Τοπικά

Μαγνησία:Σχολεία έκαναν αξιολόγηση με το υπόδειγμα της ΔΟΕ

Να αποστείλουν τις πλήρεις εκθέσεις αξιολόγησης μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου θα πρέπει τα σχολεία της Μαγνησίας.
Οι Σύλλογοι Διδασκόντων που τάχθηκαν κατά της αξιολόγησης θα αρχίσουν να συνεδριάζουν από τη Δευτέρα για να συμπληρώσουν εκθέσεις.

Βέβαια εδώ προκύπτει ένα ζήτημα, ποια έκθεση θα αποστείλουν.
Πριν λίγες ημέρες η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) είχε αποστείλει στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά υποδείγματα εκθέσεων αποτύπωσης του έργου για την προηγούμενη σχολική χρονιά, αλλά και σχέδιο δράσης πάνω σε οκτώ άξονες για την τρέχουσα χρονιά.
Αυτό μάλιστα είχε αφήσει να εννοηθεί και ο πρόεδρος της ΔΟΕ κ. Κικινής, ο οποίος βρέθηκε στον Βόλο στο πλαίσιο της έκτακτης γενικής συνέλευσης που πραγματοποίησε ο τοπικός σύλλογος.
Μάλιστα 250 σχολεία απέστειλαν εκθέσεις στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής αξιολόγησης βάσει των υποδειγμάτων της ΔΟΕ.
Οι εκθέσεις αυτές αντιμετωπίζονται από το υπουργείο Παιδείας ως εκθέσεις «φασόν» και απορρίπτονται.
Μάλιστα το υπουργείο Παιδείας ενημέρωσε αυτές τις σχολικές μονάδες ότι θα πρέπει να προχωρήσουν σε νέες εκθέσεις που να ανταποκρίνονται στα κριτήρια που θέτει ο νόμος.
Από τα 14.000 σχολεία, περίπου 8.000 έχουν συμμετάσχει στην αξιολόγηση.
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας περίπου το 80% είχε συμμετάσχει στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση.
Όμως αυτή η κινητοποίηση θα πρέπει να θεωρείται παρελθόν.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών, κ. Απόστολος Μούσιος, «προχθές παραλήφθηκε από τη ΔΟΕ η απόφαση του εφετείου που κρίνει την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση ως παράνομη. Από Δευτέρα τα σχολεία που είχαν ταχθεί κατά της αξιολόγησης θα πρέπει να συνεδριάσουν ξανά για να διαμορφώσουν τη στάση τους».
Ο ίδιος εκτίμησε πως και στη Μαγνησία υπήρχαν σχολεία τα οποία χρησιμοποίησαν το υπόδειγμα της ΔΟΕ για να κάνουν την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.

Η ΔΟΕ σε ανακοίνωσή της αναφέρει μεταξύ άλλων πως «Η απόφαση του Εφετείου έκρινε παράνομη τη διαδικασία κήρυξης της απεργίας – αποχής και τίποτε άλλο. Η προσπάθεια σύνδεσης των τεκμηριωμένων ενιαίων κειμένων με αυτή την απόφαση δεν τεκμαίρεται από πουθενά. Αποτελεί άλλη μία ατομική ερμηνεία ενός «αγνώστου» συντάκτη, που λειτουργεί στα πλαίσια του εκφοβισμού, χωρίς καμία νομική ή διοικητική εγκυρότητα. Ως εκ τούτου είναι έωλη. Όσοι επικαλούνται αυτό το «επιχείρημα» σε συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων, εκτρέπονται του ρόλου τους, παραβαίνουν τις κείμενες διατάξεις και εκτίθενται σε νομικές ευθύνες.
Σε κάθε περίπτωση η Διδασκαλική Ομοσπονδία θα χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα νομικά μέσα ώστε να ανακόψει την επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών που αναπτύσσει η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Την ίδια στιγμή αγωνία των εκπαιδευτικών είναι τι θα γίνει και με την εξωτερική αξιολόγηση, αυτούς δηλαδή που θα μεταβούν στο σχολείο για να τους αξιολογήσουν, και πόσο σημαντική θα είναι αυτή η αξιολόγηση στην εξέλιξή τους».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το