτέμβριο του 2016 είναι ο Γιώργος Πρώιας συνεργάτης της Εταιρίας Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα www.eadp.uth.gr/Δραστηριότητες ή στο τηλέφωνο 2421074636.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Έθεσε υποψηφιότητα για την προεδρία της Super League ο Αχιλλέας Μπέος

Την υποψηφιότητα για τη θέση του προέδρου της Super League ανακοίνωσε ο Αχιλλέας Μπέος. Με…

14 Ιουνίου 2024

Η Συντονιστική Επιτροπή Ελεύθερων Επαγγελματιών – Επιστημόνων – Επαγγελματοβιοτεχνών – Εμπόρων για το νέο φορολογικό Νόμο 5073/2023

Η Συντονιστική Επιτροπή των Ελεύθερων Επαγγελματιών – Επιστημόνων – Επαγγελματοβιοτεχνών – Εμπόρων Μαγνησίας, διοργανώνει Συνέντευξη…

14 Ιουνίου 2024

Αποχή δικηγόρων τη Δευτέρα 17 Ιουνίου

  Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Βόλου, κατά την έκτακτη συνεδρίαση της 14ης Ιουνίου…

14 Ιουνίου 2024

HERMES Team: Η καινοτόμος ερευνητική ομάδα ρομποτικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Η HERMES Team του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας πρωτοπορεί στην ανάπτυξη ρομποτικών εξωσκελετών για ιατρικές εφαρμογές, στοχεύοντας…

14 Ιουνίου 2024

ΠΩΛΗΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΗ ΓΙΑΝΝΗ – ΠΗΛΙΟ

ΠΩΛΗΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΗ ΓΙΑΝΝΗ – ΠΗΛΙΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ διαμέρισμα 33,20 τ.μ. στον 3 ο όροφο…

14 Ιουνίου 2024

ΖΗΤΕΙΤΑΙ κοπέλα για αρτοποιείο

ΖΗΤΕΙΤΑΙ κοπέλα για αρτοποιείο. Προσκόμιση βιογραφικών με φωτογραφία. Τηλέφωνο επικοινωνίας 24210-31821.

14 Ιουνίου 2024