Τοπικά

Λογαριασμοί σπιτιού και αγορές με δόσεις επιλέγουν οι καταναλωτές

Τη λύση των δόσεων επιλέγουν εκατοντάδες καταναλωτές στη Μαγνησία αλλά και σε όλη τη χώρα για αγορές που αφορούν από τον εξοπλισμό οικοσυσκευής του σπιτιού τους μέχρι και την πληρωμή υπηρεσιών.
Μεγάλες επιχειρήσεις εφαρμόζουν προγράμματα δόσεων, εξυπηρετώντας την αγοραστική δυνατότητα των πελατών τους, κάτι που φαίνεται πως βοηθάει στην κίνηση της αγοράς συνολικά, ενώ οι καταναλωτές δεν νιώθουν να πιέζονται ή να βγαίνουν εκτός του οικογενειακού προϋπολογισμού. Καταναλωτές μπορούν να εξοφλούν με δόσεις από την αγορά ενός ψυγείου μέχρι και τους λογαριασμούς του σπιτιού, υπό τη μορφή διακανονισμών, λόγω έλλειψης ρευστότητας. Με βάση μετρήσεις της εταιρείας WEMETRIX σε εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα (market places), τα οποία παρουσίασε η «Καθημερινή», από τον Μάρτιο του 2020 έως και τον Ιανουάριο του 2021, πριν από την πανδημία, τα αιτήματα για αγορές πλυντηρίων και ψυγείων με δόσεις ήταν κατά μέσον όρο 5 την ημέρα, ενώ μετά την περίοδο του καλοκαιριού ο αριθμός αυτός εκτοξεύτηκε στα 25 αιτήματα την ημέρα.

Πρόγραμμα δόσεων εφαρμόζουν και οι αλυσίδες καταστημάτων αλλά και τοπικές επιχειρήσεις για να διευκολύνουν τους πελάτες τους. Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Χιοκτουρίδη από το «Welcome Stores Χιοκτουρίδης» στον Βόλο, οι καταναλωτές έχουν δύο δυνατότητες αναφορικά με την πληρωμή των αγορών τους. Μπορούν να πληρώσουν με δόσεις με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, ακόμα και για μικρά ποσά ενώ η επιχείρηση εφαρμόζει και πρόγραμμα δόσεων, για τους καταναλωτές που δεν διαθέτουν πιστωτική κάρτα, σε συνεργασία με τις τράπεζες Πειραιώς και Eurobank.
Έτσι οι πελάτες μπορούν να αποπληρώσουν τις αγορές τους, σε τουλάχιστον έξι δόσεις για ποσά άνω των 180 ευρώ. Όπως ανέφερε ο κ. Χιοκτουρίδης, δόσεις επιλέγουν και πελάτες ακόμη και για μικρότερα ποσά, άνω των 40 ευρώ, μέσω των πιστωτικών τους καρτών, ενώ οι καταναλωτές δεν επιλέγουν τις δόσεις βάσει του όγκου της οικοσυσκευής που θέλουν, αλλά βάσει του ποσού.

Με δόσεις πληρώνουν όμως και δεκάδες πολίτες τους λογαριασμούς για το ηλεκτρικό ρεύμα, την κινητή τηλεφωνία ή ακόμη και την ύδρευση. Αρκετές οικογένειες πληρώνουν όσα μπορούν, όταν έρχεται ο λογαριασμός στο σπίτι και αποπληρώνουν την οφειλή, όταν έχουν τη δυνατότητα τις επόμενες ημέρες. Στη ΔΕΥΑΜΒ από τον Οκτώβριο του 2020 μέχρι σήμερα έχουν γίνει περίπου 800 διακανονισμοί για παλιές οφειλές καταναλωτών, οι οποίες στην πλειοψηφία τους ξεπερνούν τα 200 ευρώ. Εκτός όμως από τις υπηρεσίες, εκατοντάδες νοικοκυριά πληρώνουν με δόσεις και τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το