Ελλάδα

Μακρή: Προτεραιότητα Λύκεια και Πανελλήνιες – Τι είπε για self test, voucher 200 ευρώ

Aπό τα Γυμνάσια και τα Λύκεια θα ξεκινήσει η δια ζώσης εκπαίδευση στα σχολεία, σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας, Ζέττα Μακρή, παρότι η ηγεσία του υπουργείου επιθυμεί το άνοιγμα όλων των βαθμίδων.
«Όταν μας δώσουν το πράσινο φως οι επιδημιολόγοι, τότε εμείς είμαστε έτοιμοι να επανέλθουμε στην δια ζώσης εκπαίδευση. Γυμνάσια και Λύκεια έμειναν κλειστά περισσότερο χρόνο κλειστά από τα δημοτικά. Γι’ αυτό και για άλλους λόγους βρίσκονται στην προτεραιότητα του υπουργείου» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Mega.

Σε ό,τι αφορά στο θέμα που «καίει» όσο κανένα άλλο και δη τις πανελλήνιες εξετάσεις, ξεκαθάρισε ότι θα διεξαχθούν στην ώρα τους, μέσα στον Ιούνιο, και με ύλη μειωμένη κατά 30%. Δεν προσδιόρισε ακριβή ημερομηνία έναρξης των εξετάσεων, ωστόσο υπενθύμισε ότι πέρυσι ξεκίνησαν στις 15 Ιουνίου.
Σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας, αν αποφασιστεί από τους ειδικούς η επαναλειτουργία των σχολείων στις 5 Απριλίου, αυτό θα γίνει με self – test. «Επιθυμία μας είναι να γυρίσουν με ασφάλεια στην τάξη τους παιδιά και εκπαιδευτικοί», τόνισε. Επίσης, ανέφερε ότι αν κάποιος βρίσκεται θετικός στον ιό, τότε θα πραγματοποιείται επαναληπτικό τεστ σε δημόσια δομή υγείας.
Το σχέδιο της κυβέρνησης θέλει μαθητές κι εκπαιδευτικούς να υποβάλλονται σε self test υποχρεωτικά, κάθε Δευτέρα.

Αναφορικά με τους εμβολιασμούς, είπε ότι «το υπουργείο ζήτησε και πέτυχε να γίνει κατά προτεραιότητα εμβολιασμός των εκπαιδευτικών στα ειδικά σχολεία, αλλά και των παιδιών και του βοηθητικού προσωπικού σε αυτά». Μάλιστα, έκανε λόγο για συνεννόηση που υπάρχει με το υπουργείο Υγείας, ώστε οι αδιάθετες δόσεις εμβολίων να αξιοποιούνται τόσο σε εκπαιδευτικούς ειδικών σχολείων όσο και σε εν γένει εκπαιδευτικούς και το βοηθητικό προσωπικό. «Είμαστε σε συνεργασία να καλύψουμε τις αδιάθετες θέσεις και με εκπαιδευτικούς» πρόσθεσε.

Σχετικά με το voucher των 200 ευρώ για την αγορά τάμπλετ και λάπτοπ από τους μαθητές, το οποίο έχει αναχθεί σε… γιοφύρι της Αρτας, είπε ότι «Το ότι θέλουμε όλος ο μαθητικός πληθυσμός να αποκτήσει τεχνολογικό εξοπλισμό, δεν σημαίνει ότι η τηλεκπαίδευση θα μείνει. Αλλά αλίμονο αν ψηφιακά δεν βοηθήσουμε αυτό το κεκτημένο που αποκτήθηκε λόγω πανδημίας, να βελτιωθεί και να παραμείνει ως ένα όπλο. Προτιμήθηκαν οι περισσότερο αδύνατοι οικονομικά, και αφού υπάρξει περιθώριο θα επεκταθεί και σε άλλους, οι οποίοι χωρίς να είναι τόσο αδύναμοι, έχουν εξίσου μεγάλη ανάγκη» πρόσθεσε αναφορικά με τα κριτήρια.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το