Τοπικά

Λογαριασμοί από τη ΔΕΥΑΜΒ με οκτάμηνη καθυστέρηση – Αδυναμία πληρωμής δηλώνουν οι καταναλωτές

Έντονες διαμαρτυρίες καταναλωτών για καθυστέρηση που φτάνει και τους οκτώ μήνες στην παραλαβή των λογαριασμών από τη ΔΕΥΑΜΒ από την ημερομηνία καταμέτρησης καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες στη Δημοτική Ενότητα Πορταριάς, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις οι διαμαρτυρίες αφορούν και «φουσκωμένους» λογαριασμούς. Παράπονα εκφράζουν και καταναλωτές στον Βόλο, καθώς για το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017 παρέλαβαν λογαριασμούς με περίοδο κατανάλωσης μεγαλύτερη κατά δέκα ημέρες από ένα ημερολογιακό τρίμηνο, με αποτέλεσμα να αλλάζει η κλίμακα χρέωσης τόσο στην ύδρευση όσο και την αποχέτευση.

Οι λογαριασμοί ύδρευσης που παρέλαβαν τις προηγούμενες ημέρες οι καταναλωτές στη Δημοτική Ενότητα Πορταριάς αφορούν στο γ’ τρίμηνο του 2017 και συγκεκριμένα από 25 Ιουλίου έως 25 Οκτωβρίου 2017.
Σύμφωνα με όσα ανέφεραν στη «Θ» η ημερομηνία καταμέτρησης που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής είναι η 25η Οκτωβρίου 2017, ενώ η ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού η 7η Ιουνίου 2018.
«Δεν είναι δυνατόν να μεσολαβούν σχεδόν οκτώ μήνες για να παραλάβουμε τον λογαριασμό ύδρευσης. Αν υπήρχε μια διαρροή στο ρολόι μας τι θα γινόταν και ποιος θα πλήρωνε την αδιαφορία των αρμοδίων της ΔΕΥΑΜΒ όλο αυτό το χρονικό διάστημα; Προφανώς δεν γίνονται καταμετρήσεις στις καταναλώσεις» αναφέρουν χαρακτηριστικά κάτοικοι της Πορταριάς.
Στο μεταξύ, όπως προαναφέρθηκε, διαμαρτυρίες καταναλωτών καταγράφονται και στο πολεοδομικό συγκρότημα, καθώς οι λογαριασμοί ύδρευσης που παρέλαβαν πρόσφατα για το γ’ τρίμηνο του 2017, περιελάμβαναν και δέκα επιπλέον ημέρες και συγκεκριμένα από 30 Ιουλίου έως 10 Νοεμβρίου του περασμένου έτους.
Αναγνώστες που επικοινώνησαν με τη «Θ» δήλωσαν ανάστατοι από την πρακτική της ΔΕΥΑΜΒ να αυξήσει την περίοδο κατανάλωσης κατά δέκα ημέρες, λέγοντας πως «αυτό είναι απαράδεκτο, από τη στιγμή που ούτε είχε ανακοινωθεί, ούτε υπάρχει κάποια εξήγηση μέσα στον λογαριασμό. Ο προηγούμενος λογαριασμός περιελάμβανε ημερολογιακά ακριβώς ένα τρίμηνο, ενώ ποτέ στο παρελθόν δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο» προσθέτουν χαρακτηριστικά.
«Καλούμαστε να πληρώσουμε 20 και 30 ευρώ περισσότερα από κάθε άλλη φορά. Συνήθως ο λογαριασμός ύδρευσης δεν ξεπερνούσε τα 35 ευρώ το τρίμηνο και τώρα ξεπερνά τα 65 ευρώ» επισήμανε χαρακτηριστικά καταναλωτής, ο οποίος εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στις επιπλέον χρεώσεις που αναγκαστικά προκύπτουν από τις επιπλέον δέκα ημέρες που έχουν ενταχθεί στον λογαριασμό».
Παράλληλα, οι καταναλωτές στον Βόλο διαμαρτύρονται και για το γεγονός της καθυστερημένης αποστολής των λογαριασμών ύδρευσης, ενώ υποστηρίζουν ότι «δεν γίνεται καταμέτρηση στα ρολόγια και τα κυβικά χρεώνονται κατά προσέγγιση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το