Τοπικά

Μαγνησία: Στα θρανία δέκα μαθητές με πρόβλημα όρασης 

Στους δέκα ανέρχονται στα σχολεία της Μαγνησίας οι μαθητές, οι οποίοι αν και αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα με την όρασή τους, εντούτοις καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για τη μόρφωσή τους και βρίσκονται στα θρανία των σχολείων.

Αρκετοί από αυτούς τους μαθητές μέχρι και πριν μερικές εβδομάδες δεν είχαν έναν δάσκαλο βοηθό για να τους διδάσκει μέσω της γραφής Braille. Τελικά το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στις απαιτούμενες προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και όπως τόνισε η υπεύθυνη του Κέντρου Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) κ. Μαρία Λουάρη «πλέον οι ανάγκες καλύφθηκαν και οι δέκα μαθητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στα σχολεία έχουν και δεύτερο δάσκαλο στην αίθουσα για να τους βοηθάει».

Βέβαια, όπως η ίδια πρόσθεσε, οι προσλήψεις δασκάλων για την Παράλληλη Στήριξη έχουν την ιδιαιτερότητα φέτος πως ένας δάσκαλος θα εξυπηρετεί δύο μαθητές που σημαίνει ότι κάποιες μέρες της εβδομάδας βρίσκεται σε ένα σχολείο και τις υπόλοιπες στο άλλο σχολείο. Και αυτό ισχύει και για τα παιδιά με τα προβλήματα όρασης.
Οι πολλές ανάγκες για Παράλληλη Στήριξη σε συνδυασμό με τη λελογισμένη χρήση των πιστώσεων από πλευράς υπουργείου οδήγησε στην τακτική του «ένας δάσκαλος για δύο μαθητές στην Παράλληλη Στήριξη».

«Έχουμε καλύψει όλες τις ανάγκες μας στον Βόλο που χρειάζονται παράλληλη στήριξη» τόνισε η κ. Λουάρη και πρόσθεσε πως «μας έχουνε απομείνει κάποια λίγα κενά στην περιφέρεια και ειδικότερα στο Πήλιο για να καλυφθούν όλα τα αιτήματα».
Εκτός από τα δέκα παιδιά με προβλήματα όρασης υπάρχουν και άλλα δέκα παιδιά με προβλήματα ακοής.

Ο πρόεδρος του συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος επισήμανε πως «στην αρχή της σχολική χρονιάς υπήρχαν 55 μαθητές στη Μαγνησία με διάγνωση από το ΚΕΔΔΥ οι οποίοι χρειάζονταν δεύτερο δάσκαλο μέσα στην Τάξη στο πλαίσιο της Παράλληλης Στήριξης. Τελικά το υπουργείο Παιδείας διέθεσε πολύ λιγότερους και για καθαρά οικονομικούς λόγους ακολούθησε την τακτική να διδάσκει ένας δάσκαλος της παράλληλης στήριξης σε δύο μαθητές, ακόμη και σε τρεις, κάτι που παιδαγωγικά δεν είναι σωστό. Από αυτή την τακτική δεν εξαιρέθηκαν ούτε και τα παιδιά με προβλήματα όρασης ή ακοής που κάποιες μέρες μένουν χωρίς δάσκαλο. Θέση του συλλόγου μας είναι πως το υπουργείο Παιδείας υποχρεούται να καλύψει όλες τις ανάγκες των παιδιών, όπου ο κάθε μαθητής θα έχει τον δάσκαλό του. Αυτό επιτάσσει η παιδαγωγική επιστήμη και ο σεβασμός στα παιδιά με διάφορες παθήσεις που διψούν για μόρφωση και γνώση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το