Τοπικά

Μάρκετινγκ και επικοινωνία αναγκαία “εργαλεία” για τους επαγγελματίες γραφείων τελετών – Ολοκληρώθηκε το 5ο συνέδριο στον Βόλο

Την ανάγκη οι λειτουργοί γραφείων κηδειών, να κατανοήσουν τη φιλοσοφία των εργαλείων επικοινωνίας και με επικοινωνιακές δεξιότητες να βελτιώσουν την επαγγελματική τους συμπεριφορά, τονίστηκε, μεταξύ άλλων, στις εργασίες του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος με θέμα «Επικοινωνία – Δημόσιες Σχέσεις – Μάρκετινγκ, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Οκτωβρίου στο Βόλο.

Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος της Ένωσης Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος Νίκος Αγγελέτος, ευχαρίστησε όσους τίμησαν με την παρουσία τους το Συνέδριο.
Τόνισε ότι η ανάπτυξη νέων τεχνολογικών εφαρμογών, που στόχο έχουν την άμεση διάδοση οποιασδήποτε πληροφορίας ή μηνύματος, δε θα πρέπει να αφήνει τους συναδέλφους λειτουργούς αμέτοχους ή αδιάφορους. «Η επικοινωνία του λειτουργήματος που επιτελούμε, μπορεί πλέον να γίνει ποικιλοτρόπως και πάντα με σεβασμό στο λειτούργημά μας» δήλωσε και συμπλήρωσε «Είμαι σίγουρος, ότι μέσα από τις γνώσεις του βασικού μας ομιλητή, κ. Κοτζαϊβάζογλου, όλο αυτό το «πακέτο» της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων και του μάρκετινγκ που για κάποιους φαντάζει δύσκολο, θα ξεδιπλωθεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να αποτελέσει έναν βασικό μοχλό για την εξέλιξη του λειτουργήματός μας».

Με τη σειρά του ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης, Μιχάλης Παναγιώτου, ανέφερε ότι το θέμα του Συνεδρίου είναι σίγουρα ενδιαφέρον, καθώς όπως είπε «εν έτη 2018 καλούμαστε κι εμείς να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να ασχοληθούμε ενεργά με την προώθηση των υπηρεσιών που παρέχουμε. Το marketing κι οι δημόσιες σχέσεις, αποτελούν εφόδια, τα οποία με ορθή και συνετή διαχείριση και με σεβασμό στο λειτούργημα που επιτελούμε, μπορούν να προσφέρουν υψηλή αξία στις επιχειρήσεις μας. ΟΙ δράσεις και οι πρωτοβουλίες της Ένωσης, συνεχίζονται όχι μόνο προς την κατεύθυνση διεύρυνσης του γνωστικού πεδίου των μελών μας, αλλά και προς την Πολιτεία για τα θέματα του κλάδου».
Την ανάγκη ο λειτουργός να αναπτύξει επικοινωνιακές δράσεις και δημόσιες σχέσεις, επεσήμανε στον χαιρετισμό του, ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Ένωσης Αντώνης Λουκάς. Όπως δήλωσε «ένας λειτουργός γραφείου κηδειών θα πρέπει να αναπτύξει επικοινωνιακές δράσεις και δημόσιες σχέσεις, ώστε να προβληθεί με σεβασμό πάντα, το έργο που επιτελεί και να γίνει γνωστό, μέσα από την αξιοποίηση των νέων εφαρμογών που παρέχει η τεχνολογία».
Τέλος, ο νομικός σύμβουλος της Ένωσης, Βασίλης Νιζάμης, αναφέρθηκε στο νομικό πλαίσιο που ζητούν οι λειτουργοί να θεσπιστεί από την Πολιτεία, επισημαίνοντας ότι «Δεν κοστίζει να θέλουμε να τροποποιήσουμε την νομοθεσία». Αναφέρθηκε στην σημαντική αρωγή της Υφυπουργού κ. Χρυσοβελώνη και στο συντονιστικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει του Υπουργείο Εσωτερικών με την υπογραφή ΚΥΑ, για την επίλυση των ζητημάτων του κλάδου.


Σύμφωνα με τον κεντρικό ομιλητή του Συνεδρίου Δρ. Ιορδάνη Κοτζαϊβάζογλου, σκοπός του σεμιναρίου είναι οι παραβρισκόμενοι να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ στην εργασία τους και να αντιληφθούν την επικοινωνία ως έναν τρόπο σκέψης και να αποκτήσουν επικοινωνιακές δεξιότητες, προκειμένου να βελτιώσουν την επαγγελματική τους συμπεριφορά.
Προσανατολισμένη στο μάρκετινγκ, είναι μια επιχείρηση, η οποία ακολουθεί μια φιλοσοφία διοίκησης σύμφωνα με την οποία, η επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων εξαρτάται από τη γνώση και την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των στοχούμενων καταναλωτών.
Το βασικό πλαίσιο λειτουργίας Μάρκετινγκ είναι, η ανάλυση περιβάλλοντος/ Έρευνα μάρκετινγκ, η διαμόρφωση πελατοκεντρικής στρατηγικής, τμηματοποίηση αγοράς, η διαμόρφωση προσφερόμενης αξίας, η διαφοροποίηση/ Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, η επιλογή 4P’s, η διάχυση της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ σε ολόκληρο τον οργανισμό, η παράδοση αξίας με αντάλλαγμα τη δέσμευση αξίας από τους πελάτες και η αξιολόγηση.
Οι παράγοντες επιτυχίας για μια επιχείρηση ή οργανισμό, είναι πρώτον η ξεκάθαρη επικοινωνιακή στρατηγική και δεύτερον, ο τρόπος συμπεριφοράς κάθε εργαζόμενου. Όταν λέμε επικοινωνία εννοούμε τη διαδικασία μεταβίβασης μηνυμάτων από ένα άτομο και λήψης και κατανόησης των μηνυμάτων αυτών από ένα άλλο άτομο ή η αποτελεσματική μεταβίβαση μηνυμάτων (απόψεων, ιδεών, πληροφοριών κτλ) που επιτυγχάνεται μεταξύ δύο ή περισσότερων ατόμων, ενός ατόμου και μίας ομάδας, ή μεταξύ δύο ή και περισσότερων ομάδων.
Σκοπός της επικοινωνίας δεν είναι (μόνο) η δημιουργία και διαχείριση εντυπώσεων, αλλά η δημιουργία, διατήρηση και ανάπτυξη σχέσεων. Τρία βασικά στοιχεία της επικοινωνίας, είναι η ειλικρινής ταπεινότητα, η ενσυναίσθηση και η αυτοβελτίωση, ενώ το σφάλμα της «προβολής», είναι το να πιστεύει κάποιος ότι οι άλλοι σκέφτονται και συμπεριφέρονται όπως αυτός.

Χαιρετισμούς απέστειλαν λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Τέλης Μπασδάνης.
Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά, που κυβερνητικό στέλεχος τιμά με την παρουσία του τις εργασίες του Συνεδρίου. Η Υφυπουργός κ. Χρυσοβελώνη χαρακτήρισε επίκαιρο κι ενδιαφέρον το θέμα του Συνεδρίου. Τόνισε ότι η Πολιτεία οφείλει να σταθεί στο πλευρό των λειτουργών και να δημιουργηθεί ενιαίο νομοθετικό πλαίσιο. «Το τέλος κάποιου ανθρώπου, θα πρέπει να είναι ισάξιο της ζωής» δήλωσε η Υφυπουργός που συμπλήρωσε ότι έχει μιλήσει με τον Υπουργό Εσωτερικών Αλ. Χαρίτση και σύντομα θα έχουμε καλά νέα.
Παρόν στο συνέδριο ήταν και ο βουλευτής Μαγνησίας της ΝΔ Χρ. Μπουκώρος.
Από την πλευρά του, ο πατήρ Απόστολος, δήλωσε ότι, το κοινωνικό έργο που επιτελούν οι λειτουργοί είναι πολύ σπουδαίο κι ευχήθηκε ο Κύριος να τους δίνει δύναμη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το