Τοπικά

Μαγνησία: Πολύ δύσκολο το 2021 για Αστικό και Υπεραστικό ΚΤΕΛ

Πολύ δύσκολο ήταν το 2021 για το Αστικό και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, που είδαν την επιβατική κίνηση και συνακόλουθα τα έσοδά τους να μειώνονται σε ποσοστό μέχρι και 55% και να προσπαθούν να συντηρήσουν τις επιχειρήσεις τους, που αριθμούν κοντά στους 300 εργαζόμενους.

Για δεύτερη χρονιά οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες δέχθηκαν μεγάλο πλήγμα στην οικονομική τους βιωσιμότητα, αφού λόγω της καραντίνας αλλά και του φόβου του κόσμου, η επιβατική κίνηση ήταν πολύ περιορισμένη. Το 2021 οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις στηρίχθηκαν μέσα από τις επιστρεπτέες προκαταβολές, τις αναστολές εργασίας, το πάγωμα πληρωμής φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων. Όμως η ζημιά παραμένει μεγάλη και θα πρέπει να στηριχτούν και το νέο έτος από την πολιτεία. Γιατί μπορεί τώρα η κοινωνία και η οικονομία να είναι ανοικτές, αλλά η ομαλότητα και η κινητικότητα δεν έχουν επιστρέψει στον απόλυτο βαθμό.
Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός ανέφερε πως «η μείωση της επιβατικής κίνησης το 2021 άγγιξε το 55% σε σχέση με το 2019, όταν μάλιστα το 2020 η μείωση σε σχέση πάλι με το 2019 ήταν 48%. Συνεπώς το 2021 ήταν ακόμη χειρότερο για την κίνηση και συνακόλουθα για τα έσοδα, σε σχέση με το 2020. Και αυτό, γιατί η καραντίνα το 2020 διήρκεσε λιγότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με πέρυσι. Το μόνο ενθαρρυντικό ήταν πως φέτος, στο διάστημα Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου, είχαμε τα σχολεία και τα πανεπιστήμια ανοικτά και υπήρχε η κίνηση από τους μαθητές και τους φοιτητές».

Αναφορικά με τη στήριξη από το κράτος σημείωσε πως «πέρυσι είχαμε τα προγράμματα, όπως επιστρεπτέες και αναστολές εργασίας. Αλλά τώρα κοιτάμε την επόμενη μέρα και θα χρειαστούμε και άλλη βοήθεια. Έχουμε περίπου 150 εργαζόμενους στην επιχείρηση. Προσβλέπουμε σε προγράμματα στήριξης από το ΕΣΠΑ αλλά και το «ΑΝΑΣΑ 2».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης ανάφερε πως «το 2021 η πτώση της κίνησης σε σχέση με το 2019 κυμάνθηκε στο 40%. Αντίστοιχες ήταν και οι απώλειες των εσόδων. Είναι ένας δύσκολος αγώνας επιβίωσης για την επιχείρηση που διαθέτει 160 εργαζόμενους. Τηρούμε όλα τα μέτρα ασφαλείας, έχουμε δυνατότητα πληρότητας στα λεωφορεία μέχρι 85% και προσπαθούμε να πορευτούμε».
Στις γιορτές η επιβατική κίνηση, όπως ήταν φυσιολογικό, αυξήθηκε, ενώ από σήμερα αναμένεται να αρχίσει και η επιστροφή τω φοιτητών, που σπουδάζουν σε άλλες πόλεις, όπως και άλλων που τελειώνει η άδειά τους και πρέπει να γυρίσουν στις εργασίες τους. Μάλιστα αυτή την περίοδο στο κτίριο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ πραγματοποιούνται εργασίες ανακαίνισης στους χώρους υγιεινής.

Share
Ετικέτες: ΚΤΕΛ

Πρόσφατα άρθρα

Επίσκεψη

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Τα παραμύθια του κόσμου» που υλοποιείται από τους μαθητές των Α’…

25 Μαΐου 2024

Εμφάνιση

Την εμφάνισή του έκανε χθες ένα καρχαριοειδές στο λιμανάκι των Αλυκών. Το αποτύπωσε τόσο βιντεοληπτικά…

25 Μαΐου 2024

Δήλωση του Κώστα Αγοραστού για την αυτοδίκαιη αργία έξι υπαλλήλων της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Σε δήλωσή του ο πρ. Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, με αφορμή την αργία έξι υπαλλήλων…

25 Μαΐου 2024

Αυστηροποίηση ποινικού πλαισίου κυρίως στις αναστολές ποινών με τον ν. 5090/2024

Επιστημονική ημερίδα με θέμα «Οι τροποποιήσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας με…

25 Μαΐου 2024

Το ΚΚΕ για την αποκατάσταση των καταστροφών στην περιοχή Νέο Δέλτα του Δήμου Βόλου

ΟΙ Βουλευτές του ΚΚΕ μεταξύ των οποίων και ο βουλευτής Μαγνησίας Βασ. Λαμπρούλης αναφέρει για…

25 Μαΐου 2024